|

سَرو وضع ترند و خوشرنگ "مرجانه گلچین"؛ تیپ خانوم بازیگر با لباس زرق و برقی!

marjane golchin shayanews

مرجانه گلچین بازیگر سن و سال دار اما محبوب ایرانی می باشد که به تازگی عکسی جوونانه و دوراز انتظار از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین بازیگر سن دار اما خوشگل و بانمک ایرانی می باشد که با وجود اینکه خیلی وقته بازی نمیکنه شاید باورتون نشه اما هنوووزم طرفداراش انقدری هستن که واسش مهمونیای خفن و تجملاتی میگیرن! تازه حالا خیلی بیشتر شدن و به نسبت قبل و چندین سال پیش خانوم گلچین محبوبتر از پیش هم شده!

مرجانه گلچین که در حال حاضر نه بچه ای داره و نه شوهری ، مدتی پیش هم مادرشون رو از دست دادن و حالا خانوم بازیگر ظاهرا به تنهایی زندگی می کنند! البته خواهرشون منیژه گلچین هم هستند اما این بازیگر میانسال روزمرگی خود را با با مواردی مثل آرایشگاه گردی و سالن و مزون و... این موارد میگذراند که البته بی تاثیر هم نبوده و مرجانه گلچین حالا چهره و روحیه ای جینگول طور دارد.

خانوم بازیگر در اینستاگرام نیز بسیار فعال هستند و بیش از 1.6 میلیون فالوور نیز دارند و به تازگی هم تصویری بسیار جذاب و دلفریب از خود منتشر کردند که الحق که با وجود سن و سال اما با نشاط هستند!

281379905_681509026293686_6763176045098719708_n

مرجانه گلچین کلا خانومی هستش که زیاد به خودش میرسه که البته دو وجه داره. هم به خیلی از خانوما و مادرا ناخودآگاه یاد میده تا توجه بیشتری به خودشون داشته باشن و به خود رسیدن رو فراموش نکنن و هم از طرفی نظرات منفی وجود داره که خب بالاخره در این شرایط اقتصادی برخی از خوشگذرانی های راه و بی راه چهره های معروف باعث میشه تا مردم ناراحت بشن.

پدیکور مرجانه خانوووم گلچین

مرجانه گلچین نیز همانطور که مشاهده کردید هم از لحاظ پوشش و هم چهره و مو خوووب به خودش میرسه. خانوم بازیگر که این روزها پیشنهاد کاری هم از سوی حرفه اش یعنی بازیگری ندارد به همین جهت وارد راه درآمدهایی مثل تبلیغات اینستایی و معرفی مزون و... شده. وی مدتی پیش برای پدیکور رفته بود که سالن رو هم معرفی کنه. خانوم بازیگر کم نزاشت و تا پاهای خود را هم نشان داد از حس خوبش گفت!

کمال هم نشینی که تو مرجانه گلچین بدجور اثر کرد!

خیلی از هنرمندان خانم هستند که تو فضای مجازی 180 درجه با چیزی که شما در فیلم و سریال دیده اید فرق دارند و یهو تو اینستاگرام با تیپ و رفتار هایی سورپرایزتون میکنن. البته که مجازی به نوعی چشم و هم چشمی تبدیل شده و ظاهرا اگر اون مدلی نباشی از قافله عقب موندی!

خانم مرجانه گلچین هم یکی از همین خانم هاست که بسیار تحت تاثیر جَو اینستا قرار گرفت و فرق زیادی با نقش هاش داره. البته که نباید انتظار داشت یک بازیگر همونطور که در نقش هست واقعیت و زندگی شخصی هم باشه اما خب اینهمه عشوه و افاده های شبیه به هم، نشون میده که خانم های بازیگر با هم رقابت سخت دارند!!!

Untitled

مزون بازیِ خانوم بازیگر که هم درآمده و هم خوش میگذره!

اما جدا از این ها مرجانه گلچین از برخی بازیگران خانم گله مند بود و ادعا داشت که این سلبریتی ها جای همه رو گرفتند و کسانی که به مهمانی های شبانه میرن فقط پیشنهاد کاری برای بازی دارند! وی مدت هاست که در تلویزیون دیده نشده و برای کسب درآمد به فعالت های دیگه ای رو کرده. مرجانه گلچین این روزها زیاد تو مزون های مانتو فروشی برای پُرو و تبلیغات دیده میشه که خب هم پولی خوبه داره و هم خوش میگذره!!!

البته که هر شخصی شخصیت خاص خود را دارد و مثلا خانم لیلا حاتمی هیچگاه برای چنین مواردی دیده نمیشه! در ادامه ویدیو هایی که از مرجانه گلچین برای تعریف و تمجید از مانتو گرفته شده را مشاهده می کنید.

این مزون ها با دعوت از سلبریتی ها پیج و کارشونو کلی میکشن بالا ببه خصوص مانتو های سنگ دورزی شده و خفن که نیاز بیشتری به تبلیغ برای فروش دارن و کیا بهتر از خانم های بازیگر معروف که علاقه مند به این موارد هستند!

در مقابل بریا این حضور و به به و چه چه کردن از لباسا مبالغ بسیار بالایی دریافت می کنند که خب هر جور حساب کنین براشون میصرفه که هیچ تازه با خلق و خوی افاده ایشونم همخونی داره.

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

تحصیلات در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

119784802_169802104818060_738096083064849327_n

158016469_367108767610781_3326613574927808278_n

175981643_1352584198453663_7809703128425754320_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها