|

رنگ سال ۲۰۲۳

قرمز پرشین رنگِ خانوم پسند سال 2023؛ شن های خلیج فارس قراره بپوشی شیک و دلبر

رنگ سال 2023

مرجع جهانی پنتون رنگ سال ۲۰۲۳ را اعلام کرد؛ سایه‌ ای از رنگ قرمز با نام Viva Magenta 18-750 که پنتون در انتخاب آن از طبیعت الگو گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در روانشناسی رنگ‌ ها هر رنگ مظهر و نماد چیزی است؛ و جالب است بدانید که رنگ‌ ها تاثیر مستقیمی روی روحیه‌ انسان می‌ گذارند و این اثر بخشی اثبات شده است. رنگ سال ۲۰۲۳ هم نماد شجاعت است و نترس بودن را به افراد القا می‌ کند. اگرچه شاید سلیقه‌ ها باعث تفاوت معنای درک شده از یک رنگ شوند اما مرجع جهانی رنگ، ویوا مگنتا را منبع انرژی، شور و نشاط می‌ بیند. رنگی که در استایل و یا لباس هاس خود از آن استفاده می کنید علاوه بر اثرگذاری بر روی روحیه خود شما مستقیما بر روی روحیه افرادی که با آنها معاشرت می کنید هم تاثیر می گذارد.

در کتاب تطبیق رنگ‌ های پنتون (دهه ۱۹۶۰) به رنگ سال یعنی Viva Magenta اشاره شده است و از این رنگ به عنوان «تن قرمز-زرشکی ظریفی که تعادلی بین رنگ گرم و سرد ارائه می‌دهد» یاد شده است. رنگ سال ۲۰۲۳ یک مولفه‌ روانی و عاطفی نیز دارد؛ زیرا پنتون معتقد است در دوره‌ کنونی که افراد مختلف جهان از طریق فضای مجازی با یکدیگر در ارتباط هستند، پیوند آن‌ ها مستحکم‌ تر و فراتر از نژاد و قومیت و… شده است. در این بین، رنگ ویوا جسارت و سرگرمی، اعتماد به نفس و انسانیت را متعادل می‌ کند تا این پیوند قدرتمندتر، مستحکم‌تر و معنادارتر شود.

رنگ سال 2023

با پنتون بیشتر آشنا شوید

پنتون نام شرکتی است که به منبع معتبر و مشهور جهانی در زمینه رنگ شناخته می شود. این شرکت بیش از ۴۰ سال است که پنتون با محصولات، خدمات و تکنولوژی های خود الهام بخش متخصصین طراحی در شناسایی رنگ‌ ها و ایجاد خلاقیت است و از ۲۰۰۰ به عنوان تعیین‌ کننده غیررسمی رنگ سال، شهرت جهانی دارد. به جرات می توان گفت رنگ معرفی شده 2023 توسط این شرکت یکی از زیبا ترین رنگ های چرخه رنگ است و با خوشحالی باید یادآوری کرد که دنیای زیبای این رنگ امسال استایل و تمام زندگی شما را سرشار از زیبایی و انرژی خواهد کرد.

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023؛ چرا ویوانا مگنتا؟

هر ساله یکی از دغدغه های افراد برای انتخاب لباس برای سال جدید انتخاب رنگ آن است، اما به جرات می توان گفت که امسال یکی از زیبا ترین عکس های خود را در شروع سال جدید خواهید داشت زیرا به گفته خود شرکت پنتون فلسفه انتخاب رنگ امسال روح طبیعت است که بر اتصال مجدد ما به طبیعت تمرکز می‌ کند و از ما می‌ خواهد که تأثیر طبیعت را بر طراحی در نظر بگیریم زیرا تأثیرات خیانت ما به محیط طبیعی توسط همه‌ گیری جهانی تسکین یافته است. در نتیجه امسال بر خلاف سال گذشته که دو رنگ ترکیبی مد شد، تنها یک رنگ انتخاب شد و می توان گفت این رنگ، رنگ شاد، تند و گرمی نیز است. در ادامه این مقاله چندتا از رنگ های مکمل و دارای هارمونی این رنگ زیبا را معرفی خواهیم کرد.

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

قرمز پرشین را با چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

قرمز پرشین رنگی است که از ترکیب رنگ قرمز و سرخابی ساخته شده است و دارای شفافیت و خلوص بالایی است. به نوعی می توان گفت این رنگ یکی از سایه ها و طیف های تیره رنگ ارغوانی محسوب می شود. اگر قصد دارید از این رنگ زیبا در استایل و یا حتی دکور و معماری داخلی منزلتان استفاده کنید بهتر است برای مکمل از رنگ زرد، طوسی، سفید، مشکی و یا بنفش استفاده کنید زیرا این ترکیب های رنگی علاوه بر شیک بودن، حس و حال وصف نشدنی ای به شما خواهند داد.

رنگ سال 2023

رنگ سال 2023

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها