|

"لیلا اوتادی" تیپ بابِ میل فالووراشو زد؛ با روسری با انگشتری بزرگ و جذاب!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر خوشگل ایرانی که در اینستاگرام بسیار فعاله اینبار تصویری از خود با لباس و کلاه سفید منتشر کرد که خیلی باب میل کاربران بود.

لینک کوتاه کپی شد
5

لیلا اوتادی بازیگر معروف و خوشگل که البته این روزها خیلی کم کار شده و نه تو تلویزیون دیده میشه و در سینما. وی از هنرمندان کم حاشیه و آرام اما از نوع شیطونش است که علاقه زیادی هم به فتوشاپ و این جور موارد دارد.

به گزارش«شایانیوز» لیلا اوتادی در صفحه اینستاگرامش بیش از 2 میلیون فالوور دارد که البته نظر خانم بازیگر بر این بود که اگر بازیگری بیش از دو میلیون دنبال کننده داشته باشد دروغ است و فیک!

لیلا اوتادی چهره ای زیبا و به نسبت نچرالی دارد که با کمی میکاپ کلی جذاب تر هم میشه. البته که به لیلا خانم انواع حجاب هم میاد و هم با چادر دلبری خاص خود را دارد هم با شال و قرتی طور. در ادامه تصویری که لیلا اوتادی از خود با کلاه و تدی سفید منتشر کرده را مشاهده می کنید. تصاویر کاملا با حجاب اما چشمگیر هستند و با نظرات خوب کاربران همراه شد.

leilaotadii_1642367297

leilaotadii_1642396175

اما افشاگری لیلا اوتادی درباره فالوورهای سلبریتی ها

لیلا اوتادی زمانی که به رکورد ۲۰۰ هزار فالوئر در بین بازیگران ایرانی دست پیدا کرد نوشت:

«بیشتر از نصف فالوئرها جعلی و فیک هستن! من هیچ‌وقت براى اینستاگرام خودم فالوئر خریدارى نکردم چون دوست داشتم طرفداران واقعی‌م اینجا باشن و در ضمن احترام به شعور مخاطب براى من همیشه ارزش بالایى داشته و داره، مطمئنا شما عزیزان اونقدر باهوش هستین که متوجه بشین امکان نداره یه هنرمند و یا خواننده هالیوود با ۷ میلیارد مخاطب و هوادار در دنیا، تو اینستاگرامش ۲ میلیون فالوئر داشته باشه و هنرمند سینمای ایران با نهایتاً ۶۰-۷۰ میلیون مخاطب، همون تعداد یا حتى بیشتر از بازیگر مشهور هالیوود فالوور داره!»

otadiii_leila_1639718899

لیلا اوتادی این گفته ها را در حالی نوشته بود که 200 هزار دنبال کننده داشت و درجا به دیگر سلبریتی ها تهمت زد!

حالا با این تفاسیر و گفته های خانم بازیگر که بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند باید گفت جعلی و فیک هستند؟!

d987d985d987-d8add988d8a7d8b4db8c-d8acd986d8acd8a7d984db8c-d984db8cd984d8a7-d8a7d988d8aad8a7d8afdb8c-d89b-d8a7d8b2-daa9d986d8a7db8cd987_6082c51732aa1

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

bazigarane_zan_style_1629901214

اما خب از اونجایی که امکان نداره شما بازیگرِ خانوم باشی و ورزشکار نباشی، لیلا اوتادی نیز ورزش مورد علاقه اش بدنسازی است و حتی در این رشته مربی هم بوده.

لیلا خانم ورزش تنیس و اسب دوانی را هم خیلی دوست دارد و به طور حرفه ای آن ها را دنبال کرده است!

لیلا اوتادی سفر را تفریح مورد علاقه اش نام برده و دوست دارد به جاهای ناشناخته برود. وی به ماشین های شاسی بلند علاقه دارد و در حال حاضر نیز ماشینم شاسی می باشد.

لیلا اوتادی هفده ساله بود که سرودن شعر را آغاز کرد. اوتادی، نخستین کتاب خود را که مجموعه شعری با نام‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” است، در زمستان ۱۳۹۳ و در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد.

این کتاب از جانب انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه، مشتمل بر ۳۵ قطعه شعر سپید، می‌ باشد.

liela_otadi_fan_1622704208

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    💞💞

  • دخی ارسالی در

    ک چی بشه ...

  • ساناز ارسالی در

    🌹🌹🌹🌹🌹👌👌👌👌👌
    عالی وخوش تیپ

  • پری 💐 ارسالی در

    الهی که همیشه بدرخشد 🌷 تیپ شخصیت جذابیتش همه درسته 💝💋🥰 انشاالله همیشه سلامت باشی الهی آمین 🤲🤲

  • ناشناس ارسالی در

    عالی

  • ناشناس ارسالی در

    😱😱😱😱😱

  • ناشناس ارسالی در

    لیلا اوتادی همیشه خوش تیپه😉👩‍👧دوست دارم😘

  • محسن ارسالی در

    نه شاعر هست و نه بازیگر ....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها