|

خودنمایی"ترلان پروانه" با موهای خرمایی و تا کمرش؛ خانوم بالِریَن هستن!

ترلان پروانه جزو بازیگرانی است که به پوشش و استایل خود خیلی اهمیت می دهد اما خیلی پایبند حجاب نیست

لینک کوتاه کپی شد
2

ترلان پروانه جزو بازیگران جوان سینما است که این روزها کارش حسابی گرفته و کلی هم طرفدار پیدا کرده است. ترلان البته با وجود اینکه کم سن و سال و جوان است اما چون از کودکی کار بازیگری را شروع کرده در عین جوانی باتجربه هم هست.

به گزارش «شایانیوز» ترلان خانوم خیلی هم اهل حاشیه است و انگار اصلا خوشش میاد که به سمت حاشیه برود. ماجرا عشق و عاشقی خانم پروانه را که دیگر همه می دانند. تا همین 23 سالگی ترلان 3 رابطه عشقی داشته که علنی شده. از رابطه با فرشاد احمدزاده و سعید عزت اللهی تا رابطه با ارسلان خان کاظمی که تا مدتها نقل محافل اینستاگرامی بود.

اما ترلان خانوم انگار مدتی است از عشق و عاشقی فاصله گرفته و چسبیده به کار و حرفه ی خودش یعنی بازیگری. او این روزها فیلم گربه سیاه را روی پرده دارد که به لطف تهیه کنندگی بهرام رادان کلی دیده شد و سکوی پرتابی بود برای خانم پروانه. ترلان خانم هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و برای اکران این فیلن تقریباً به همه شهرهای ایران و حتی چند کشور همسایه هم سفر کرد و کلی عکس در کنار بهرام رادان گرفت و خلاصه به چشم اومد.

ترلان پروانه حدود 2 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد و هر از چند گاهی پست یا استوری منتشر می کند او البته در هر کدام از پست ها استوری هایش یه مدل خاص تیپ می زند و سعی می کند کارکتر منحصر به فر داشته باشد. البته در همه این عکس ها و تصاویر یک چیز مشترک وجود دارد و آن هم شل حجابی خانوم بازیگر ترلان خانوم در اینستاگرام خیلی پایبند حجاب نیست. مثلاً در همین عکسی که اخیراً منتشر کرده روسری و شال ندارد و فقط با یک کلاه بخشی از موهای خود را پوشانده است. البته این نوع پوشش گویا در بین خانوم های بازیگر مرسوم شده و فقط مختص ترلان خانوم پروانه نیست.

tarlan_parvanee_1642262176

عمل های زیبایی ترلان خانم

ترلان پروانه هم  وقتی که بزرگتر شد دید نمی شود هیچ دستی به صورت خود نرساند و نچرال بماند، در نتیجه با زاویه سازی فک و ژل لب تغییراتی در چهره اش به وجود اورد که ابتدا خیلی مصنوعی بد شده بود اما حالا به صورتش نشسته و جذاب شده است.

البته که پیشرفت علم برای همچین مواقعیست که مواردی که کمی نقص دارند و یا جای بهتر شدن برایشان هستن را زیباتر کرد. قطعا مواردی که خانم پروانه هم استفاده کرد حالا به چهره اش می آید و همانند خانم زهره فکورصبور به چهره ای عملی و غیر طبیعی تبدیل نشد.

tarlan_parvanee_1564221404

tarlan_parvanee_1614016161

علاقه ترلان خانوم به رقص باله!

ترلان پروانه دختر ورزشکاری است و خودش گفته بود ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

tarlan_parvanee_1545295651

البته گویا خانوم پروانه به رقص هم علاقه زیادی دارد. او پیشتر گفته بود کلاس های باله در آب را به اتمام رسانده ام و این ورزش مفرح و زیبا را هم خیلی دوست دارم اما به دلیل دلمشغولی هایی که دارم، نتوانستم آن را ادامه دهم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مسعود ارسالی در

    ببخشیدا ایشون از روزی که فضای مجازی فعال شد میشه بگید کدوم لحظه دلبری نکرد که الان دارن می کنن...

  • ناشناس ارسالی در

    داره خودشومیندازه ب ....

  • مادر ارسالی در

    ترلان جون مواظب حجابت باش 🌹

    • خدم ارسالی در

      😐😐

    • /: ارسالی در

      به تو چه حجاب رعایت میکنه یا نه؟

  • حالا هر کی !/: ارسالی در

    نباشن اینا جهان چی بشهه خعلی عشوه داره اخهه مگه کسی ک با عمله زیبایی خودشو خوشگل میکنه جذابیت دره اگه اینقد اسم اینا رو نزارین جذاب اینام دور بر نمیدارن

  • خدم ارسالی در

    خیلی هم نازه فداش شم
    یعنی چون که مو هاش اومدن بیرون دلبری میکنه😐

  • امید ارسالی در

    اینم دنبال ی چیزی هست

  • پاستیل ارسالی در

    چقد زشته اما مث بقیه بازیگرا نیس مغرور باشه از اینش خوشم میاد اما در کل فیس خوشگلی نداره فقط چشماش کشیدس همین

  • پرنیان ارسالی در

    نه اصلا بالرین نیست
    من. خودم. بالرین و میدونم کی بالرین کی نیست
    از حالت پاش معلوم بالرین نیست

  • پرچیانلو ارسالی در

    واقعا من قانع نمیشم حسن کچل یا کچل حسن اگه حجاب حجاب اون موها چیه اگه نیست اون کلاه چیه چرا مردم مسخره کردید شور همه چیز رو درآوردن یا زنگی زنگی یا رومی رومی یکسری از این هنرمندا آدمو از هرچه هنرمنده متنفر میکنه

  • ناشناس ارسالی در

    تواین عکس که شال بنفش زده خوشگله❤️❤️

  • سلمان ارسالی در

    درود فراوان
    مشکلات مردم تیپ و مو این خانم نیست از سفره خالی مردم گزارش تهیه کنید.
    واقعا متاسفم با ۹ درصد منابع کل دنیا هم رده کشورهای آفریقایی هستیم

  • Amir ارسالی در

    ارسلان کاظمی چیه؟؟
    ارسلان قاسمی باید نوشته‌ بشه

  • پیله ی پروانه ارسالی در

    اه اه متنفرم از هرچی سلبریتیه

  • /: ارسالی در

    این مسخره بازی ها چیه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها