|

"لیندا خانم" رفته کوه و کمر خوشگذرونی؛ هودی خوش رنگش چی میگه!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر محبوب ایرانی می باشد که مثل همیشه در اینستاگرام فعال ترین است و به تازگی هم تصاویری جدید و پاییزه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
25

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون که چهره جذاب و نچرالی دارد جزو شاخ های اینستاگرام محسوب می شود و چیزی در حدود 2 میلیون و 600 هزار دنبال کننده دارد و تعداد زیادی هم پیج طرفداری یا همان فن پیج دارد.

به گزارش«شایانیوز» لیندا کیانی از فعال ترین هنرمندان ایرانی است که همیشه چیزی برای انتشار دارد. او گاهی برای تیپ های نامتعارفش از برخی کاربران ناسزا می بیند اما بیشتری ها دوستش دارند و پیگیرش هستند. وی علاقه زیادی هم به طبیعت گردی دارد و همراه با خانواده و دوستانش عکس های زیادی منتشر می کند.

لیندا خانم کیانی به تازگی هم آخرین عکس های پاییزی اش را پست کرد که باز هم طبق معمول با موهای باز است اما حداقل همانند خیلی از خانم های بازیگر با کیلو کیلو آرایش نیست و اعتماد به نفس خود را دارد.

لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی

آیفونی که رفت تو چشم همه!

لیندا خانم کیانی مدتی پیش با انتشار تصویر زیر کپشنی نا مفهوم نوشت. ظاهرا خانم بازیگر بیشتر خواسته تا گوشی آیفونش را در چشم کاربران و یا همکارانش فرو کند تا اینکه پستی مفهوم دار بگذارد.

لیندا کیانی

کاربری هم در پاسخ به این تصویر نوشت:

منکه نفهمیدم چی گفتی خانم کیانی ولی آیفونت به شدت مفهوم تصویر رو رسوند نوش جونت ما هم به دلیل گرون شدن گوشی داریم گوشی های قدیمیمون رو چسب می زنیم و جلد می گیریم چون اگه اتفاقی براش بیفته به فنا میریم...

لیندا کیانی

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹ در آبادان متولد شد. وی دارای یک خواهر و ۴ برادر است. کیانی دوره کارشناسی ارشد فلسفه را در دانشگاه مفید گذرانده است. او علاقه خاصی به فوتبال دارد.

لیندا کیانی در سال 98 وقتی 39 ساله بود ازدواج کرد ، او این خبر را در ویژه برنامه عید فطری برنامه کودک شو تایید کرد.

لیندا کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عشق ارسالی در

    عاشقتم لیندا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها