|

سلیقه منشوری "مینا وحید" تو انتخاب لباس؛ مگه هالیووده خانوم!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر سریال جزیره که تو کنسرت با لباسی ناجور اومده بود در یکی از مراسمات سینمای هم با یقه بسیار بازش نظر همه رو به خودش جلب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

مینا وحید بازیگر شناخته شده و با سابقه ایرانی می باشد که به تازگی در سریال شبکه خانگی "جزیره" ایفای نقش نیز داشته است و قبل از ان هم در افرا دیده و معروف شد.

به گزارش«شایانیوز» البته که مینا وحید در کل کارنامه کاری خوبی دارد اما هنوز هم آنقدر که باید به شهرت نرسیده تا اینکه آخر هم با حاشیه هایی که به وجود اورد معروف شد. مینا وحید از هنرمندانی است که اصلا علاقه ای به حجاب ندارد و همیشه هم با استایل هایی ناجور در مراسمات حاضر میشود.

در ادامه یکی از تصاویر مینا وحید را مشاهده می کنید که مانتوی باز و یقه باز ترش سوژه کاربران قرار گرفت نظراتی نامتعارف با افاظ رکیک دادند.

لباس-باز-کوتاه-مینا-وحید-جنجال-ساز-شد-57977

120271-Gahar-ir

همانطور که در دو تصویر بالا مشخصه خانم بازیگر از قصد شال رو دو طرفه و تا زیر گلو کشیده بالا تا جایی که کاملا گردن و قفسه سینه بیرون باشه!

از طرفی هم میتونس یقه رو بسته تر بگیره. این نوع شومیز برای مهمانی های خانوادگی پوشیده میشه و برای یک مراسم سینمایی چندان جالب نیست و اینطور که معلومه خانم خانما در تلاش برای بیرون ریختن اندامشون بودن، دیگه مانتو جلو باز و شلوار جذب رو نمیگیم!

ناگفته نماند مینا وحید در تمامی ژست و عکس هایش ظاهرا مراقب مانتوشه که باز نشه و جلوه خوبی داشته باشه که این باز نشونم میده براش زیبایی و جلب توجه مهمتره تا راحت لباس!

mina-vahid-6

از دیگر حواشی و پوشش نامتعارف مینا وحید میتوان به همین چند وقت پیش اشاره کرد که به کنسرت ماکان بند رفت. خانم بازیگر در کنسرت نم تنه تنش بود و مانتویی مثل همیشه جلوباز! وی بعد از اینکه با حالتی مست میکروفون رو بهش میدن یه حرفایی میزنه و موقع پاین اومدن از رو سن میپره و نیم تنه تا کجا بالا میره.

البته که این ویدیو تا چند روزی حسابی وایرال شد و آبروی این بازیگر جوان رفت اما بعد از ین ماجرا هم امیر مقاره خواننده ماکان بند پشت مینا وحید زد تا مشکلی برای گروه و کارش پیش نیاید!

این تنها حاشیه خانم وحید نبود و او جنجال های زیادی در زمینه مسائل مذهبی مثل دست دادن نامحرم و نذری دادن و مسائل اعتقادی داشته.

او در این باره می‌گوید: «برای برخی از مسایل که در کشور پیش آمده متاسفم، مانند مسئله دست دادن بازیگران ایرانی زن و مرد در مراسم‌های خارجی، الان اگر من به شما دست بدهم نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد که اینقدر حساسیت برانگیز باشد، یک ثانیه است و تمام می‌شود.»

او در پاسخ به حرام بودن این کار، در اظهاراتی عجیب گفت: «یکی از خانم‌های سیاستمدار مصاحبه کرده بودند و گفته بودند که این مسئله در خیلی از کشورهای مسلمان خارجی آزاد شده است.»

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

536294_216 (1)

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شووهر ندارم چون خودم پول دارد!

ariyan_laser_center_1546187932_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ج ارسالی در


    خسته شدیم :/

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً آدم تأسف می‌خورده بابت این همه کوته بینی و کوته فکری. ایشون اگر می‌خوان این شکلی ادامه بدن همون بهتر که مثل خیلی از بازیگران دیگر مهاجرت کنند. ما هم بهشون حق میدیم که به خاطر آزادی و ... این کارو میکنند.

  • رامین ارسالی در

    من خیلی دلم میخواد بدونم به تو چه؟دلش میخواد به تو مربوط نی

  • C ارسالی در

    هرکی
    هرجور دوست داره لباس میپوشه شما چه کاره اید

  • داود ارسالی در

    عجب خبرداغی!!!!

  • سیاوش ارسالی در

    مگه باید هالیود باشه تا طرف راحت زندگی کنه؟

  • مینا ارسالی در

    ریحانه پارسا بعدی توراهه

  • ناشناس ارسالی در

    آدم انقد زشت میشه مگههههه😝😝😶😶

  • ناشناس ارسالی در

    هر غلطی میخواهی انجام بده

  • خواننده ارسالی در

    اههههههه چقد این بشر نچسبه

  • ناشناس ارسالی در

    آخه باپوشش این بیچاره چه کاردارین بچسپین به وضع اقتصاد بابا باچه زبانی بگیم همه توفشارن فکری چاره ای

  • مجید ارسالی در

    اصلا کار پسنده ای نیست این جور پوشش وقتی تو کشور اسلامی زندگی میکنی باید با قانون کشور احترام بگذاریم

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا به چیه خودش میندازه اه اه اه

  • ناشناس ارسالی در

    از کجا معلوم که فتوشاپ نباشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها