|

ژست نامتعارف آزاده صمدی با پوششی عجیب؛ دیالوگای منشوری تئاترشم که سانسور نشد!

azadeh samadi shayanes

آزاه صمدی بازیگر معروف ایرانی است که علاقه زیادی به تیپ های نه چندان ظریف دارد اینبار هم با گردنی باز و ژستی ژورنالی تصویرش را منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
5

آزاده صمدی بازیگر معروف ایرانی است که هم در سینما و هم تلویزیون ایفای نقش داشه است و مثل خیلی ها فقط سینما باز نیست. این بازیگر زن از هنرمندان خاصی می باشد که علاقه ای به حاشیه ندارد و اگر سری به صفحه اینستاگرامی اش بی اندازید متوجه می شوید خلق و خوی تقریبا خشنی هم دارد.

به گزارش«شایانیوز» البته هر شخصی سبک خاص خود را دارد به خصوص که اگر بازیگر باشی برای اینکه نشان دهی متفاوت و هنری هستی استایلی را برای خود انتخاب می کنی که عادی نباشد حال چه زیبا چه زشت! 

هنرمندان خانم ایرانی آنقدر در سینما و مراسمات راحت شده اند که ظاهرا هرگونه پوششی داشته باشند مهم نیست، تنها سربند و یا یک نیمچه روسری و کلاهی روی سر داشته باشند کفایت می کند و هر گونه که اندام را بریزند بیرون موردی ندارد! در ادامه نمونه ای از آن را برای خانم آزاده صمدی مشاهده می کنید.

آزاده صمدی

آزاده صمدی به تازگی به عنوان بهترین بازیگر زن درام برای بازی در سریال شبکه خانگی «می خواهم زنده بمانم» در جشنواره حافظ حضور داشت اما تیپ این بازیگر زن سوژه عکاسان قرار گرفت که البته در نوع خود جذاب بود اما غیر عادی!

دیالوگ‌ های جنسی و 18+ نوید محمدزاده و آزاده صمدی

از دیگر مواردی که می گوییم ظاهرا در سینما و تئانر خیلی چیز ها آزاد است همین مورد می باشد. چندی پیش فیلمی از آزاده صمدی به همراه نوید محمدزاده در تئاتر بالاخره این زندگی مال کیه؟

به کارگردانی اشکان خیل نژاد که در سال 1393 ساخته شد، در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم قسمت هایی از این تئاتر نشان داه شده که صحبت های جنسی و نا متعارفی میان دو بازیگر رد و بدل می شود.

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی در ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان به دنیا آمد. او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) را گذراند.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد.اما این ازدواج در سال ۱۳۹۲ به جدایی انجامید. آزاده صمدی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود.

آزاده صمدی

آزاده صمدی در گذشته همسر هومن سیدی بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است که به مرور زمان به یکی از بهترین کارگردانان تبدیل شده و آثار پر بیننده و خفنی چون قورباغه» و «مغز های کوچک زنگ زده» را ارائه داده است.

اما این زوج سال هاست که طلاق گرفته اند و هومن دوباره ازدواج کرد و حتی بچه هم دارد اما خانم بازیگر همچنان مجرد هستند.

هومن سیدی

علت طلاق و جدایی آزاده صمدی از هومن سیدی

آزاده خانم صمدی چندی پیش در برنامه پژمان جمشیدی به عنوان مهمان او درباره دلیل جدایی اش از هومن سیدی خیلی سربسته حرفی را مطرح کرد.

آزاده صمدی دلیل این جدایی را عدم عشق واقعی اعلام کرد.

آنطور که معلوم است آزاده صمدی چندان علاقه ندارد درباره گذشته و جدایی از هومن سیدی صحبت کند چرا که او پیشتر هم در یک گفتگو اینترنتی در واکنش به سوال مجری که می‌گوید در زندگی مشترک با هومن سیدی با طلاق و شکست رو به رو شدی، این گزاره را رد می‌کند.

آزاده صمدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مائده ارسالی در

    این دیگ چه بود من دیدم

  • یاس ارسالی در

    قولنج کردم،این چی بود؟مگه داریم مگه میشه

  • طلوع ارسالی در

    این بازیگرا واقعا دیگه حال بهم زن شدن

  • صدف ارسالی در

    تیپش واقعا زیباست

  • . ارسالی در

    اون دیالوگهای +۱۸ رو که آزاده صمدی نگفت ...
    اونارو نوید محمد زاده گفت ...

  • ناشناس ارسالی در

    بنده خداها جنون عریانی وجلب توجه گرفتن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها