|

عاشقانه های "دنیا مدنی" تو اینستا جلو همه؛ هوش از سر خانم بازیگر پرید؟!

donia madani shayanews

دنیا مدنی بازیگر شیطون و خوشگذران تلویزیون که ظاهرا به تازگی عاشق هم شده و شکست عشقی هم خورده!

لینک کوتاه کپی شد

دنیا مدنی بازیگر فعال در اینستاگرام می باشد که به لطف مادر معروف و هنرمندش به راحتی پا به عرصه سینما گذاشت. البته خانم بازیگر ابتدا از طریق تئاتر وارد شدند. دنیا مدنی در سریال "رهایم نکن" نیز ایفای نقش داشته اما علاقه اش به تئاتر بیشتر است.

به گزارش«شایانیوز»  تصاویر دنیا مدنی در اینستا اغلب سه ژست دارد. یا در کوه و کمر ولو شده روی زمین است، یا در آینه آسانسور او را میبینید و یا در کافه و رستوران محو افق شده و مثلا حواسش نیست! خانم بازیگر اتفاقا علاقه زیادی هم به انتشار عکس های خود دارد و با 733 هزار فالوور بیش از هزار پست منتشر کرده است.

از این ها که بگذریم این بازیگر 31 ساله مجرد است و ازدواج نکرده. البته مدتی ازدواج او با علیرضا کمالی به خاطر عکساشون تو ماشین حاشیه دار شده بود اما ظاهرا اتفاقی نیفتاده و خانم خانما هنوز هم مجرد هستند. دنیا مدنی در چند استوری اخیرش از دوای درد و عشق و عاشقی شعر هایی از مولانا نوشت که با توجه به روحیه خانم بازیگر انتشار این موارد بی دلیل نبوده!

Untitled

البته دنیا مدنی پس از این استوری جمله ای دیگر را هم منتشر کرد که ظاهرا کسی خانم بازیگر رو رها کرده! البته که رابطه و دوستی در میان خانم و آقاهای سینما این روزها زیاد شده که چندان جالب نیست در مورد اینا بدیش اینِ که هر کاری کنند به بیرون درز پیدا میکنه و آبروشون میره اما مردم معمولی نه!

Untitled

دنیا عاشق عادل؟

ابراز علاقه بسیار جالب دنیا مدنی بازیگر زن مشهور به عادل فردوسی پور مجری و تهیه کننده مشهور ورزشی را ببینید. دنیا مدنی می گوید هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و اصلا فوتبال نگاه نمی کند ولی مردهایی مثل عادل فردوسی پور را دوست دارد (باهوش) و حتی برنامه نود (آن موقع که پخش می شده) را می بیند. خانم بازیگر در این ویدیو و مصاحبه جوری از اقای فردوسی پور با تمام وجود تعریف و تمجید میکند که انگاری شیفته وی نیز هست. البته عادل فردوسی پور واقعا هم همینطور است و طرفداران بسیار زیادی دارد.

ابراز علاقه دنیا مدنی در همین مصاحبه نبود و او مدت ها پیش در صفحه اینستاگرامش هم چند باری از عادل فردوسی پور پست و متن گذاشته بود. تازه این چیزیست که من و شما در مجازی می بینیم و خانم بازیگر با محدودیت عنوان میکنه در صورتی که علاقه فراتر از این حرفاست.

Untitled

پوشش حاشیه ساز

چندی پیش تصویری از دنیا مدنی با لباسی کوتاه در فضای مجازی منتشر شد. عکسی خاص و متفاوت که البته جوراب توری و لباس کوتاه این بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

356302511630155550

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میباشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

doniamadaniii_1545464169

doniamadaniii_1531407594

doniamadaniii_1535186723

doniamadaniii_1536070407

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها