|

(عکس) پوزیشن جدید ریحانه پارسا در دستشویی برای جذب فالوور!

ریحانه پارسا در اینستاگرام عکس از خودش در دستشویی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی از خودش در دستشویی با پوزیشن یا ژست خاص اش منتشر کرد و این عکس در اکسپلور اینستاگرام با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد.

reyhanehparsai_1623402672

خبر های داغ : عکس ریحانه پارسا لخت در استخر در حال نوشیدن الکل! | عکس جنجالی

عکس ریحانه پارسا و مادر جوان و زیبایش

ریحانه پارسا بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان بود که با مهاجرت به ترکیه و حواشی ای که برایش ایجاد شد آینده کاری اش در ایران به کلی از بین رفت. ریحانه پارسا بارها گفته بود که دل خوشی از خانواده اش ندارد و در بسیاری از پست هایش به پدر و مادرش توهین کرده بود.

حالا عکس لو رفته از مادر جوان و زیبای ریحانه پارسا همه کاربران را شگفت زده کرد. در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا و مادرش را مشاهده نمایید:

reyhane_parssaa_1623253740

خبر های داغ : دامن کوتاه و پا های سفید مهناز افشار در روز تولدش! | عکس

پدر و مادر ریحانه پارسا کیستند؟

ریحانه پارسا کودک طلاق است او چندی پیش در یک پست اینستاگرامی نوشته بود: از روزی که همراه با بابا به مقصد خانه مامان بزرگ برای زمان نامعلومی زندگی در آن با مامان و خانه ایی که حالا مال ما نبود خداحافظی کردیم این روزشمار شروع شد؛ تیر امسال ۱۳سال می شود که حسرت دیدن پدر و مادرم برای یک لحظه کنار هم اشک حتی الان من است.

reyhane_parssaa_1622985236

من چند سال در محله ای پایین شهر تهران در خانه مامان بزرگ که «بچه طلاق» نوعی فحش بود و گاهی زخم زبان فامیل های بابام، قد کشیدم؛ مدت کمی است به خواست خودم تصمیم به درمان روح و روان خود گرفتم، تا حفره هایی که سالیان است زیر خاک مانده را پر کنم…

reyhaneparsaj_1619971057

خبر های داغ : مه لقا جابری هر روز عریان تر از دیروز | عکس

بیوگرافی

«ریحانه پارسا» بازیگر سینما و تلویزیون متولد یکم اسفند ماه سال 1377 در تهران است. وی  دارای مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان تئاتر است وی در عکاسی نیز تخصص و (علاقه) دارد.

ریحانه پارسا در یک خانواده شش نفری به دنیا و بزرگ شده است پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است دو خواهر ویک برادر دارد که هر سه از وی کوچکتر هستند.وی با بازیگری در سریال پدر، در نقش (لیلا) به شهرت رسید این سریال در سال 1397 از شبکه دوم سیما به روی آنتن رفت.

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ط قزلسفلی ارسالی در

    این بشر تاکجا می خواهد برود .به کجا چنین شتابان
    ریحانه پارسا را می گم
    آیا ازخود پرسیدیم چطور می شه بعضی دخترای جوون مابه اوج فساد کشیده می شن !!!!
    فکرکنم اولین جواب: فقدان پایگاه امن خانه و خانواده برای چنین دخترانی است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها