|

رسوایی تجاوز دنی آلوز به دخترا اونم یه جای ناجووور؛ هلال رو شکم شد بلای جونش!

dani alves raped girl shayanews

دنی آلوز به اتهام تجاوز در دادگاه حضور پیدا کرد و بعد از آن که در حرفهایش تناقضات بسیاری وجود داشت، با حکم قاضی به زندان منتقل شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دنی آلوز ستاره پرافتخار فوتبال جهان که همین چند ماه پیش و در سن 39 سالگی همراه با برزیل در قطر 2022 حضور داشت و بازی هم کرد شاید هرگز فکرش را هم نمی کرد در فاصله اندکی از جام جهانی و آغازین روزهای سال 2023 به چنین دردسر عظیمی گرفتار شود.

دنی آلوز که در طول دوران فوتبالش که نزدیک به 20 سال از آن را در سطح یک اروپا بازی کرد و با کسب 43 جام مختلف پرافتخارترین بازیکن فوتبال در سطح جهان است حالا به اتهام تجاوز به دو دختر اسپانیایی باید سال های زیادی را پشت میله های زندان بگذراند.

ezgif.com-gif-maker (14)

اما چه مدارکی علیه دنی آلوز وجود دارد؟

مهم‌ترین مدرک، گزارش پزشکی قانونی است که ادعای تجاوز، مطرح شده از سوی قربانی پرونده را تأیید و بالعکس ادعای بی‌گناهی آلوز را کذب می‌داند. طبق این گزارش؛ در نخستین معاینات صورت گرفته روی قربانی پس از وقوع حادثه، نه تنها آثار درگیری فیزیکی در بدن او یافت شده، بلکه علائم بالینی از وقوع تجاوز هم دیده شده است. در همین راستا روزنامه «پرنسا ایبریکا»ی اسپانیا نوشته است که واحد تحقیقات و شناسایی پلیس اسپانیا، آثار انگشتان آلوز را هم روی بدن قربانی رؤیت کرده که احتمال وقوع تجاوز را قوت می‌بخشد.

مدرک دیگری که علیه آلوز و به نفع قربانی به دست پلیس رسیده، فیلمی است که به صورت اتفاقی توسط دوربین نصب شده روی لباس یکی از عوامل کلوب شبانه محل وقوع حادثه ضبط شده است. طبق گزارش نشریه «پریودیکو»ی اسپانیا، در این کلیپ ویدئویی که از نخستین لحظات پس از وقوع حادثه ضبط شده، تصویر زن جوانی مشخص است که با حالتی بسیار مضطرب و ناراحت، بی‌وقفه گریه می‌کند و به اطرافیان خود می‌گوید که دنی آلوز به او تجاوز کرده است.

553731

کلوپ شبانه در بارسلون که دنی آلوز به دختر جوان تجاوز کرد

روایت دختری که مدعی شده دنی آلوز به او تجاوز کرده

دختری که دنی آلوز به او تجاوز کرده در جلسه دادگاه ماجرا را اینطور شرح داد: وقتی من و دوستانم به میز VIP رسیدیم آلوز به ما نزدیک شد و خواست هر سه نفر مارو ببوسد. اومد کنارم و در گوشم حرف هایی زد که البته متوجه نشدم فکر کنم به زبان پرتغالی بود و بعد دستم را گرفت و به رف خودش کشاند. من به رف دستشویی رفتم و اون هم پشت سر من وارد دستشویی شد و درب رو بست و محکم به من سیلی زد و من رو پرت کرد رو زمین و کارهایی که می خواست با من انجام داد. وقتی اون لحظات رو به یاد میارم حالم بهم میخوره. من خیلی می ترسم و خجالت می کشم.

دنی آلوز اون روز به یکی دیگه هم تجاوز کرد!

دوست شاکی آلوز که به عنوان شاهد نزد قاضی حاضر شده بود، گفته است که آلوز همان شب به او نیز تعرض کرده و به زحمت توانسته بود از دست او خلاص شود. اظهارنظری که با ادعای شاکی اصلی که گفته بود شاهد تعرض آلوز به دوستش بود، مطابقت دارد.

خالکوبی که شد بلای جان آلوز

شهروند اسپانیایی که مورد تجاور واقع شده، به قاضی پرونده گفته است که روی شکم فردی که به او حمله کرد، یک خالکوبی هلالی شکلی وجود داشته است.

tatuaje-clave-identificacion-alves-parte-victima_69

زمانی که قاضی از آلوز درباره این موضوع سؤال می‌پرسد، او دو جواب متفاوت می‌دهد: آلوز ابتدا به داشتن این خالکوبی اعتراف می‌کند اما می‌گوید که این زن جوان بوده که به او هنگامی که در توالت بوده، حمله کرده است، البته این ادعای آلوز فوراً توسط قاضی رد می‌شود و او می‌گوید اگر این چنین بوده باشد، پیراهن آلوز مانع از دیده شدن خالکوبی‌اش توسط قربانی می‌شد. بعد از این پاسخ قاضی، بازیکن سابق برزیل روایت متفاوت دیگری از ماجرا را بازگو می‌کند.

این بار آلوز ادعا می‌کند که زمانی که در توالت نشسته بوده، قربانی به سمت او حمله‌ور نشده، بلکه ستاره برزیلی از جای خود بلند می‌شود و این اتفاق باعث رؤیت خالکوبی‌اش توسط قربانی می‌شود. کمی بعد آلوز به برقراری رابطه غیراخلاقی با شهروند اسپانیایی اعتراف اما بر این موضوع تأکید می‌کند که این موضوع کاملاً با رضایت دو طرف بوده و هیچ اجبار و خشونتی در کار نبوده است که البته قربانی این موضوع را تکذیب می‌کند.

واکنش همسر دنی آلوز به افتضاح شوهرش

پس از دستگیری آلوس، همسرش ژوآنا سانز در شبکه‌های اجتماعی از رسانه‌ها خواست تا به حریم خصوصی او احترام بگذارند، و توضیح داد که چند روز پیش مادرش را از دست داده است.

سانز نوشت: «از خبرنگاران و رسانه‌های خارج از خانه‌ام می‌خواهم که لطفاً در این شرایط به حریم خصوصی من احترام بگذارند. مادر من یک هفته قبل از دنیا رفت و هنوز با مرگ مادرم کنار نیامده‌ام و حالا با وضعیت همسرم من را شکنجه می‌کنند. من دو ستون زندگی خود را از دست دادم. کمی همدلی داشته باشید به جای اینکه در درد و رنج دیگران دنبال خبر بگردید، متشکرم.»

ezgif.com-gif-maker (13)

علاوه بر همسر فعلی دنی زن سابق او هم که مادر دو فرزند آلوز است نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد و گفت: دنی هرگز، هرگز، هرگز این کار را انجام نمی‌دهد. من به شما می‌گویم چون او را 22 سال می‌شناسم و 10 با او زندگی کردم. این یک شوک است و برای فرزندانم که نوجوان هستند و روزهای سختی را سپری می کنند.

tV6xiQs

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها