|

"مهناز افشار" خَرش از پل گذشت کلاً بی خیال شد؛ خانوم شما چه خفن و باحالی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که بعد از مهاجرت کشف لباس کرد اما به کلی کشف حجاب نکرده بود حالا بعد از اینکه دیگه قصد ایران اومدن رو نداره کاملا بی حجاب شد!

لینک کوتاه کپی شد
4

مهناز افشار بازیگر با استعداد و محبوب ایرانی می باشد که البته بعد از اینکه از ایران مهاجرت کرد و رفت ابتدا کلی حرف و حدیث و حاشیه برای خود ساخت اما حالا دوباره به پر طرفدار ترین هنرمند ایرانی تبدل شده و بیش از 15 میلیون دنبال کننده دارد که بالاترین میزان میان بازیگران ایرانی می باشد.

به گزارش«شایانیوز» مهناز افشار بدون لخت شدن و موارد نامتعارف و تنها برای شهرت و محبوبیتش به این جایگاه رسید. البته که امکان ندارد شما معروف باشی و بی حاشیه باشی اما خب حداقل مثل خانم های رهنما و صدف طاهریان و ریحانه پارسا و... از موارد برهنگی و یا توهین به مردم معروف نشد.

اما از این ها که بگذریم مهناز افشار در این مدت رام و بی سر و صدا بود و واقعا هم به جز برنامه گات تلنت که داور بود حاشیه دیگه ای نداشت، اما موردی که در پیج خانم بازیگر خیلی دیده میشد و همیشه مورد تمسخر کاربران قرار میگرفت و براشون سوال بود این بود که به چه دلیل مهناز افشار اونور آب همیشه چیزی مثل روسری یا تل یا کلاه روی سر دارد! و این در حالی بود که مثلا آستین کوتاه یا شلوارک پاش بود اما چیزی روی سر داشت.

mahnaz_afshar_1631351489

mahnaz_afshar_1623829146

عده ای میگفتند جلوی موهای مهناز افشار کچل شده برای همین همیشه تیکه چیزی جلوی سرش داره اما چند روزی میشه که مهناز افشار موهاشو به رنگ صورتی کرده و دیگه خبری هم از نیمچه حجاب روی سر نیست!

در ادامه پست جدید خانم بازیگر رو مشاهده می کنید تا ادامه نظرات و ماجرا را بشنوید.

mahnaz_afshar_1643026302

افشار در کپشن تصویر بالایی نوشت:

سلیقه اول من فیلمهای تخیلی و ترسناک بعد اجتماعی

شما چی؟

Horror movie or?? 

mahnaz_afshar_1642866366

چرا دیگه چیزی رو سرش نیست؟!

حالا با دیدن ایین تصاویر که خانم افشار پستشون کرد، برخی کاربران در جواب برخی دیگر که براشون سوال شده بود چرا دیکه کلا سرش چیزی نیست گفتند خانم خانما فیلمی در اکران داشته و دیگری اینکه دادگاهش گذشت و حالا دیگه قصد برگشت به ایران برای پرونده هاش رو نداره.

mahnaz_afshar_1621170369

مهناز افشار این روز ها کبکش خروس میخونه!

اگه از دنبال کنندگان پیج خانم افشار باشید احتمالا متوجه فضای غمگین پیجش شدید اما اخیرا جو پیج مهناز خانوم تغییر کرده و خیلی ها این تغییرُ به تبرئه شدن همسر سابق خانوم بازیگر ربط دادن و با ابراز احساساتی هم که مهناز خانم به آقای یاسین کردن اینجوری برداشت شده که انگار این دو هنوز هم به هم علاقه مند هستند و حتی احتمال برگشت دوباره آن ها به زندگی مشترک نیز وجود دارد! البته این ها گمانه زنی فالوورهاست باید منتظر ماند و دید که آیا زوج معروف دوباره با هم ازدواج می کنند یا نه؟

1299563_991

مهناز افشار اخیرا عکسی رو در اینستاگرامش منتشر کرده که نشون میده حال این روزهای خانم بازیگر خوبه و اوضاع بر وفق مرادِ، تو این عکس خانم افشار حسابی به خودشون رسیدن و با موهای صورتی و تدی و بوت کرم حسابی در حال دلبری هستند. 

mahnaz_afshar_1642675288

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک به‌دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشته علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت.

به علّت گرایش مذهبی، خانواده او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

وقتی مهناز خانوم از بابای عرق خورش میگه!

اما مهناز افشار هم در ایران و هم بعد از مهاجرت از بازیگران حاشیه دار و سر و صدا دار سینما بود و هست.

مهناز در پست هایی که منتشر می کرد یا حجاب اش خیلی درست و کامل نبود یا حرف ها و صحبت هایی مطرح می کرد که خیلی در فرهنگ ما پذیرفتنی نبود. مثل اظهارنظر جنجالی او که گفته بود پدرم عرق می خورد و مادرم نماز می خواند و یا صحبت های او درباره اینکه خیلی به حجاب پایبند نیست و در جمع های خصوصی و حتی در خیابان های آلمان حجاب ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • alirezakhan ارسالی در

    قدرزر زرگر شناسد ...

  • ناشناس ارسالی در

    ازاده نامداری روسریش اوفتاد کاری به سرش اوردن باطعنه زدن که جون به لبش کردن این اشغال عوضی که روزی الگوی هنری جوانان مابود از یه بی مذهب پوشش بدتر هست بنابرین حق نداره به ایران برگردد خدا لعنتش کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها