|

"خانوم بازیگر" چه خودشو جلو همه ضایع کرد؛ راحتی واسه معرفی پیجاشون!

zohre fakoursabour shayanews

زهره فکور صبور که دائما یا زیر دست دکترا واسه پلنگ شدنه یا در حال تبلیغات پیجای مختلفه اینبار برای معرفی بوتیک اقایون تا مشهدم رفت!

لینک کوتاه کپی شد
6

زهره فکور صبور بازیگر معروف که البته بیشتر در کارهای تلویزیونی حضور داشته نه سینما، این روزها روند زندگی خود را به کلی تغییر داده و بلاگری و تبلیغات و مدلینگ را انتخاب کرده است که درآمد خوبی هم دارد.

به گزارش«شایانیوز» زهره فکور در مصاحبه ای گفته بود که از وقتی که سنش کم بود خیلی علاقه مند به طراحی لباس و اینجحور موارد داشته و اتفاقی وارد بازیگری شده اما حالا دنبال علایقش رفته اما اینطور که معلومه خانم بازیگر بیشتر تو کار معرفی مزون ها و وبوتیک ها هستند تا طراحی لباس!

وی همانند بهاره رهنما تبلیغات بسیاااار زیادی در صفحه اش دارد به همین دلیل ظاهرا توجهی به کیفیت و نوع انتخابش ندارد و حتی کوچکترین موارد را هم قبول کرده و معرفی می کند. زهره فکور صبور اینبار به مشهد رفت و در کنار آقایی جوان عکسی منتشر کرد با کلی تشکر. حالا اینکه آقایان کی هستن رو کاری نداریم اما زهره خانوم در پیج خود ترفندی دارد و با پست تصویری از خود (حالا هر عکسی) دو پیج را هم برای تبلیغ تگ میکند! کیفیت و تبلیغات خانم بازیگر بسیار پایین است و اینکه تنها برای درامد هر چیزی رو قبول میکنه و کاربر اهمیت ختاصی براش نداره کاملا مشهوده!

zohrefakour_1642496016

zohrefakour_1642335461

اگر تو اینترنت سرچ کنید و عکس های فیلم و سریل های چند سال پیش زهره فکور را ببیند احتمالاً از این همه تغییر شوکه خواهید شد چرا که زهره فکور آن روزها با زهره فکور امروز زمین تا آسمان فرق دارد.

Zohre_fakoorsaboor

خانم خانما در چند وقت اخیر اونقدر با صورتش وَر رفت که اگه الان بخواد دوباره به بازیگری برگرده کاملا با گذشته فرق داره. جراحی بینی و عروسی کردنش، لیفت ابرو و شقیقه، پروتز لب و گونه، زاویه فک و...او همه چیز را امتحان کرد و حالا به یک داف به تمام عیار تبدیل شده که با موهای فر و بلوندش تکمیل میشه.

bazigaranzan___1642437663

اعتماد به نفس خانم بازیگر کجا رفته!

عمل های زیبایی در میان خانم های بازیگر ایرانی همانند یک مسابقه شده و ظاهرا هر کی این کارو انجام نده بی کلاسیه! البته این رفتار بیشتر بین بازیگران دسته چند هستش نه هنرمندان رده بالای سینما.
ناگفته نماند اصل این عمل مشکلی ندارد و پیشرفت علم برای همین روزهاست که اگر عیب و نقصی در چهره زیبایی را کم کرده با عمل و یا ارایش ملح حل شود اما اینکه به کلی صورت رو با عمل های مختلف به صورتی دیگر تبدیل کنی چندان جالب نیست که هیچ، نشون دهنده نبود اعتماد به نفس نیز می باشد.
style.honarmandan_1628359880_1

عکس لو رفته یا از قصد منتشر شده؟!

فکورصبور هر چند روز یک بار تصاویری از خود منتشر می کند که با نظرات مختلف کاربران همراه است. یکی می گوید خوشگل شده است و دیگری می گوید زشت و عملی شده!

اما با این حال تاحالا عکسی کاملا بی حجاب از او دیده نشده بود تا اینکه تصویری از زهره فکورصبور در فضای مجازی در حال پخش است که مشخص است در سالن آرایشی حضور دارد و کاملا بی حجاب و آراسته است. اما هنوز معلوم نیست که این تصویر توسط خود زهره منتشر شده یا کسی به او خیانت در امانت کرده است که اگر خودش اینکار را انجام داده باشد ممکن است برای آینه کاری اش به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین مشکاتی به وجود بیاید. 

Untitled+(1)

بیوگرافی زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد 1 فروردین 1357 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل مقطع دیپلم می باشد که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در تلویزیونی حضور دارد و کنار بازی ، کارهای طراحی و دوخت هم انجام می دهد. زهره فکورصبور ازدواج نکرده و مجرد است.

zohrefakour_2753791098717772767_4085941761

bazigar_gram_1604934819_2

bazigar_gram_1604934819_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • لاله ارسالی در

    چقدر بد شده. قبلا دوست داشتنی بود. کلا از خانمهایی که تا این حد در فضای مد و آرایش ان خوشم نمیاد

  • ایما ارسالی در

    یکی مثل شماها و خیلی از آدم‌های دیگری که می بینیم آنقدر از لحاظ مالی در موقعیت خوبی هستید هر روز یه ادا اطواری دارید.یکی هم مثل من و امثال من صبح تا شب میدویم دنبال زندگی.پول درست کردن دندون هامون رو نداریم..دندون درد مرده زنده مون رو آورده جلو چشممون😂... یکی هم آنقدر داره میره هر روز یه عمل زیبایی میکنه.عجب عدالتی بود این دنیا که نفهمیدم چرا باید بهش وارد میشدم ناخواسته...

  • ناشناس ارسالی در

    بی نظیره👍👍

  • ... ارسالی در

    واقعامتاسفم....

  • ناشناس ارسالی در

    عجب از دست رفتی متاسفم

  • آویشن ارسالی در

    یک کیلو آرایش میکنه این همه ادا از خودش در میاره ،زشت بی ریخت

    • تارا ارسالی در

      دقیقا یک کیلو آرایش که نه بهتر بگی هزار کیلو😂

  • ناشناس ارسالی در

    بازیگرا فعلا فقط هنر شون شده آرایش کردن و خودنمایی
    چه کار مفیدی برا جامعه انجام میدن؟؟؟

  • یول آشان ارسالی در

    گل پشت و رو نداره خانم فکور

  • ناشناس ارسالی در

    مردم برای این مسخره بازیها پول ندارند یک عده تو نان شبشان ماندن آنوقت شماها واقعا که. ..

  • ناشناس ارسالی در

    بنده خدا تو اگه خدا یادت بیاد وبدونی دستورات خدا چیه اینطوری خودت رابه نمایش نمیزاری

  • ناشناس ارسالی در

    سلام با این تبلیغات فقط زندگی جوانا را به هم میزنید توقعات را بالا می برید گناه همه اینا به گردن شماست خانم های بازیگر ترویج بی حیایی میکنید به فردای قیامت واقعا فکر کنید

  • نگین ارسالی در

    من اگه جای شما بودم میومدن به مردم فقیر کمک میکردم تا تا کمر خم نشن تو سطل اشغال.

  • تارا ارسالی در

    خانم فکور چه کرد
    ای خداااااااااااااااااااااااااااا😑

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها