|

امیر تتلو و دُخی فراری که شده همه جووونش؛ جا رپ چه پر ذوق زده فاز لایی بازی!

amir tataloo shayanews

تتلو اخیرا گفته که اگر نامزدش بزارتش و بره او هم خودکشی میکنه و دوس نداره زندگی رو بدون نامزدش ادامه بده.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- این روزا امیر تتلو کار همیشه رو ادامه میده که اون متعجب کردن ماست. هیچوقت در این امر کم نمیاره و دائما پیشروئه. مدتی هم هست که با دختری روی هم ریخته و کلی داستان و ادا ازشون بیرون میاد. حالا هم که دوباره جریان خودکشی رو گفته تا جلب توجه کنه و بیشتر دیده شه.

البته دیگه حنای امیر تتلو واسه خیلی ها رنگی نداره و تقریباً کسی ایشون رو جدی نمی گیره اما خب همه می دونیم که امیر تتلو هم چقدر هم از دوران اوج فعالیت هنریش فاصله گرفته باشه بازهم برای خیلی از دوستادان و به اصطلاح تتلیتی ها مهم هست و اونا پیگیر اخبار و کاراش هستند.

نامزدش باعث خودکشیش میشه؟

تتلو باز هم اعلام خودکشی کرده. مدتهاست مدام خبرهایی درباره خودکشی امیرتتلو میشنویم حتی در کنسرت. زمانی هم که در ایران بود گاهی حرفایی درباره خودکشی میزد اما اخیرا خیلی بیشتر شده و در صحبت هایی درمورد اوضاع بین خودش و نامزدش گفته که: من داشتم میرفتم اما یهو ایشون اومدن نذاشتن !!! حالاهم تا وقتی ایشون باشن من هستم در خدمتتون ! اگه روزی، ساعتی، ایشون از پیش من رفت ، من هم میرم ! واسه همیشه..پس دعاکنین خانواده حسودش خوشبختیه دخترشون رو ببینن و دخترای حسود بتونن ببینن منم یکیو دوست دارم و خود ایشون حسادت و ترس و وابستگی بذاره کنار و بتونه بمونه !!

unknown_327630430_141535108474337_9112100838944995866_n

خونواده بخیل جلو عشقشون رو گرفتن؟

زمانی که میگه خانواده حسودش؛ این اشاره داره به اتفاقاتی که بین خانواده نامزدش و او افتاده! خانواده دختره کاملا مخالف رابطه دخترشون با تتلو بودن اما دختره بالاخره برگشت پیش تتلو و دوباره رابطه رو ادامه دادن. اما بخش زیادی از این اتفاقات تقصیر تتلو هم بوده اما تلاش کرده هرجور میتونه دل دختره رو بدست بیاره. چند وقت پیش گفته بود دیگه نمیخوام با هیچ مونثی در ارتباط باشم یا دستشون بهم بخوره چون دوس دخترم برام تکمیله و اونو دوس دارم و نیازی به دیدن دختر دیگه ای ندارم.

1393188_914 (1)

تتلو رقیب فتحلی شاه شده

البته تتلو از این حرف ها زیاد میزنه و دیدیم که هر چند وقت یه بار با یکی میپره و نامزدبازیش گل میکنه. مثلا سحر قریشی قرار بود آخری باشه؛ مثل باقی دخترها که قرار بود آخری باشن و تا همیشه باهاش بمونن اما مثل اینکه تعداد نامزدهای تتلو از همسرهای فتحلی شاه هم داره بیشتر میشه بطوری که خیلی هاشون روشاید خودش هم یادش نیاد. شاید هم حالا که دخترها برمیگردن پیشش سحر قریشی هم روزی برگشت!

امیر+تتلو

فقر تتلو کم کم کارتن خوابش میکنه

تتلو هرچی دوس داشت میخرید اما نمیدونست احتیاط شرط عقله و باید با دقت بیشتری زندگی کنه. سر جریانات کنسرت آخرش که کنسل شد اوضاع تتلو بدجور بهم ریخت که حتی ماشین و وسایلشو فروخت. تتلو کفش هاشم فروخت و همین مونده بود که از شدت فقر برهنه بشه. ولی خب همیشه کارهایی هست که میتونه جلوی بیچاره شدنش رو بگیره مثل همون چیزایی که گفته بود. گفته بود میخوام برم تو رستوران ها بشینم و بخاطر همین کار از صاحب رستوران پول بگیرم. کارهای دیگه ای هم هست و میدونیم تتلو واسه پول از هیچکاری چشم پوشی نمیکنه و له له میزنه واسه اسکناس. یه زمانی بود به تمام کسایی که تبلیغ سایت های شرطبندی میکردن گیر میداد و میگفت شما حروم خورید، شما بچه های مردم رو بدبخت میکنید اما چند وقت بعد که به پیسی خورد خودش تبلیغ کرد و به جایی رسید که تو تمام آهنگاش هم اسم سایتشو میگفت.

این اوضاع نه به سود هواداراشه و نه به سود خودش و دیگه بیش از حد داره کش پیدا میکنه. بنظر میرسه تتلو شدیدا نیازمند مراقبت های روحی روانی زیر نظر روانپزشکه و اگر اینطور ادامه پیدا کنه دودش تو چشم همه میره.

امیر+تتلو (1)

ذوق فراوان تتلو بعد لایی زدن به آقای تتلیتی!

امیر تتلو خوب از گذشته علاقه زیادی به فوتبال داشت و به گواهی نزدیکانش بازیش هم خوب بود حتی تونسته بود به تمرین استقلال و پرسپولیس هم راه پیدا کنه. امیر تو بحبوحه جام جهانی هم پیجش حال و هوای فوتبالی داشت و حتی خودش رو هم شایسته حضور تو جام جهانی آینده می دونست! آقا حالا ویدیویی تو پیجش منتشر کرده که یکی از هوادارا و به اصطلاح تتلیتی هارو دعوت کرده خونش و داره باهم لایی بازی می کنن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها