|

بازیگران زن ایرانی که بدون عمل زیبایی جذابن؛ اینا ذاتاً نَچرالن!

در ایران بازیگرای نچرال فیسِ بسیاری وجود داره که بعضیاشون تو دنیا هم با زیباییشون معروفن. اینجا قراره تعدادی از این بازیگرا رو معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امروزه بازیگرای زن زیادی به محض اینکه وارد این حرفه میشن و به یه شهرتی میرسن، سریع شروع میکنن به رنگ عوض کردن و حسابی با میکاپا و عملای جورواجور از این رو به اون رو میشن. اما در این میون خیلی از بازیگرای خانوم تو ایران به صورت نچرال خیلی جذاب و دوست داشتنی هستن و البته تو دنیا هم اونا رو به خوش چهره بودن میشناسن.

این بازیگرا علاوه بر اینکه خیلی تو فیلما و سریالای مختلف درخشیدن، دوست داشتن با استایل و چهره واقعی خودشون به مسیر موفقیت تو حرفه بازیگری ادامه بدن و ثابت کنن چیزی کمتر از بازیگرای اروپایی که خیلی نچرال فیس هستن، ندارن. اینجا قراره تعدادی از این خانومای خوش تیپ و خوش چهره رو به شما معرفی کنیم:

maryammasoumi__1654598116_1.jpg14456

لیلا حاتمی، خوش چهره و حرفه ای

بی تردید یکی از بازیگرایی که به زیبایی نچرال در چهره میشناسینش، لیلا حاتمیه. این خانوم بازیگر متولد سال 1351 و  فرزند هنرمند بزرگ سینما و تلویزیون، آقای حاتمی هستن، از همون دوران کودکی با نقشای متنوع تونست تجارب بسیاری کسب کنه و تو مدت کوتاهی با بازی در فیلم های سینمایی مانند لیلا به کارگردانی داریوش مهرجویی به شهرت بی نظیری میان مردم رسید.

لیلا حاتمی جزو خوشگل خانوماییه که هیچ عمل زیبایی انجام نداده و به صورت نچرال فیس جذاب و محبوبی داره. به همین دلیل بارها جزو زیباترین زنای خاورمیانه قرار گرفته و این نشون از جذابیت حقیقیِ چهره این خانوم بازیگر داره. خلاصه که لیلا خانوم یه بازیگر زن زیبا و تمام عیاره و کمتر کسی تو ایران شبیهش پیدا میشه و الان تقریبا میشه گفت همه زدن تو خط عملای زیبایی و پروتزای حال به هم زن!

ac-image-9P16428263747P.jpg1254

هدیه تهرانی، محبوب و نیک رو

هدیه تهرانی متولد سال 1350 است که از اوایل شهرت تابحال جزو بازیگرای فوق العاده محبوب و جذاب سینما به شمار میاد. هدیه خانوم علاوه بر بازیگری، مربی حرفه ای تاچی چوانه و به محیط زیست و فعالیت های خیرخواهانه علاقه زیادی داره.

هدیه تهرانی از اون دسته بازیگرانی است که دوست نداره میکاپ بکنه و بیشتر تایمش رو برای رسیدگی به امور محیط زیست و کمک به مردم میذاره و حتی تو سریال و فیلم هایی که بازی کرده هم به ندرت چهره او با آرایش دیده شده. به همین دلیل این خانوم بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی، بارها به عنوان کاریزماتیک ترین چهره ایرانی انتخاب شد و حتی در سال 2022 توسط نشریه candler در لیست نامزدهای زیباترین زنان سال قرار گرفت.

هدیه+تهرانی.jpg125

مهتاب کرامتی، چشم رنگیِ دوست داشتنی

به گزارش شایانیوز: مهتاب کرامتی بازیگر حرفه ای سینماست که متولد 1349 در تهرانه. مهتاب خانوم هیچوقت از بازیگری دست نکشید و درسته خیلی مدت طولانی از سینما دور بود، ولی با بازی در سریال نمایش خانگی "رقص روی شیشه" دوباره چهره محبوب و بازی حرفه ای خود رو به رخ کشید.

مهتاب خانوم از بازیگرای زیباروییه که با وجود سن بالاش، اما چشم خیلی از کاربرای فضای مجازی رو به خودش دوخته و هنوز تعداد بی شماری از مردم واسه نمونه یه بازیگر زیبای خانوم اسم او رو میارن. مهتاب کرامتی با چهره نچرال و البته تو دل بروش، تو دنیا هم خیلی معروفه و بارها به عنوان مدلینگ برندهای خارجی مثل جورجیو آرمانی بوده و در کنار این حرفه ها، سفیر حسن نیت و صلح یونیسف هم انتخاب شد.

photo_2019-07-05_00-22-50+(2).jpg12

لیلا اوتادی، بازیگر همیشه جوان سینما

لیلا اوتادی متولد 1362 در تهرانه که بارها و بارها به خاطر بازی خوبش تو فیلما و سریالای بسیاری مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته. آخرین مجموعه ماندگاری که از او دیدیم، سریال پرمخاطب "گاندو" بود که بار دیگر نام او رو بر سر زبان ها انداخت.

علاوه بر حرفه ای بودن در بازیگری، لیلا اوتادی از بازیگرای خیلی خوش چهره و البته چشم رنگیِ سینمای کشورمون به شمار میاد که کمتر کسی در ایران هست که به زیبایی ایشون اعتراف نکرده باشه. این خانوم بازیگرِ نیک منظر معمولا تو نقشای مختلفی به عنوان دخترایی که با زیباییشون قصد گول زدن دیگران رو دارن، بازی کرده و این هم یکی از نشونه های زیبایی انکار نشدنی خانوم خانوماست که دلیل این حجم معروفیتش بابت جذابیت چهره، نچرال بودن لیلا اوتادی بیان میشه که بسیار هم درست و به جاست.

لیلا+اوتادی

لعیا زنگنه، بازیگری زیبا و خوش استایل

یکی دیگه از بازیگرای خوش چهره و دوست داشتنی سینما لعیا زنگنه است. این بازیگر محبوب متولد 1344 در تهرانه که با وجود سن بالاش اما زیبایی او خیلی بین بازیگرا و مردم ایران مطرحه. خانوم زنگنه اولین بار با بازی در سریال "در پناه تو" تونست به شهرت برسه و تابحال در فیلما و سریالای خاطره انگیزی نقش آفرینی کرده.

لعیا زنگنه از بازیگرای خوش چهره و نچرال سینما به حساب میاد که همیشه به عنوان یه بازیگری که با توجه به سن و سالش باید الان حسابی پوست چروک و چهره داغون داشته باشه، اما یه زیبای تمام عیاره! خانوم خانوما هنوز از راز جذابیتش اونم تو سن 57 سالگی پرده بر نداشته، ولی از دید خیلی از کاربرا مجرد موندن این بازیگراس که باعث شده تو این سن اینقد خوب بمونن و اصلا پیر نشن!

لعیا+زنگنه.jpg12547

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سارا ارسالی در

    اگه نیکی کریمی رو به جای لعیا زنگنه میگفتین درستتر بود لعیا زنگنه که کلی جراحی کرده و همیشه هم آرایش داره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها