|

"لیندا کیانی" جَوون بوده چه نازی داشته؛ خانومی رفیق هاشو نشون میده!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر نچرال و خوش چهره ایرانی است که به تازگی تصویری از جوانی هایش منتشر کرد و با نظرات خوب کاربران همراه شد.

لینک کوتاه کپی شد
24

لیندا کیانی بازیگر جذاب و شناخته شده ایرانی است که خیلی هم دوست دار دارد و از هنرمندان بسیار فعال در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام می باشد. وی در حال حاضر 2 میلیون 600 هزار فالوور دارد که خانم بازیگر را دنبال می کنند.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی همیشه چیزی برای انتشار در اینستا دارد که اگر سری به پیج او. بزنید می بینید همانطور که در فیلم و سریال ها ساده است در فضای مجازی هم با ارایش کم و بی فیلتر و عمل می باشد. البته این را هم بگوییم لیندا خانم علاقه ای به حجاب ندارد و اغلب ناجور تیپ مکیزند و گاه هم مورد انتقاد کاربران قرار می گیرد.

در ادامه تصویر جدیدی که وی از جوانی اش منتشر کرده مشاهده می کنید که انتشار سادگی چهره اش به دلیل داشتن اعتماد به نفس است که خیلی از خانم های بازیگر ندارند و هفت قلم میکاپ و عمل زیبایی دارند.

lindakiani4_1638058621

به تازگی تصویری ژورنالی از لیندا کیانی منتشر شده که تیپی متفاوت دارد. البته استایل های غیرمعمول در میان بازیگران به خصوص خانم ها زیاد است و پوشش های عجیب را کلاس می دانند اما اینبار لیندا کیانی با کت و شلوار اور سایز آمده که البته ناگفته نماند کاملا به تن این بازیگر نشسته و جذاب شده است.

lindakiani_3_1633638467

مدتی پیش هم عکسی از این بازیگر مطرح منتشر شده که در کنار بهنام بانی خواننده معروف کشور حضور دارد و تنها با یک کلاه و بدون روسری آزادانه ایستاده است.

لیندا+کیانی+

بیوگرافی لیندا کیانی:

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

در ادامه تعدادی از تصاویر خانم خانما رو مشاهده می کنید که همه شان با شلوار های کوتاه هستند و ظاهرا لیندا کیانی بسیار علاقه مند به نشان دادن پاهایش است.

60094_555

لیندا کیانی

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • هیشکی ارسالی در

    خداییش خشکله انگار خدا با تمام هنرش لیندا کیانی رو نقاشی کرده

  • امید ارسالی در

    خیلی دوستش دارم

  • ناشناس ارسالی در

    من لیندا رو خیلی دوست دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها