|

وقتی "بهدخت ولیان" شومیزو میزاره تو شلوارو فکر میکنه تهِ خفنه؛ اکسسوری های غول هندی!

behdokht valian shayanews

بهدخت ولیان بازیگر سریال میدان سرخ به تازگی برای یکی از مراسمات سینمایی دعوت شد و تیپ و ظاهر خانوم بازیگر کمی تا قسمتی نامتعارف بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهدخت ولیان بازیگر شناخته شده و چهره ای تازه است که البته در فیلم های جذابی مثل "امیر" و پیلوت" بازی داشته است. مهدخت ولیان اولین تجربه خود را در تئاتر داشته و با نمایش هایی مثل  اسم و سالگشتگی شروع کرده است. وی از جمله بازیگرانی می باشد که در تئاتر اونقدری درخشش داشت که به سرعت وارد عرصه سینما شد. مهدخت ولیان اولین فیلم سینمایی اش در سال 1393 بود که ایفای نقش جذابی در فیلم  "آسمان آفتابی نیست" به کارگردانی مهران ملکوتی داشت.

خانوم بازیگر در این فیلم در نقش یک زن جنوبی که لهجه ای خاص دارد رو بازی داشت. همچنین جالبه بدونید که در ابتدا قرار بود سحر دولتشاهی در این نقش بازی کند که به دلیل عدم توافق با مهران ملکوتی کارگردان فیلم، خانم ولیان جایگزین او گردید.

بهدخت ولیان از هنرمندان خوش پوشی می باشد که به تازگی هم در اکران فیلمِ بى صدا حلزون حضور داشت اما مانتو جلو باز و مل شومیز و شلوار خانوم بازیگر مورد توجه کاربران قرار گرفت و البته صداشونم دراورد! در ادامه تصاویر او را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

مادر شدن بهدخت ولیان در حالی که ازدواج نکرده!

وی درباره بازی در مادر در فیلم امیر گفته: من تجربه مادر بودن ندارم و اصلاً ازدواج نکرده ام که ببینم می توانم مادر خوبی باشم یا خیر!

بهدخت ولیان همچنین در فیلم کوتاه "تتو" به کارگردانی فرهاد دلارام نیز به عنوان نقش اصلی داستان ایفای نقش کرده است و برای بازی در این فیلم کوتاه جایزه بهترین بازیگر زن را در سی و هفتمین دوره جشنواره سالمونا ایتالیا، دریافت نموده است.

وی با اینکه تجارب کمی در عرصه بازیگری دارد اما توانسته با بازی در فیلم های مهم و شاخص در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند. مثلا یکی از کارهای خفن خانوم بازیگر رو میتوان به سریال شبکه خانگی "میدان سرخ" اشاره کرد که بهدخت ولیان در کنار حمید فرخ نزاد ایفای نقش داشت.

195373122_162490982556617_7320815247415888655_n

بهدخت ولیان در الناز شاکردوست!

او در فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت به جای الناز شاکردوست به عنوان بازیگر حضور پیدا کرد یکی از بازیگران این فیلم می باشد.
فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت ساخته ابراهیم ابراهیمیان با بازی بهدخت ولیان ، سعید آقاخانی و جواد عزتی است که در مهر ماه ۹۸ به مرحله اجرا درآمد .

بهدخت ولیان بازیگری که بعد از حادثه ای که برای الناز شاکردوست رخ داد به جمع بازیگران این فیلم پیوست.

70774185_2595910977143207_2915733748298335431_n

سینما جذابتره یا تئاتر؟!

من عاشقانه هر دوی آن ها را دوست دارم اما نمی توانم این حقیقت را عنوان نکنم که حضور در تئاتر برای یک بازیگر بزرگترین کلاس درس است.

و به همین دلیل بسیار خرسندم که سال ها با بزرگان تئاتر کشور همکاری داشته ام و در تئاترهای مختلفی به ایفای نقش پرداخته ام.
اصولاً اگر تئاتر نبود امروزه من در این جایگاه نبودم.

amir_5

تیپای عجیب بهدخت ولیان با اکسسوری های غول پیکر!

این روزا تیپ و استایل های خانومای بازیگر تو سینما خیلی زیاد به نسبت قبل تغییر کرده و چیتان پیتان طور میان بدون اینکه ذره ای بهشون گیر داده بشه. برخی از اونها مثل خانوم لیندا کیانی که اصلا تو زمستون با پافر کوتاه تا کمر اومده بودن و باز هم کسی کاریشون نداشت.

حالا جز کوتاه بلندی و نامتعارف بودنشون، بازیگران به شدت زدن تو کار تیپای پر اکسسوری و شلوغ و عجیب که خب خانوم بهدخت ولیان هم از قافله عقب نمانده و چنین هستند. وی علاقه بسیار زیادی به اکسسوری های بزرگ دارد که در ادامه نمونه هایی از ان را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی