|

جلب توجه نازنین بیاتی با عینک باحال و جذابش؛ خانم پولسازه و شدید اهل رفیق

nazanin bayati shayanews

نازنین بیاتی این روزها تو سینما محبوب همه هست هم تماشاگرها و هم کارگردان و عوامل فیلم ها. نازنین خانم خیلی اهل حاشیه نیست.

لینک کوتاه کپی شد
3

نازنین بیاتی رو شاید بتوان جذاب ترین بازیگر این روزهای سینما نام برد. آرتیست جوانی که این تازگی ها تو هرچی فیلم بازی کرد ترکوند! مثلاً تو دینامیت بازی کرد که سال 1400 پرفروش ترین فیلم سینما بود و نزدیک 60 میلیارد فروخت. بعد از سگ بند و شادروان از نازینی خانم اومد رو پرده که اون ها هم تا به امروز خوب فروختن!

به گزارش «شایانیوز» نازنین بیاتی در اوج جوانی و کارش به سر میبرد و خب از اونجایی که فعلا رو بورسه درآمد بالایی هم داره. انگاری سینما اختصاصی برای چند بازیگر مثل نازنین بیاتی و ترلان پروانه و... شده چرا که فقط یکسری مدام دیده میشن و یکسری تنها در تلویزیون بازی دارند و یکسری هم اصلا از رده خارج شدن!

نازنین خانم تو اینستاگرام هم مثل روی پرده کلی طرفدار و خاطرخواه داره البته یه بخشی از اون خوب به خاطر فیلم ها و موفقیت هایی که تو این چند وقت داشت و بخش دیگه هم شاید به خاطر عکس ها و تصاویر جذابی باشه که از خودش و احیاناً رفقاش منتشر می کنه.
277959752_120942330537731_2046093473633954873_n

خانم بازیگر چه رفیق بازه!

نازنین بیاتی از اونجا که دختر خیلی خوش برخورد و پرانرژی هست هم تو سینما و هم بیرون از سینما کلی دوست و رفیق صمیمی داره که هر از گاهی ازشون عکس و استوری منتشر می کنه.

280655327_397590928912976_5204533988009124472_n

وقتی نازنین بیاتی تغییر چهره و دکور میده!

اما این بازیگر خوشتیپ رو ما همیشه با موهایی مشکی و یا دیگه موهایی قهوه ای و تیره دیده ایم. اما نازنین خانم بیاتی چند وقت پیش در جشنواره فیلم "آتابای" با رنگ موهایی بلوند شده و جدید اومد و حسابی عکاسا و کاربران رو متعجب کرد.

چهره نازنین بیاتی با این ترکیب بالا تر از سنش میزد اما جذابیت خاص خودش را هم داشت. وی در این استایل از موهایش را بافته بود و از لاک قرمز و اکسسوری های ظریف در دست استفاده کرده بود اما خب کاربران همیشه در صحنه یکی به حلقه های دستش گیر میداد و یکی هم از موهاش تعریف میکرد!

honarnews__1637240809

علاقه خاص خانم بازیگر به اکسسوری های عجیب

نازنین بیاتی عشق اکسسوری های خفن و کمی عجیبه. مثلاً خانم بازیگر چند وقت پیش سلفی از خودش منتشر کرده بود که عینک جذاب و بزرگش حسابی تو چشم بود.

58

ظاهرا نازنین خانم به جز عینک آفتابی خیلی هم به کفش های پاشنه بلند و جلو باز علاقه مند است تا ناخون و لاک و پاهایش هم مشخص باشد! در ادامه مواردی از تیپ جذاب خانم خانما را در همین راستا مشاهده می کنید.

nazaninbayati_1639660682

طرفدارایی که حسابی نازنین رو سر ذوووق آوردن!

از این ها که بگذریم  نازنین بیاتی با اینکه تو اینستاگرام خیلی فالوور نداره (حدود یک میلیون 200) اما به نظر عاشق و طرفدار تو فضای مجازیش کم نیستن به تازگی هم برای خانم بازیگر ویدیویی درست کردن که ادیت جالبی از نقش های نازنین تو این یکی دو ساله و خانم بازیگر با دیدنش کلی کیف کرد وسریع تو اینستاگرام پست کرد برای تشکر استوری هم گذاشت.

البته ناگفته نماند که خانم بازیگر یک پیج شخصی هم دارن که private و فقط دوستان و آشنایان اجازه دارن ایشون رو فالوو کنن و احتمالاً عکس های شخصی و جذاب نازنین خانم اونجا منتشر میشه.

5

شیطونی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی فردی بسیار پر انرژی و شیطونیه این شخصیت خانم تو برخی از نقش هاش هم کاملاً مشخص است. خانم بازیگر جمع دوستان بسیار شاد است و در کل شخصیت برون گرایی دارد و دوست دارم به آن چیزی که می خواهد خیلی زود برسد.

bayati__nazanin_1501000388

غوره ای قشنگی که دل نازنین براشون غَنج میره!

نازنین خیلی اهل خودنمایی و فخر فروشی کردن نیست و به ندرت عکس و یا ویدیویی از خونه و زندگی یا خودرو شخصی خود منتشر می کند اما به تازگی خانم بازیگر عکسی جالب از منزل خود منتشر کرده و از گیاه عجیبی که حسابی دوستشون داره نوشت.

ac-image-ys1650390016mL

تعریف سینا مهراد از نازنین بیاتی و رابطه شون

نازنین بیاتی، بازیگر فیلم شادروان درباره بازی با سینا مهراد به عنوان خواهر و برادر گفت: «ما در پیش‌تولید و به‌هنگام تولید کار طی تمرین‌هایی بسیار زیاد تلاش کردیم تا حس خواهر و برادر را به درستی به مخاطب القا کنیم.»

سینا مهراد هم در این‌باره افزود: «من با نازنین بیاتی واقعا شبیه به خواهر و برادر هستیم و وقتی متوجه شدم او ایفاگر نقش خواهر من است، بسیار خوشحال شدم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها