|

فخر فروشی عجیب دنیا جهانبخت ؛ دنیا این همه پول از کجا می آورد؟

دنیا جهانبخت و مهراد جم با انتشار ویدیوهایی در اینستاگرام زندگی لوکس خود را به رخ می کشند

لینک کوتاه کپی شد

همه می دانیم که دنیا جهانبخت سلطان فخر فروشی اینستاگرام است و طی این سالها با نمایش های عجیب و حتی ساختگی سعی بر پولدار نشان دادن خود دارد.

اما نکته ای که جالب است این است که مهراد جم خواننده مشهور را هم مثل خود کرده و حالا با هم روزانه از زندگی لاکچری و لندن نشینی ویدیو می سازند که چشمتان کور ما ماشین لاکچری داریم و در لندن دور دور می کنیم!

بچه دنیا جهانبخت و مهراد جم کی به دنیا می آید؟

دنیا جهانبخت چهره مطرح اینستاگرامی که حدود 11.5 میلیون فالوور دارد و یک سالی می شود با مهراد جم خواننده موسیقی پاپ در ارتباط است با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که حدود 3 هفته است که باردار است.

دنیا جهانبخت به خبر نامشروع بودن بچه اش واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود پستی طولانی منتشر کرد و در بخشی از پست خود نوشت: پدر بچه من مهراد است و من تا الان سه هفته است که باردارم؛ ضمن اینکه ما یک ماه و نیم پیش عقد کرده بودیم و در تدارک عروسی بودیم که با فهمیدن بارداری من سورپرایز شدیم؛ بچه ما حلال زاده است و ما به هم محرم بودیم.

donya_1613165222

ماجرای فرار مهراد جم و دنیا جهانبخت به انگلیس

با دستگیری و استرداد میلاد حاتمی بسیاری از قماربازان از ترس دستگیر شدن از ترکیه رفتند و دنیا جهانبخت هم که مدتی بود اقامت انگلیس را داشت به اتفاق همسرش مهراد جم از ترکیه به انگلیس مهاجرت کرد.

دنیا جهانبخت، میلیاردها تومان درآمد از سایت‌های شرط‌بندی و قمار به دست آورده و پلیس فتا در پی بازداشت اوست.

لحظه استقبال دنیا جهانبخت از مهراد جم در فرودگاه لندن

دنیا جهانبخت این همه پول از کجا می آورد؟

دنیا جهانبخت چندی پیش و در اقدامی جالب تعرفه تبلیغاتی پیج اینستاگرامش را منتشر کرد. جالب است بدانید که دنیا جهانبخت برای هر استوری مبلغی حدود 2 هزار دلار یعنی 50 میلیون تومان می گیرد.

همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند 3 هزار دلار یعنی 80 میلیون تومان پول می گیرد.  هر پست اینستاگرام که فقط 24 ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد 5 هزار دلار معادل 132 میلیون تومان هزینه دارد! 

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل 265 میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها