|

میکاپای "لادن سلیمانی" دختر 18 سالش کرد؛ با این شمایل الیزابت تیلور جلوش لنگ میندازه!

ladan soleymani shayanews

لادن سلیمانی از بازیگرای محبوب و حرفه ای سینماست که مادر بازیگر معروف هانیه غلامیه. او اخیرا استوری ای با استایل جذاب و خاص منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لادن سلیمانی از بازیگران خوش چهره و تقریبا ناشناخته است و البته مادر "هانیه غلامی" هم هست که ایشون هم مثل مادرشون بازیگره ولی اغلب مردم هانیه خانوم رو بیشتر از مادرشون میشناسن و خود هانیه هم چند سالی میشه که ازدواج کرده. لادن سلیمانی برای اولین بار در فیلم "برگ برنده" به صورت حرفه ای جلوی دوربین قرار گرفت و بعد از اون تو سریال های قهوه تلخ و هیولا هم به ایفای نقش پرداخت. لادن سلیمانی به دلیل علاقه زیاد به حرفه مدلینگ و برخورداری از چهره و استایل مناسب، تو فضای اینستا فعالیت های بسیاری داره.

لادن سلیمانی اخیرا یه استوری منتشر کرد که توش حسابی خوشگل کرده و با میکاپ چشم گیر و یه ست جذاب سرخ مشکی که تو نگاه اول خیلی به دل میشینه، خودش رو بیش از پیش تو دل طرفدارانش جا کرد. لادن خانوم که کلا کاری به اینکه حالا مادره و باید یکم میکاپای جوون پسند و اینا رو خیلی نره سمتشون، نداره و تو پیجش از این سبک عکسایی که هم استایلش و هم خوش چهره بودنش رو به رخ بقیه میکشه یه عالمه داره. حالا هم با انتشار این عکس زیباییش رو با این استایل و میکاپ خاص بیشتر به چشم آورده و یه کلاه شهرزادی هم زده تنگ تیپشُ و ببینین چه کرده!

ladansoleymani_2869913400295247764_517103096

زیباییِ لادن سلیمانی مرزای مدلینگی رو جا به جا کرد!

لادن سلیمانی این روزا کمتر به حرفه بازیگری میپردازه و بیشتر تو حوزه کارگردانی مشغول فعالیته. او در کنار شغل اصلیش به کارای مدلینگی هم علاقه زیادی داره و کارای جورواجوری از قبیل تبلیغات استایل و میکاپ انجام میده.

خانوم خانوما به دلیل زیبایی ظاهریش طرفدارای زیادی رو هم تونسته به سمت خودش بکشونه و بعد انتشار هر عکسش با کلی نامه های فدایت شوم از طرف فالووراش روبه رو میشه.

ladansoleymani_1650995101

ladansoleymani_1583350188_1

ladansoleymani_1589826162_1

لادن سلیمانی، عاشق گشت و گذار و تفریح!

لادن سلیمانی در کنار مشغول بودن و سر و کله زدن با پروژه های مختلف در زمینه بازیگری و کارگردانی، مدام در حال سفر و گشت و گذاره و نکته جالب درباره این خانوم بازیگر و سلبریتی خوش چهره، عکسای تنهایی خودش تو پیجشه و اینکه هیچ عکسی هم از همسرش نمیذاره.

او تنها به شهرهای ایران نمیره و تو خارج هم حسابی رفت و آمد داره و خوش میگذرونه و خلاصه که لادن خانوم یه زندگی مرفه و خیلی باحالی واسه خودش دست و پا کرده.

ladansoleymani_1623644173

ladansoleymani_1624898293

لادن سلیمانی، مادری که از دخترش جذاب تره!

لادن سلیمانی متولد 20 آبان 1356 در شهر تهرانه که اولین بار با بازی در فیلم "برگ برنده" به کارگردانی سیروس الوند تونست به شهرت برسه و در آخرین پروژه هم با مهران مدیری در سریال "هیولا" همکاری کرد.

این خانوم بازیگر در کمال تعجب مادر "هانیه غلامی" بازیگر معروف کشورمونه که اختلاف سنی اونا برای خیلی از کاربران فضای مجازی سوژه جالبی شده. لادن خانوم چون تو سن 16 سالگی ازدواج کرد، خیلی زود مادر شد و به گفته هانیه غلامی هر جا که میرن هانیه مادرش رو به اسم صدا میکنه و گفته اگر بهش بگم مامان همه بر میگردن با تعجب به ما نگاه میکنن. خلاصه که مادر و دختر هر دو اینقد جوونن که معلوم نیست کی مادره و کی دختر!

هانیه-غلامی-و-مادرش

ladansoleymani_1598218812

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها