|

بهترین دکتر طب سنتی در تهران / یانگوم طب سوزنی رو پیش اینا پاس کرده سرطان درمان میکنن

در این مقاله چندتا از بهترین دکترهای طب سنتی در تهران رو بهتون معرفی کردیم که تو کارشون کاملا حرفه ای هستن و حرف ندارن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بشر همواره به دنبال راه هایی برای این بوده که زندگی رو برای خودش راحت کنه و خب برای این منظور در طول تاریخ هزاران اختراع به وجود اومده که یه گوشه از کار رو گرفتن و با کمک هم کاری کردن که امورات زندگی راحت تر بگذره ولی خب شما به عنوان یه انسان هم میتونید با یه سری اقدامات زندگی و امورات اون رو برای خودتون راحت تر کنید مثلا در صورتی که از اون دسته از افراد بشید که در جستجوی بهترین ها برای خودشون هستن میتونید کم کم کیفیت زندگیتون رو بالاتر ببرید و این امر رو هم باید از کارهای کوچک و روزمره ی زندگیتون شروع کنید مثلا در صورتی که میخواهید با رفقا برید کافی شاپ بگردید بهترین کافه های تهران رو برای این منظور پیدا کنید تا هم خدمات بهتری دریافت کنید و هم بیشتر بهتون خوش بگذره.

پس با این حساب برای پیدا کردن بهترین ها همیشه و در هر لحظه آماده باشید و اصلا تبدیل بشید به یه آهنربا که فقط بهترین ها رو جذب میکنه و در این بین اصلا به کم راضی نشید و استانداردهای خودتون رو پایین نیارید و تا جایی پیش برید که حتی برای خرید مایحتاج خونتون هم به هر مغازه ی رندومی نرید و از بین اون ها عالی ترینشون رو انتخاب کنید مثلا در صورتی که میخواهید برای خونه گوشت تهیه کنید بگردید و بهترین قصابی های تهران رو پیدا کنید و از اون ها برای این منظور خرید داشته باشید. ولی حالا در این بین یه سری از امور هستن که شما در صورتی که برای انجام اون ها به دنبال بهترین ها نباشید اصلا با عقل جور در نمیاد مثلا شما در مورد سلامتی خودتون به هیچ وجه نباید ریسک کنید و می بایست برای هر درمانی که میخواهید در هر زمینه ای دریافت کنید بهترین دکترها رو برای خودتون پیدا کنید که خب از اون جایی که ما در این سری از مطالب خودمون در پیدا کردن بهترین ها در هر زمینه ای بهتون کمک میکنیم میخواهیم در این مقاله هم در خصوص پیدا کردن بهترین دکترهای طب سنتی در تهران صحبت کنیم، پس در صورتی که میخواهید اون ها رو بشناسید در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین دکتر طب سنتی در تهران

دکتر نسرین بعیری

بیماری های زنان، تعیین جنسیت کودک، بارداری و حتی روش های پیشگیری از بارداری در طب سنتی قابل پیگیر هستن. در اصل بیشتر مشکلاتی که توی بارداری خانم ها و حتی آقایون وجود داره وابسته یه سبک تغذیه، سبک زندگی و بهم ریختگی مزاج هست که خب در صورت ایجاد تغییر در اون ها مشکل ناباروری درمان میشه ولی خب در وهل ی اول باید تشخیص درست داده بشه و بعد به سراغ درمان رفت که خب دکتر نسرین بعیری در این مسیر همراه شما خواهد بود.

ایشون از سال 1381 توی طب سنتی و بعد از اخذ مدرک دکترای تخصصیش از دانشگاه علوم پزشکی تا به امروز در حال طبابت هستن و یه عالمه مراجع راضی دارن و از این رو تونستن اسم خودشون رو در بین بهترین دکترهای طب سنتی در تهران به چشم بیارن.

آدرس: پاسداران تقاطع گیلان غربی با فرخی یزدی، کنار مرکز سی تی اسکن پردیس نور نیلو پلاک ۲۸/۱ طبقه ۴

تلفن: 021881714700

بهترین دکتر طب سنتی در تهران

دکتر مرتضی ترابی

دکتر مرتضی ترابی توی سال 1375 مدرک دکترای پزشکی عمومی خودش رو با درجه ی علمی بسیار بالا از دانشگاه علوم پزشکی تبریز دریافت کرد و با توجه به علاقه ای که به طب های سنتی و قدیمی داشت در رشته ی طب سنتی ادامه تحصیل داد و مدارک معتبری و در این زمینه کسب کرد. ایشون از سال 1378 تا کنون عضو موسسه ی تحقیقات حجامت ایران هستن و از سال 1388 هم عضوی از انجمن طب سورنی ایران بشمار میان. یه سری از خدماتی که توسط ایشون ارائه میشن عبارتند از:

طب سوزنی جهت درمان نازایی

طب سوزنی در درمان اعتیاد

درمان آکنه و جوش صورت با طب سوزنی

درمان جوش نوزادان با طب سنتی

گیاه درمانی و حجامت و...

با این حساب در صورتی که نیازمند به دریافت درمان در زمینه ی موارد ذکر شده بودید میتونید به ایشون مراجعه کنید.

آدرس: تهران، رسالت، خیابان هنگام، پس از تقاطع فرجام، قبل از طاهرخانی، پلاک 95، طبقه اول، واحد سوم

تلفن: 02177228780

بهترین دکتر طب سنتی در تهران

دکتر سید جعفر محقق

دکتر آخری که در لیست این مقاله بهتون معرفی میکنیم دکتر سید جعفر محقق هست که مدرک پزشکی عمومی خودش رو از دانشگاه تهران دریافت کرده و نه سال سابقه ی تخصصی توی طب سنتی داره. ایشون در سال 1390 و توی دانشگاه شهید بهشتی در انجمن طب سوزنی به عنوان مدرس رسمی انجمن منصوب شدن و مدرک دکتری طب سوزنی خودشون رو از فدراسیون طب سوزنی چین گرفتن. یه سری از خدماتی که توسط ایشون ارائه میشه به شرح زیر هستن:

درمان تنبلی چشم با طب سوزنی

درمان زانو درد با طب سوزنی

درمان گلوکم و آب سیاه چشم

درمان سلولیت و کوچک کردن بینی با طب سوزنی

درمان مشکلات معده روده و گوارش، لیزر تراپی و...

پس در صورتی که در زمینه های نامبرده شده نیاز به درمان داشتید به ایشون مراجعه کنید.

تلفن: 02122904799

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی مترو شریعتی، کوچه زرین، پلاک 31، واحد دهم

بهترین دکتر طب سنتی در تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها