|

ست زدن "نفیسه روشن" با سنگای دریا؛ خانوم با شوهر مخفیش قایم موشک راه انداخته!

nafiseh roshan shayanews

نفیسه روشن از بازیگرای حرفه ای و محبوب سینماست که این روز حاشیه های زیادی درست میکنه. او اخیرا پست جالبی کنار دریا منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نفیسه روشن از بازیگرای قدیمی سینما و تلویزیونه که البته این روزا بیشتر از اینکه دنبال پروژه های مختلف واسه پر کردن رزومه کاریش باشه، در پی کسب درآمد بیشتر از طریق شهرتیه که تاکنون به دست آورده. نفیسه روشن اخیرا استوریای پی در پی که برای تبلیغ کلینیک زیباییش میذاره دیگه واقعا داره اینستا رو میترکونه. از اونجایی که نفیسه روشن از همون اول هم چهره محبوبی داشت و کلا اهل شیک و پیک گشتن خودنمایی بود، الان تبدیل به یه سلبریتی تمام عیار شده.

نفیسه خانوم به تازگی یه پست خیلی خاص و دلبرانه گذاشت که او رو تو ساحل دریا نشون میده و خیلی حس شاعرانه ای هم به آدم دست میده. البته خانوم بازیگر حسابی سعی کرده حجابش رو تو عکس رعایت کنه و از اونجایی که یه بار تو کپشن پستش نوشت دنبال حاشیه دیگه نیست و یه زندگی آروم واسه خودش درست کرده، کاربرا هم میگن حتما واسه همین خیلی ملایم عکس تو پیجش میذاره.

nafisehroshan_1656185059

در نقطه مقابل نفیسه خانوم با یه استوری جدید و استایل خیلی جینگول هم دوباره از خودش تو کلینیک رونمایی کرد. اما ایندفعه با یه تیپ جیغ که او رو شبیه دخترای جوون 18 ساله نشون میده. او با یه کت کوتاه آبی و شلوار زرد داره دوباره تبلیغ کلینیکش رو میکنه و یه جورایی از هر راهی شده با هر ترفندی میخواد طرفداراش رو به سمت انجام کارای زیبایی و البته اومدن به کلینیک خودش ترغیب کنه.

استایلای فاز به فازِ نفیسه روشن!

البته خانوم روشن کلا خیلی تو انتخاب لباس و سبک پوشش تکلیفش با خودش معلوم نیست و یه بار با تیپ خیلی خانومانه و ساده تو اینستا ظاهر میشه و یه بار دیگه اینقد به خودش میرسه و در نهایت یه استایلی میسازه که همه انگشت به دهن میمونن.

جالبه بدونین نفیسه روشن فقط از کلینیک زیباییش تبلیغ نمیکنه و مدام حرف از خوبی کادر کلینیکش میزنه تا کلا هیچ جای خلای برای کسایی که میخوان بیان کلینیکش ولی شک دارن نذاره. علاوه بر این خانوم بازیگر حسابی از وقتی زده تو کار کلینیک به خودش هم میرسه و مدام در حال رفتن به آتلیه های مختلف و تبلیغ واسه میکاپ آرتیستای جورواجوره.

nafisehroshan_1645099341

nafisehroshan_1636991757

مخفی کاریای نفیسه روشن با شوهر دومش!

خانوم روشن درواقع از زمانی که با آقایی که معلوم نیست کیه و چیکارست و تا جایی که حواشی برای این بازیگر حرفایی رو درآورده، آقاشون یه حاجی خیلی مایه دارن که باعث شدن نفیسه خانوم بتونه یه کلینیک زیبایی درست و درمون که خیلی هم جدیدا مشتری داره واسه خودش دست و پا کنه.

nafisehroshan_2810355385589945219_710128517

نفیسه روشن با استایل جینگول و فراری از فیلتر!

یکی از نکات جالبی که درباره نفیسه روشن وجود داره، عدم علاقه اش به اینه که از تکنولوژی واسه جذاب تر نشون دادن خودش استفاده کنه. درواقع با وجود اینکه خیلی تو اینستا عکسای رنگ و وارنگ با میکاپی عجیب غریب و خیلی چشم گیر میذاره، ولی کلا دوست نداره با فیلتر اینستا حالی به صورتش بده.

او در هر صورت همونجوری که هست میخواد نشون داده بشه و از دید کاربرا با همین کارش باعث شده اغلب مردم به خوب بودن کلینیکش ایمان بیارن که خانوم رو بدون هیچ فیلتری اینطوری خوب و جذاب نشون میده.

nafisehroshan_1621570460

nafisehroshan_1632300082

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها