|

"روناک یونسی" با کیلو کیلو آرایش و فیلتررر؛ چه ناز و عشوه ای هم داره!

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بعد از سورپرایز رنگ موهاش که حسابی تغییر کرد و سوژه شد حالا نوبت به خط چشم نامرتب و آبی رنگ خانم بازیگر شده!

لینک کوتاه کپی شد
5

روناک یونسی بازیگر معروف اما مهاجرت کرده ایرانی است که البته از هنرمندان خیلی تراز نبود اما اگر میموند و فعالیت میکرد قطعا پیشنهاد بازیگری داشت اما چند سالی می شود که با ازدواج دومش با اقای محسن میری که ازش پنج سالی هم کوچیکتر می باشد مسیر زندگی اش را تغییر داد و برای همیشه به کانادا رفت.

به گزارش«شایانیوز» روناک یونسی دهه پنجاهی است و سن کمی هم ندارد اما شاید چهره اش در تصاویر و فیلم هایی که منتشر می کند کمتر از این حرف ها باشد. البته دیگه الان در مجموع پیری و زشتی و کک و مک و... تو اینستا دیده نمیشه و همه خانم ها با فیلتر های اینستایی جذاب تر از واقعیت هستند!

روناک یونسی هم از دسته معتادین فیلتر می باشد که در ادامه استوری جدیدش را که مشاهده کنید کاملا متوجه این موضوع می شوید. البته خط چشم خانم بازیگر جدا از اینکه آبی رنگ و خب به نوعی تنوعه اما صاف نبودن و نامتب بودنش سوژه کاربران شد.

Untitled

روناک یونسی برای روز مادر که همه سلبریتی ها عکسای ماماناشونو رو کرده بودند، تصویری همراه با مادرش منتشر کرد که مشخص است او هم همراه با روناک یونسی و همسرش به خارج از کشور رفته است.

Untitled

تغییر اساسی خانم بازیگر که زشتش کرد!

اما همونطور که میدونین روناک یونسی موهایی مشکی داشت و کلا از دسته خانم های است که خیلی به خودش میرسه!

وی به تازگی از فالووراش سوال کرد که به نظرتون چه تغییری ایجاد کردم و ظاهرا هم بیشتر آقایون درست جواب دادن. تغییر خانم بازیگر رنگ موهاش بود که همییییشه مشکی بود و حالا شبیه به آنشرلی با موهای قرمز شده!!! (مزاح)

البته که روناک خانم همچنان اعتماد به نفس کافی رو نداره و با فیلتر عکس گرفته و حسابی لباشو بزرگ کرد! نظرات در این پست متفاوت بود و یسری گفتن شبیه شمر شدی، بعضیا گفتن آنه شدی، برخی هم گفتن کلا بهت نمیاد و....

اما از اونجایی که خانم بازیگر برای بالا بردن کلاس کار کپشن رو انگلیسی نوشت یه نظر منطقی هم بود که گفته بود:

الان مخاطب شما کیه؟اگه ایرانیی فارسی بنویس بفهمیم چی میگی ،چند چندی با خودت خانم مونیکا بلوچی!

ronakyoonesi_1639857515

تلاش روناک یونسی برای دیده شدن

روناک یونسی هم مانند خیلی از بازیگرای خانوم که مهاجرت کردند و لباس رو از تن کندند رفت و ریز ریز کشف حجاب و لباس کرد اما تصاور برهنه زیادی از خود تو صفحش منتشر نمیکنه شاید چون میخواد ذهنیت مردم رو نسبت به خودش خراب نکنه و به بازیگرای منفور نسبتش ندن!

اما از این طرفم برای این که فالوورا رو راضی نگه داره و بتونه شاخ مجازی بشه برا تبلیغات مواردی از خودش رو میکنه. مثلا یه روز فیلم میزاره که داره قر میده و میرقصه و خانومی برهنه هم پشت سرشه!

یه روز دیگه فیلم میزاره که با نیم تنه که تنها دو بند داره و همه چیش بیرونه استوری میزاره که مثلا بعد از تمرین و ورزش اومده و میخواد به خانوما موارد ورزشی رو بگه اونم با دو کیلو ارایش!

روناک+یونسی

روناک یونسی و آقاشون

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

روناک یونسی و همسرش روناک یونسی و همسرش

 

روناک یونسی و پسراش روناک یونسی و پسراش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا رو شکر این اشغال ها یکی یکی میرن

  • ناشناس ارسالی در

    عزیزان هموطنم هنرمندان و همهی دختران سرزمینم قطعا روزی شما بزرگواران همگی به این باور میرسید که سادگی و بی آلایش بودن تنها راه آرامش وجود نازنینتون هست آرایش جلف بودن مد گرایی پشت کردن به فرهنگ اصیل خودتون براتون دیگه بی معناست خودتون راه آرامش درونتونو با پشت پا زدن به همهی ناهنجاریها پیدا کنید

  • مهدی ارسالی در

    توخوب بلدی،پول دربیاری،یک کیلو عشوه چند؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها