|

"آقای بازیگر" بیخیال خانوم بچه ها شده؛ زنش با تیپ ناجور رفت تبلیغ!

sepideh bazmipour shayanews

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری می باشد که به تازگی برای انجام تبلیغات حوله به تن در مرکز ماساژ حضور داشتند و کاربران رو حسابی متعجب کردند.

لینک کوتاه کپی شد
2

سپیده بزمی پور همسر خوشگل شاهرخ خان استخری می باشد که بزرگ شده بلژیک است و اما سال هاست که بعد از ازدواجش در ایران زندگی می کند. این زوج زندگی خوبی و پر حاشیه ای دارند که این فراز و نشیب ها به دلیل تغییر روند در مدل زندگیشونه!

به گزارش«شایانیوز» سپیده بزمی پور در اوایل ازدواجش با شاهرخ استخری اجازه انتشار تصاویرش را در مجازی نداشت یعنی آقای شوهر او را از هر گونه دوربین به دور نگه داشته بود و حتی به مراسمات سینمایی نیز نمیبرد تا مبادا تصویری از خانومش جایی منتشر بشه!

اما حالا اگر یری به پیج این زوج بزنید با حجم زیادی از تصاویر خانوادگی آن ها مواجه میشوید که هیچ تازه خانم بزمی پور از بلاگر های فعال در اینستاگرام هم شده اند و درآمد بالایی از این طریق دارند. خب همونطور که تو اینستا قطعا دیدین خانومای بلاگر به جا های مختلف میرن و سالن و میکاپ و ...انواع خدماتی که قراره تبلیغ کنند رو تست میکنن و به کاربر نشون میدن و سپیده بزمی پور هم به همراه خواهر آقا شاهرخ به مرکز تن آسایی و ماساژ رفته بودند و از خدمات لذت بردند. اما نکته جالب اینجاست که آقای بازیگر که روزی حتی چهره خانومشون رو هم نشون نمیدادند حالا سپیده بزمی پور برای تبلیغ و معرفی با حوله به راحتی استوری میزاره. 

سپیده

این مرکز لوکس بهترین خدمات رو در تهران ارائه میده و قطعا هزینه بالا و خیلی خوبی هم برای معرفی به خانم بزمی پور پرداخت کرده. 

البته که تو سه چهار سال اخیر دیگه حتی مردم عادی هم تو اینستاگرام سعی بر بلاگر شدن یا اینفلوئنسر شدن دارن حالا شما فکر کن همسر بازیگری معروف و جذاب هم باشی، خودتم خوشگل باشی و خوش اندام، دو تا دختر شیرین زبون هم داشته باشی دیگه چی میخوای؟ همه چیز مهیاست تا هم درآمد بالا داشته باشی و هم ریخت و پاش و زندگی مرفهتو تو چشم همه کنی!

estakhrifamily_1637573638

estakhrifamily_1638092540

سپیده بزمی پور از خانم های خوش اخلاق و به قول کاربران دوست داشتنی در اینستاگرام هستند اما خب اگه دقت کره باشید خیلی از خانم های بلاگر در این فضا مهربون و خو برخورد نشون میدن اما در واقعیت که می بینیشون کلاس میزارن یا بداخلاقن!

قصد خراب کردن خانم بزمی پور نیست اما دلیل اینکه اقای استخری حالا اجازه انتشار هرچیزی از خانومشون رو میدن دلیلش درامد و خودنماییه که شما ظاهر قضیه رو می بینین که سلبریتی ها در مجازی چقدر خوبن که این دلیلش درامد خودشونه نه صرفا علاقه به کاربر!

estakhrifamily_1641818987

نظر جالب شاهرخ استخری: زنم جنبه نداشت!

اما خوبه که این وسط سری هم به لایو اقای بازیگر بزنیم. این هم ویدیویی از لایو شاهرخ استخری که به همراه همسر و دخترانش نشسته و در جوان سوال یکی از کاربران که میگه (چرا قبلا عکس همسرت را نمیذاشتی؟ شاهرخ استخری ؛جنبه نداشت!)

سپیده بزمی پور حالا بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد و روزانه تبلیغات زیادی منتشر می کند که باید برای هر کدام پُرو کرده یا تست کند و به اشتراک بگذارد. نرخ هر استوری 15 ثانیه ای تنه با صدا میلیونی هزینه دارد. با تصویر و موارد دیگر هم بیشتر حالا شما حساب کنید چرا اینستا شده پر از بلاگر و کم شدن غیرتی هایی که ادعای غیرت میکردند! البته که ما روی سخنمون با کسایی هستش که برای پول و چشم و هم چشمی رنگ عوض میکنن.

در ادامه استوری پر محتوای سپیده بزمی پور را در ارایشگاه مشاهده می کنید که با موهایی رنگ شده و فویل کشیده ظاهر شدند!

Untitled

شاهرخ استخری بسیار بسیار خانواده دوست است و عاشق دخترانش ینی پناه و نبات استخری می باشد. او راه به راه فیلم و عکس از این دو جوجه ی ناز می گذارد که طرفداران زیاد هم دارند. در ادامه ناز کردن نبات خانم برای بابا جانش را مشاهده می کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    چقدر زنهای باشرافت این مملکت دارن توی خونه های 40 متری زندگی میکنن و از اینها خوشبخت ترن . گول ظاهرشون رو نخورین ، تو دلشون هزارتا عقده درمون نشده دارن.

  • sAMIRA ارسالی در

    آقای استخری خیلی ادعای غیرت ومردونگی میکردی !!!
    چیشد پس ،،،خانومت با حوله تن پوش فیلم براکل دنیا گذاشته!!!حق داشتی قبلا اجازه انتشارعکس و فیلم به خانومت نمیدادی بقول خودت زنت بی جنبه تشریف داره...
    بعدشم سپیده خانومی که تبلیغ سالن ماساژ و فلان میکنی و ثروتتو به رخ این مردم میکشی،اینو بدون مردم تو نون شب شون موندن و معطل پول و خرج و مخارجشون هستند .خیلی از جوونا از بی پولی و بیکاری دست به خودکشی زدند و سراغ اعتیاد و دزدی و آدم کشی میرند ،اونوقت شما با حوله تن پوش میای تبلیغ سالن میلیاردیتو میکنی؟؟؟؟؟
    واقعا درود بر شرافت نداشته تون ..
    درود بر فهم و شعور نداشته تون ...
    شمایی که اینهمه پول دارید و از طریق بازیگری و از طریق همین مردم ساده اینهمه مشهور و پولدار شدید ،آیا این درسته که اینقدر پول و ثروت و سالنای آرایشو خوش گذرونیاتونو به رخ همین مردمی ک مشهور و پولدارتون کردند بکشید؟؟؟؟!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    مثل قابلمه نچسب

  • ناشناس ارسالی در

    مثل قابلمه تفلون نچسبه

  • اغوان صابری ارسالی در

    اولن این ها حوله نیست من هم دارم لباس

  • نفس ارسالی در

    حالم دیگه داره از عکسای سپیده بزمی پور به هم میخوره..خانم یکم استپ بده بزار حال مردم به هم نخوره اینقد عکستو میزاری صفحه مجازی..تا نتمو روشن میکنم عکست رو میبینم حالم به هم خورد اه

  • ناشناس ارسالی در

    این لباس ژاپنیه😕

  • باران ارسالی در

    واقعا که دیگه شورشو دررررررر آوردددددین
    مرفهین بی درد خدا رو شکر وضعمون خیلی خوبه ولی هیچ دلیلی نداره که با گذاشتن عکسو فیلمهای نا جور دل خیلی از همین مردم رو به درد بیاریم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها