|

قسمت دوم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

قسمت دوم خوب، بد، جلف؛ چچنی ها در راه تبریز

جاسوسان ارتش سری هم بالاخره ردی از اورانیوم و پژمان و سام پیدا می کنند و به سمت قطار حرکت می کنند.

لینک کوتاه کپی شد

دومین قسمت از سریال خوب، بد، جلف به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی و طراحی و نویسندگی پیمان قاسم خانی، جمعه هفدهم بهمن ماه  از سایت فیلمیو به صورت اختصاصی منتشر شد.

برای خرید قانونی و دانلود حلال قسمت دوم سریال خوب بد جلف اینجا کلیک کنید

در این قسمت نیز کشمکش و درگیری در کوپه ها و واگن های قطار ادامه پیدا می کند. پژمان که به شدت جانش در خطر است فعلا به هر نحوی که شده ، توانسته است زنده بماند. اما ستاره ی اقبالش دیگر رو به افول است و با از دست رفتن قدرت آصف در میان چچنی ها خطر دوباره اوج می گیرد و او را تهدید می کند.

جاسوسان ارتش سری هم بالاخره ردی از اورانیوم و پژمان و سام پیدا می کنند و به سمت قطار حرکت می کنند.

قهرمانان قصه هنوز هم مثل قسمت اول در قطار گرفتارند و داستان و شوخی هایش در محدوده ای قطار و میان آن ها و چچنی ها می گذرد. این دو قهرمان به حد کفایت بلاهت در خود دارند که این فضا خسته کننده نشود و اگرچه برخی شوخی ها تکراری است اما هنوز هم جا برای شوخی های تازه وجود دارد.

تا این جای کار و در این دو قسمت که بیشتر صحنه ها در محیط محدود کوپه ی قطار می گذرد، کارگردانی کار به نحو مطلوبی از پس این محدودیت ها برآمده است. در کل نیز این دو قسمت برای کسانی که از پایان ناگهانی ارتش سری ناراحت بودند می تواند دل جویی مناسبی باشد.

بعد از پخش شدن این دو قسمت بیشتر کامنت های بینندگان مثبت و همراه با رضایتشان بوده است. به جز زوج پژمان جمشیدی و سام درخشانی که تا کنون در هر پروژه ای بوده اند با استقبال گسترده روبرو شده اند حالا سایر بازیگران و کاراکتر های خوب، بد، جلف نیز دیده و با آغوش باز مخاطبان مواجه می شوند.

حالا سایر بازیگران و کاراکتر های خوب، بد، جلف نیز دیده و با آغوش باز مخاطبان مواجه می شوند.

شکیب شجره یکی از مهم ترین آن ها است. او که در همکاری ای دیگر با پیمان قاسم خانی و با کارگردانی مهران مدیری در هیولا به خوبی دیده شده بود حالا و در رادیواکتیو با نقش متفاوت و جذابش بسیاری از توجه ها را به سمت خودش جلب کرده است.

رادیواکتیو در دو قسمت گذشته خوب عمل کرده است و توانسته است به میزان مناسبی از مخاطبانش خنده بگیرد و رضایتشان را کسب کند. اما هنوز برای قضاوت کلی درباره ی این سریال کمی زود است و باید منتظر قسمت های تازه و ماجرا جویی های تازه ی سام و پژمان بود...

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی