|

عکسای هاوایی طورِ "میلاد محمدی و زنش"؛ آقا داره حسابی از اون ور بوم میفته!

milad mohammadi shayanews

میلاد محمدی از بازیکنای حرفه ای و محبوب تیم ملیه که هم اکنون در یک تیم یونانی بازی میکنه. او اخیرا پست جنجالی با همسرش در ایتالیا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میلاد محمدی از بازیکنان تیم ملی ایرانه که الان در تیم آ.را.کِ آتن یونان بازی میکنه و تونسته جایگاه بسیار خوبی در سطح بین المللی کسب کنه. او از سال 2015 وارد تیم ملی شد. میلاد محمدی از همون زمان تو تیم ملی همیشه فیکس بوده و خصوصا زمان کارلوس کیروش جزو بازیکنان مورد علاقه این مربی به شمار میاد. میلاد محمدی سال 98 خبر ازدواجش رو تو پیج شخصیش گذاشت و از اون روز تا الان به هر دلیلی که بتونه سعی در ابراز علاقه به همسرش داره و مدام میگه من خیلی عاشقتم.

آقا میلاد شاید به چهره مظلومش نیاد که خیلی دنبال حاشیه باشه و اصلا اینطور نیست و با انتشار بعضی عکسای هاوایی طورش از تفریحات جینگول و لوکسی که داره رونمایی میکنه. البته ناگفته نمونه همسر آقا میلاد هم که اسم مشخصی نداره، حسابی اهل چیتان پیتان کردنه و دوست داره مدام استایل و فیس متفاوتش رو به رخ بقیه بکشه و بی شک چه راهی بهتر از استفاده از شهرت همسرش. میلاد محمدی هم اینطور که نشون میده خیلی از یه خانومِ جنجالی داشتن بدش نمیاد!

_faraanmilad__1653584199

حاشیه های بامزه میلاد محمدی!

جالبه بدونین حاشیه های آقا میلاد تنها به این تفریحات لوکس و لاکچری ختم نمیشه و ایشون خیلی هم فان تشریف دارن و چندی پیش با انتشار یه کلیپ باحال ریمیکس از رقص و پایکوبی آقا میلاد واسه رفتن به جام جهانی حسابی سوژه رسانه ها شد.

البته گویا بعضی از بازیکنان خودشون دوست دارن خیلی به چشم بیان و خارج از فضای واقعی ورزش یکم هم تو فضای مجازی واسه خودشون اسم در کنن. اینطور که مشخصه شاخ مجازی شدن واسه بازیکنای فوتبال هم خیلی دغدغه است و هیچکس از خودشیفتگی تو اینستا برای رسیدن به شهرت در امان نیست.

مدل شدن تو ژن میلاد محمدیه!

شاید در نگاه اول ظاهری تقریبا خوب از میلاد محمدی به چشم بیاد، ولی آقا میلاد به دلیل علاقه بسیار زیادش به ورزش و پرورش اندام یه هیکل خیلی توپی واسه خودش ساخته و با تیپ خوب و استایلای متفاوتش تونسته نظر مجلات مد خارجی رو به خودش جلب کنه. به طوری که از دید مجله بولا اسپورت مالزی گفته شده میلاد محمدی پتانسیل بسیار خوبی برای مدل شدن داره و میتونه در این زمینه بسیار بدرخشه. اما میلاد خان خودش گفته چندان علاقه ای به این کار نداره و اصلا هم بهش فکر نکرده و میخواد تمام دغدغه اش رو برای فوتبال خرج کنه.

miladmohammadi.official_1530903318_1

miladmohammadi.official_1515344425

آرزوهای فوتبالیِ میلاد محمدی!

میلاد محمدی از بازیکنان محبوب ایرانیه که در بازی در تیم های فوتبال رو از سن نوجوانی آغاز کرد و با بازی در تیم های مختلف تونست آسته آسته به سمت موفقیت و لژیونر شدن پیش بره. میلاد خان در یکی از مصاحباتش بیان کرد که طرفدار دو آتیشه بارسلوناست و دوست داره یه روزی بتونه تو این تیم بازی کنه و الگوش هم تو بازیکنای خارجی ژوردی آلباست.

میلاد محمدی تو نوجوونی در تیم پرسپولیس بازی میکرد و خودش هم پرسپولیسیه و تو بازیکنان ایرانی هم الگوی ایشون مجتبی محرمیه. آقا میلاد یه برادر دو قلو به اسم مهرداد داره که پنج دقیقه ازش کوچیکتره و تو پرتغال بازی میکنه و او هم یه فوتبالیست خیلی مطرح و محبوب در ایران به شمار میاد.

miladmohammadi.official_1530903318_2

miladmohammadi.official_1518881678

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها