|

«شایانیوز» دگر دیسی یک چهره را بررسی می کند

«یلدا»ی دلنوازان چگونه «سحر قریشی» شد؟

shayanewssaharghoreishi

نمی توان او را از دسته گلشیفته و یا ریحانه پارسا دانست اما برخی از حواشی پیرامون زندگی خصوصی اش او را به بازیگری پرحاشیه تبدیل کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

گروه اجتماعی- «سحر قریشی» اولین بار در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورودش به سینما و تلویزیون شد.

به گزارش «شایانیوز»، سحر قریشی را با مجموعه«دلنوازان» سریال محبوب اواسط دهه 80 می شناسیم. او در این سریال نقش یلدا را بازی می کند که با دروغ و فریب وارد زندگی بهزاد شده است و در نهایت نیز بعد از پشت سرگذاشتن اتفاقات مختلف در حالی که بچه اش را در آغوش دارد بار دیگر به زندگی مشترکش باز می گردد.

60

ظاهر جذابی دارد؛ البته به گفته ظریفی « به هر کجای صورت این ادم دست بزنید کنده می شود!» هرچند بینی اش جراحی شده و گونه هایش نیز قدری دست کاری و ما هنوز نمی دانیم رنگ موهایش چه رنگی است و آرایش غلیظی هم همیشه به صورت دارد اما باز هم به نظر می رسد، جذاب است.

سلبریتی، که به دلیل اظهار نظرها و البته نحوه و نوع حضورش در فضای مجازی حواشی زیادی دارد. نوع پوشش او و عکس هایش برای دنبال کنندگان فضای مجازی سبب شده تا او در راس حواشی باشد. نمی توان او را از دسته گلشیفته و یا ریحانه پارسا دانست اما برخی از حواشی پیرامون زندگی خصوصی اش بیش از آنکه او را به یک سلبریتی محبوب همه سلیقه ها تبدیل کند به بازیگری پرحاشیه تبدیل کرده است.

ارتباطات عجیب!

ارتباطات سحر قریشی با افراد مختلف خارج از چارچوب ازدواج و علنی نمودن این روابط یکی از دیگر از زمزمه های نامتعارف پیرامون وی محسوب می شود. اولین ازدواجش با مهران اخوان ذاکری بود که در نهایت با بگیر و ببندهای مختلف به طلاق ختم شد. پس از این طلاق  به تدریج یلدای ستم دیده دلنوازان به سحر قریشی تبدیل شد.

سحر-قریشی-و-همسرش

او بعد از طلاقش با برخی از افراد معروف و گمنام وارد ارتباطاتی شد که امید علومی و مهدی طارمی مهم ترین این افراد بودند.سحر قریشی در خصوص ارتباطش با امید علوی نیز گفت :«من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان درمرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.»

اندکی بعد ماجرای شایعات ارتباطش با مهدی طارمی نیز بر زبان ها افتاد که با واکنش دوپهلوی وی مواجه شد. هرچند عکسی از او در کنار طارمی در فضای مجازی منتشر شد که نیاز به توضیح نداشت اما در یک پست دوپهلو در خصوص شایعه ارتباط و ازداوجش با این فوتبالیست معروف نوشت: «این را بگویی،آن را می گویند؛ آن را بگویی،این را می گویند....هیس خدایی هم هست»

[[[[[[[[[[[[[[[[[[+(1)

«منقلب شدن» در کنار مردان!

البته اظهار نظر او در خصوص حضور در ورزشگاه ها جنجالی دیگری بود که واکنش های بسیاری در پی داشت. مهناز افشار و مسیح علینژاد افرادی بودند که به این اظهارات واکنش نشان دادند.ماجرا از این قرار بود که  در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود. این نظر جنجالی موجب انتقادهای تند و گسترده‌ای از او به ویژه در فضای مجازی شد

دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو…».پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و کاربران و مسئولین مختلف به آن پرداختند.

عذرخواهی از رفتگر شریف شهرداری

در همین رابطه مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهرانی پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.»

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد: «من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلاً من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوءتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقاً پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته».

سحر قریشی نیز مانند برخی از چهره های فضای مجازی همواره حواشی را به دنبال خود می کشد اما او می داند که در ایران زندگی می کند و خود را تا حدی مجبور به رعایت خطوط قرمز،باید دید این چهره پرحاشیه بار دیگر دنبال کنندگان را چگونه غافلگیر می کند. شاید او هم می خواهد رخت مهاجرت بر تن کند...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    انسان تا وقتی جوان هست و معروف . می شود دست به چه کارهایی می زند
    که با گذر زمان یا اصلاح می شوند
    و یا در قعر گناه فرو می‌رود

  • ناشناس ارسالی در

    حیاااا خوب چیزیهه برای تو که نداری قریشی

  • ناشناس ارسالی در

    تا کجا و به چه قیمتی خودتو نشون دادن،، جامعه امثال تورو میخواد وگرنه اجازه نمیداد بی حیایی نمایان کردن توووورووو

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها