|

"کنسرت تتلو" پاداش انتخابات! سلطان با کنسرت 29 مهر چقد کاسبی کرد؟

amir maghsoudloo shayanews

کنسرت 29 مهر امیر تتلو با استقبال باشکوهی از سوی هوادارانش موجه شد شرکت کنندگان در این کنسرت حدودا از ۳ تا ۷ میلیون تومان هزینه بلیط دادند.

لینک کوتاه کپی شد
4

بالاخره روز موعود برای تتلیتی ها فرا رسید کنسرت جنجالی امیر تتلو پنجشنبه ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۰ در سالن Ora Arena برگزار شد. در این کنسرت بیش از هفت هزار نفر شرکت کردند برخی از حاضران گفته اند که دم سالن صف 300 متری تشکیل شده بود. ویدئویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که ازدحام ناشی از فشار جمعیت در ورودی‌های منتهی به سالن اجرای کنسرت را نشان می دهد.

به گزارش «شایانیوز»، آنطور که برخی منابع اعلام کرده‌اند، برگزار کنندگان کنسرت بیش از ظرفیت سالن در شرایط همه گیری کرونا، بلیط فروشی کرده بودند که همین مساله حواشی را در بیرون سالن برگزاری کنسرت تتلو به دنبال داشته است. اما از همه این ها که بگذریم هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که کنسرت تتلو با استقبالی این چنینی مواجه شود آن هم در شرایط همه گیری کرونا.

خیلی ها معتقد بودند که  هواداران تتلو همه نوجوانانی هستند که بدون مادر و پدر خود نمی توانند از کشور خارج شوند بنابراین استقبال چندانی از این کنسرت نمی شود اما به یک باره همه پیش بینی ها غلط از آب درآمد و سلطان رکورد زد.

مثل همیشه این کنسرت حواشی عجیب و غریب هم زیاد داشت از انجام دادن تتو وسط سالن تا پایین کشیده شدن شلوار تتلو توسط یکی از دختران بند، در کنار همه این ها استعمال مواد مخدر و به کار بردن الفاظ رکیک را هم باید اضافه کرد که در کنسرت های تتلو معمول است.

تتلو چقدر کاسبی کرد؟

شرکت کنندگان شب گذشته نفری از ۱۰۰ الی ۲۵۰ دلار یعنی حدودا از ۳ میلیون الی ۷ میلیون هزینه بلیط کنسرت دادند. با در نظر گرفتن تعداد بیشتر صندلی‌های ارزان، میانگین هر نفر ۴ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. با توجه به فروش کامل بلیط‌ها و ظرفیت ۶۳۰۰ نفری سالن Ora Arena استانبول، مجموع فروش این بلیط‌ها مبلغ ۲۵ میلیارد تومان است.

1041263_893 (1)

پاداش انتخابات؛ کنسرت تتلو!

از دیگر اتفاقات جنجالی مرتبط با کنسرت تتلو، اینکه سایت مشرق در یادداشتی با عنوان" کنسرت تتلو؛ پاداش انتخابات نظام مهندسی هرمزگان!" نوشت: انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هرمزگان در حالی هشتم مهر ماه جاری برگزار شد که مدیران دولتی راه‌ یافته به ساختمان سفید که اصل ١٤١ قانون اساسی راه دور زده‌اند، بلیط کنسرت تتلو را به‌ عنوان پاداش به هواداران خویش هدیه و آنان نیز رهسپار سالن اوراآرنای استانبول شدند.

1041269_268

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرمن اگه مجانی هم این ادم کنسرت بگذاره ارزش رفتن نداره شما هم اب وتاب ندید واسم سلطان رو همچه کسی نگذارید که مگس هم نبست...........

    • ناشناس ارسالی در

      فقط لال شو باشه

  • ناشناس ارسالی در

    کلی براش زحمت کشید دو ماه تمام با نوازنده هاش تمرین کرد تو خونه خودش
    خرج همشون به عهده خودش بود
    سالن به اون بزرگی برای کنسرت هم خب قطعا هزینه زیادی میخواد(ی سالن ۶۰۰۰نفری ک به راحتی تو استامبول پرشد )
    کلی برا کنسترش هزینه کرده حلالش هرچی سود کرده
    بعضیا ک چشم ندارن ببینن😉

  • ناشناس ارسالی در

    چ کنسرت خفنی شددددد
    بعضیا ک بدجور دارن میسوزن😂🤘

    • Romina ارسالی در

      خوش به حال کسایی که رفتن کنسرت سلطان😞😭

  • ناشناس ارسالی در

    مدبمتمی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها