|

"ترلان پروانه" تو اینستا بلاخره 2m شد؛ چه آجی هنرمندی داره!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه با حواشی که این اواخر داشت تعداد فالوورهایش در اینستاگرام به 2 میلیون رسید و به همین مناسبت او و خواهرش جشن گرفتند

لینک کوتاه کپی شد
1

ترلان پروانه بازیگر 23 ساله سینما که امسال سال پرکاری داشت و به خصوص در آخرین حضورش در فیلم سینمایی گربه سیاه بسیار دیده شد.

به گزارش «شایانیوز» ترلان برای فیلم گربه سیاه به همراه بهرام رادان به شهرهای زیادی سفر کرد و حتی به خارج هم رفتند و کلی مراسم و عکس گرفتند.

ترلان خانوم بعد اکران گربه سیاه حالش حسابی خوب شده چرا که خانوم بازیگر در این ایام حسابی در اینستاگرام فعال شده و سعی می کند با طرفداران و فالوورهایش ارتباط برقرار کند. این حضور باعث شد تعداد فالوورهای ترلان در این مدت زیاد شود و حالا ترلان به جمع سلبریتی هایی اضافه شده که 2 میلیون فالوور دارند. ترلان پروانه به همین مناسبت به همراه خواهر جونش جشن کوچکی گرفتند.

tarlan_parvanee_2755540240311470556_1317736181

zeynw2_2755540420954533488_14062719892

ترلان خانوم چه خاتون شاخی داره!

ترلان خودش به تنهایی سوژه جذابی است و می شود کلی راجبش نوشت و عکس گذاشت اما در جشن 2m شدن ترلان خانوم آبجی خفش هم رو شد. خاتون خواهر ترلان پروانه است که گویا در زمینه مدلیتگ فعالیت می کند. او بین ایران و دبی در رفت و آمد است و اگر به پیج اینستاگرامی اش سری بزنید و عکس هایش را ببینید متوجه شباعت زیاد این دو خواهر می شوید.

zeynw2_1641574743

خاتون در صفحه اینستاگرام خود حدود 100 هزار دنبال کننده دارد و کلی هم عکس در پیج ش دارد که برخی از آن ها هم منشوری و غیرقابل انتشار است. باهم برخی از عکس های خاتون را نگاه می کنیم:

zeynw2_1620916516_2

zeynw2_1642690838

zeynw2_1627809950_1

ترلان خانوم و کلی شکست عشقی!

از خاتون جذاب بگذریم دوباره بریم سراغ ترلان؛ ترلان خانوم 23 ساله البته حاشیه هم کم نداشت و تا همین چند ماه پیش نام او در کنار سلبریتی های مختلفی می آمد. ابتدا بحث دوستی و رابطه او با فرشاد احمدزاده مهاجم سابق پرسپولیسی ها مطرح شد و عکس هایی که منتشر شد که نشان از رابطه ی جدی بین این دو نفر بود. 

به هر دلیل این رابطه به سرانجام نرسید و بعد از مدتی فرشاد با کیانا احمدی بلاگر و فعال اینستاگرام ازدواج کرد. اما ترلان بی خیال عشق و عاشقی نشد و دوباره نام پروانه بر سر زبان ها افتاد و طرف مقابلش هم باز یک فوتبالیست معروف بود. اینبار نام سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش گیلانی در کنار ترلان خانوم قرار گرفت. رابطه ای که البته هیچ گاه علنی نشد و هیچ کدام از این دو نفر هم آن را تائید یا تکذیب نکردند.

Untitled+(1)

بعد از این که ترلان از رابطه با فوتبالیست ها خیری ندید این بار اسمش در کنار یکی از همکاران خودش قرار گرفت. شایعه شد پروانه با ارسلان قاسمی که خیلی هم چهره محبوبی نیست وارد رابطه شده. البته واکنش ارسلان به این شایعه قدری عجیب بود.

چرا که وی در یک گفتگوی اینترنتی در پاسخ به سوال مبنی بر شایعات ازدواج او با ترلان پروانه گفته بود:

بگزارید ماجرا را تمام کنم. من عاشق شخص دیگری هستم و هم اکنون در زندگی من هست و این که اسمم را کنار ترلان پروانه می گذارند دوست ندارم. 

file

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رستا ارسالی در

    بنده خدا هیچ کس نمیگیردش

  • ناشناس ارسالی در

    خاک عالم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها