|

تتلو دیوانه چرا به هواداران خود "فحش ناموسی" می دهد؟

امیر تتلو علت فحش دادن‌های زیاد به هوادارانش را مطرح کرد. در ادامه بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد
1

امیر تتلو همیشه در کانال تلگرامی خود به هواداران و دنبال کنندگان خود فحش های زشت و گاهاً ناموسی می دهد و جالب این که دنبال کنندگان تتلو یا همان تتلیتی ها هم از او ناراحت نمی شوند و از کانال تلگرام او خارج نمی شوند.

اما چرا تتلو به هواداران خود فحش می دهد؟

با بیشتر شدن کاربران کلاب هاست امیر تتلو  نیز با عضویت در این پلتفرم چند وقتی است به گپ و گفت‌های شبانه با هوادارانش و برخی شاخ‌های مجازی می‌پردازد و  دیدگاه های فلسفی و جامعه شناختی خود را در این گفتگو ها عنوان می کند.

در بخشی از این گفتگوها امیر تتلو درباره بزرگی آدم‌ها حرف زد و گفت: " میزان بزرگی آدمها را احترام شان به دیگران مشخص میکنه یعنی آدما هر چقدر بزرگتر باشن احترامشون به طبیعت و به موجودات و بقیه انسانها بیشتر و بیشتر میشه." 

در ادامه این بحث واضح‌ترین سوالی که به ذهن هر شنونده‌ای می‌رسد این است که پس چرا خودت با هوادان با کلمات رکیک صحبت می‌کنی؟

چرا تتلو به هوادارن خود فحش می‌دهد

در ادامه از امیر تتلو سوال شد پس چرا به هواداران خود فحش میدهی تتلو در جواب گفت: " والا من فحش نمیدم بهشون، برای اینکه یک شوکی بهشون وارد بشه این کار رو انجام می‌دم، مثل مربی‌ای که با مشت میزنه توی شکم رزمی کارش یا  مثل مربی دیگری که ورزش کارش رو میندازه توی آب سرد که که بهش شک وارد بشه.

منم یه فحش میدم که شک که وارد بشه و آنها مساله رو بفهمند و اما من از شخص خاصی اسم نمیبرم تا کسی رو بیارم پایین و بگم من بالاتر هستم، من به صورت جمعی فحش می دهم برای اینکه شوکی به آنها وارد کنم. "

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا آدم باید خیلی بیکار باشه امثال این روباه رو دنبال کنه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها