|

"نازنین بیاتی" با دیدن فَنای اکتیو و پر انرژی به وجد اومد؛ پونی پشمالوشوو!

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی بازیگر جذاب و باحال ایرانی می باشد که جدیدا به شدت پرکار و البته پر طرفدار شده و عکسی هم با هوادارای گوگولیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نازنین بیاتی بازیگر خوشگل و باحال و البته با استعداد ایرانی می باشد که سال هاست در این عرصه فعالیت دارد اما ابتدا با بازی در فیلم "دربند" دیده و معروف شد. نازنین بیاتی حالا از شاخ ترین های سینما می باشد که پولسازی بسیار بالا و خوبی داشته است.

نازنین خانوم بیاتی مثلاً تو دینامیت بازی کرد که سال 1400 پرفروش ترین فیلم سینما بود و نزدیک 60 میلیارد فروخت. بعد از سگ بند، شادروان از نازنین خانم اومد رو پرده که اون ها هم تا به امروز خوب فروختن! نازنین بیاتی یک هنرمند دهه شصتی می باشد که حالا درست در اوج جوانی اش به سر میبرد و توانسته چنین موفق باشد. این بازیگر جوان هم نقش های طنز رو به خوبی ایفا میکند و هم نقش های جدی رو که البته خودش بیشتر جدیارو دوست داره!!

نازنین بیاتی از هنمرندان پرطرفداری می باشد که به تازگی هم عکسی همراه با هوادارای کوچولوش منتشر کرد و مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

طرفدارایی که حسابی نازنین خانوم رو سر ذوق آوردن!

نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (2 میلیون و 200 هزار فالوور داره که به نسبت بقیه کم به نظر میاد) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

نازنین بیاتی و پشت تاثیییر گذارش!

نازنین بیاتی به تازگی با انتشار یک ویدیو و دو تصویر از سینما و کپشنی تاثیر گذار توجه هارو به خودش جلب کرد و باعث تا خیلی از همکارانش بیان و نظراتی رو بدن اما از سویی دیگر کاربران دو دسته شوند و یکی ابراز ناراحتی و خشم کنه و یکی هم عقیده با خانومای بازیگر باشه!

وی در کپشن این پست نوشت: 

کاش جای ویران کردن آباد کردن را بلد بودیم.

ما ویران کردن را از خودمان از کودکی شروع می کنیم تا به یکدیگر برسیم و بعد از ویران کردن یکدیگر ،می رسیم به طبیعت،حیوانات،زمین و زمان…

کاش توی مدارس به جای اموزش دفاع شخصی و تاریخ جنگ ها و دشمنی ها،آموزش محبت کردن ،عشق ورزیدن،شاد زیستن ،معرفت داشتن وبا وجدان بودن را یاد می داد

جای اینکه تاریخ و زمان جنگ هارو حفظ می کردیم تاریخ اباد کردن ها و محبت کردن ادام هارو حفظ می کردیم

تاریخ جشن ها و شادی ها…

عکس دوم اخرین خاطره و تصویر من از سینمای عصر جدید حدودا ۷ سال پیش

 

281419850_428381391958737_5273859697700221519_n

281615395_530075978561170_9134661114457259994_n

علاقه خاص خانم بازیگر به اکسسوری های عجیب

نازنین بیاتی عشق اکسسوری های خفن و کمی عجیبه. مثلاً خانم بازیگر چند وقت پیش سلفی از خودش منتشر کرده بود که عینک جذاب و بزرگش حسابی تو چشم بود.

58

Untitled

Untitled

البته که فقط اکسسوری بزرگ و عینک نیست که خانوم خانوما عاشقشه بلکه خیلی هم علاقمند به کفش های پاشنه بلند و به خصوص جلوباز است که حتمااا لک های قرمز رنگش هم مشخص باشه! نازنین بیاتی همیشه خوشتیپ و خوش پوش بوده و هستش اما گاهی استایل های خانوم بازیگر وارد حواشی می شود!!

nazaninbayati_1639660682

تعریف سینا مهراد از نازنین بیاتی و رابطه شون

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

Untitled

بیوگرافی باحال نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که مدتی طراح لباس و صداپیشه بوده و کار موسیقی هم کرده است. نازنین بیاتی ازدواج نکرده و مجرد است.

در یکی از مصاحبه هایت گفته بود که مردم جلوه ای از من را دیده اند که جدی و معصوم است، در حالی که خودم اهل شیطنت و شوخی هستم. دوست داریم بیشتر از این جنبه شخصیتی ات بدانیم.

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم، خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم. مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود. حتی اگر لازم باشد 24 ساعت پای آن بایستم انجامش می دهم. ولی اصولا در نقش هایی که پیشنهاد داشتم یا بازی کردم این ویژگی کمتر دیده شده.

مثلا در رخ دیوانه در صحنه تصادف، هیحانِ واقعیِ خودم است. یا آن جایی که ماشین دور 360 می زند، بدلکار نبود و من خودم کنار راننده نشسته بودم. برایم این هیجان، جذاب است. به خاطر همین دوست دارم در فیلم های هیجانی هم بازی کنم چون احساس می کنم بیشتر تخلیه می شوم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها