|

"بهاره رهنما" باز صدای همه رو درآورد؛ اون از لیفت خفنش اینم از کفش شیشه ای!

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما اینبار با انتشار دو تصویر پر آرایش از خودش کپشنی بلند بالا درباره اینکه خود را دوست بدارید نوشت و صدای کاربران رو دراورد.

لینک کوتاه کپی شد
2

بهاره رهنما چهره جنجالی اینستاگرام که البته در چند وقت اخیر انقدر که همه کاری ازش دیده شده دیگه جذابیتی برای مخاطب نداره و ظاهرا خانم بازیگر باید به دنبال موضوعی جدید برای خودنمایی باشد.

به گزارش«شایانیوز» بهاره رهنما قبلا با آقای نویسنده یعنی پیمان قاسم خانی که بود تنها یک بازیگر بود اما با ازدواج دومش با آقای امیرخسرو عباسی که دارنده برند های آرایشی است وارد برهه جدیدی از زندگی اش شد و خلاصه با عکسای لاو تو لاوشون حسابی معروف تر شدن و فالوور جذب کردند. اما حالا مدتیه که خبری از امیرخسرو یا همون حاجی خودمون هم نیست و ظاهرا بهاره خانم دیگه خیلی بالاها میپرن!

اما از این ها که بگذریم خانم سلبریتی در چهره و استایل هم تغییرات زیادی داشته اند. بهاره رهنما به تازگی تصاویری از خود و از نمای بسیار نزدیک با کلی میکاپ و فیلتر منتشر کرده است که با نظرات نه چندان خوبی همراه شد. کاربران در کامنت ها به لیفت زیاد ابروی رهنما گیر دادند برخی هم به کپشن و ارایش زیاد با این سن و سال و اینجور موارد حمله کردند.

b.rahnama_1643119609

b.rahnama_1643025015

بهاره رهنما که این روزها غرق در تبلیغات و گرفتن پول از پیج ها بابت معرفی هاست از ترفند و جملات مختلفی برای این کار استفاده می کند.

او به خصوص برای تحریک خانم ها از شعارهای جذابی مثل ظرافت زنانه و به خود رسیدن استفاده می کند. مدتی پیش خانم بازیگر تصویر پایی در کفش شیشه ای را منتشر کرد که حسابی سوژه شد حالا هم با تصویری از دستان خودش با چند انگشتر که چندان هم از نظر کاربران خانم زیبا نبود تبلیغ کرد!

Untitled

بهاره رهنما باهوش و خستگی ناپذیر

بهاره رهنما را می توان یکی از زنان فعال ایرانی دانست که هوش خوبی هم دارد. او دقیقا از همان راهی که باید برای درآمد نجومی وارد میشد، شد. خیلی ها بهش فحش و الفاظ رکیکی رو نسبت دادند که البته این هم جزیی از راه خانم بازیگر بود تا به هر قیمتی خود را بر سر زبان ها بی اندازد که انداخت!

حالا هم چه من و شما بخواهیم و چه نخواهیم بهاره خانم رهنما در همین مدت کوتاه ثروت زیادی رو به دست آورده اما خب به یکی از چهره های منفور در میان هنرمندان تبدیل شده دیگه مخاطب از دیدنش کلافست!

ladyrain.baharehrahnama_1642326850

بهاره رهنما در این چند وقتی که خبری از حاجی نیست سفر های داخلی و خارجی زیادی داشته و با آقایون زیادی هم در رفت و امد بوده اما چیزی که جالبه حمایته بهاره رهنما با شعاره زنان مستقل شاد از خانم های کارافرین و شاغله!

وی به تازگی هم به چابهار رفته که به قول خودش شده پنج بهار! در ادامه ویدیویی که استوری کرد رو با تیپ پلنگی خانم خانما مشاهده می کنید که تتو رو دستشم همه جا باید مشخص باشه.

بهاره رهنما همه فن حریف!

بهاره چالشی با عنوان "بهترینت شو تا بهار" در اینستاگرام به راه انداخته و هر روز چند نکته در خصوص تغذیه، ورزش و خواب به مخاطبان و دنبال کنندگانش می گوید. البته اینکه بهاره خانوم که تحصیلاتش در حوزه ادبیات نماشی و حقوق است با چه پشتوانه علمی در خصوص تغذیه یا حتی ورزش اظهارنظر می کند و به مخاطبان توصیه می کند خود جای سوال است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها