|

ثبت‌نام چانگان CS35 پلاس+ چند و چون قیمت و تحویل

شرکت سایپا، ثبت‌نام تیپ 2 و 3 خودروی چانگان CS35 پلاس را برای تحویل 90 روزه از فردا آغاز می‌کند.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا، متقاضیانی که پیامک امکان واریز وجه را از طریق سامانه این گروه دریافت کرده‌اند، می‌توانند از ساعت ۱۴ فردا شنبه، سیزدهم خرداد با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از تجارت نیوز؛ در این طرح فروش تیپ ۲ چانگان CS35 پلاس، با قیمت 11 میلیارد و 144 میلیون و 190 هزار ریال در چهار رنگ سفید، خاکستری، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود.

همچنین شرکت سایپا، چانگان CS35 پلاس (تیپ ۳) را با قیمت 11 میلیارد و 828 میلیون و 620 هزار ریال، در رنگ‌های سفید، خاکستری، نقره‌ای، قرمز و آبی  عرضه می‌کند.

موعد تحویل هر دو خودرو، ۹۰ روزه تعیین شده است.

1

شرایط فروش چانگان CS35 پلاس

نخستین محموله وارداتی خودرو پس از ۴ سال

به این ترتیب، بر اساس گزارش پایگاه خبری اتومبیل، با گذشت بیش از چهار سال از آخرین عرضه خودروهای وارداتی در کشور، سایپا برای نخستین بار محموله خودرو وارداتی را با عرضه خودرو چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: «آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می‌شود.»

وی افزود: «با توجه به تعداد خودروهای وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد.»

متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۳ خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا گفت: «برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس، بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها