|

زیباترین روستاهای اطراف تهران در پاییز؛ با این مناظر شاهد رقص طبیعت در فصل عاشقان باش

در این مقاله چندتا از زیباترین روستاهای اطراف تهران در پاییز رو بهتون معرفی کردیم که میتونن زیبایی بینظیر طبیعت رو به رختون بکشن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- موفقیت برای هر کسی تعریف خاص خودش رو داره و در این بین یه عده هستن که موفقیت خودشون رو گره زدن به پیدا کردن بهترین ها در زندگی مثلا یه فرد میتونه وقتی به خودش بگه که آدم موفقی هست که بهترین ماشین رو خریده باشه، بهترین شغل رو داشته باشه و... که خب صد البته باید برای به دست آووردن این بهترین ها تلاش کرد البته که روی صحبت ما با اون یه عده ای که تلاش نکرده همه چیز براشون حی و حاضر بوده نیست بلکه قشر عادی جامعه برای این که بهترین ها رو که لایقش هستن رو از آن خودشون کنن می بایست برای این موضوع نهایت تلاششون رو کنن تا بهترین تنتیجه عایدشون بشه و خب این افراد در وهله ی اول باید اطلاعاتشون رو بالا ببرن.

چرا که د ر این دنیا اطلاعات حرف اول رو میزنه به همین دلیل در صورتی که میخواستید بهترین رو در هر زمینه ای پیدا کنید توصیه ی ما به شما این هست که به سراغ جمع آوری اطلاعات در اون زمینه برید مثلا در صورتی که میخواهید بهترین تفریح ها در تهران زیر 200 هزار تومان رو پیدا کنید تا با خانواده و دوستان اوقات خوش رو سپری کنید که براتون هزینه ای هم نداره میتونید با یه سرچ ساده در اینترنت در جریان این مدل تفریحات قرار بگیرید و اطلاعات خودتون رو در خصوص اون ها بالا ببرید و خب خوشبختانه این روزا هم با دسترسی راحت به اینترنت این موضوع اصلا مشکل نخواهد بود البته که ما هم در این بخش از مطالب خودمون تلاشمون رو برای این که اطلاعات شما رو برای شناختن بهترین ها در تهران بالا ببریم گذاشتیم و به معرفی اون ها پرداختیم به همین دلیل در این مقال هم میخواهیم در خصوص زیباترین روستاهای اطراف تهران براتون صحبت کنیم که در فصل پاییز میتونن براتون حکم تابلوی زنده رو داشته باشن همونقدر خیالی و رویایی، پس در ادامه برای شناخت اون ها با ما همراه باشید.

زیباترین روستاهای اطراف تهران

روستای آبنیک

یکی از زیباترین روستاهایی که اطراف تهران میتونید ببینید روستای آبنیک هست که در شمال غربی تهران و نزدیک به مرز مازندران واقع شده و تا تهران چیزی حدود 60 کیلومتر فاصله داره. این روستای بینظیر که به نگین رودبار قصران مشهور هست از طبیعت فوق العاده ای برخورداره و بسیار سرسبزه و دلیل این سرسبزی میتونه رودخانه ی کلارود باشه که از وسط این روستا میگذره و سبب شده فضای این روستا بسیار رویایی و چشمگیر بشه البته که شاید فکر کنید که این روستا تنها در فصل های گرم و سرسبز زیباست در حالی که باید بگیم طبیت این روستا در پاییز به قدری دیدنی هست که حیفه آدم تو عمرش برای یکبار هم که شده بهش سر نزنه و غرق در زیبایی اون نشه. البته که این رو اضافه کنیم در صورتی که مایل به دیدن این روستا در پاییز بودید بهتره که تا اواسط آبان بهش سر بزنید.

زیباترین روستاهای اطراف تهران

روستای خور

روستای خور رو میشه یکی از روستاهای توابع شهر کرج بشمار آوورد که در فاصله ی 17 کیلومتری کرج و توی مسیر جاده چالوس واقع شده و در یه طبیعت بینظیر و جذاب در انتهای جاده ی بخش ارنگه قرار داره و علاوه بر این که طبیعتش زبانزد هست و میتونه هر کسی رو مجذوب خودش کنه پیشینه ی تاریخی اون هم بسیار جالبه چرا که بر اساس یافته های باستان شناسان دیرینگی این روستا به 800 سال پیش برمیگرده و حتی گفته میشه که این روستا زمان قاجار جمعیتش بیشتر از جمعیت کرج فعلی بوده! در خصوص جاذبه های گردشگری این روستا میشه به پیست اسکی خور، آبشار خور، تپهٔ دژبر و... اشاره کرد. این روستا در هر چهار فصل زیبایی خاص خودش رو داره و شما میتونید بنابر علاقتون در هر تایمی که خواستی بهش سر بزنید.

زیباترین روستاهای اطراف تهران

روستای برغان

روستای برغان رو کمتر کسی هست که نشناسه چرا که این روستا یکی از خوش آب و هواترین مناطق تفریحی در اطراف تهران و کرج بشمار میاد که فاصله اش از تهران چیزی حدود 68 کیلیومتر و از کرج هم 21 کیلومتر هست. این روستا از مکان های دیدنی و تاریخی بسیاری برخوردار هست که به همین دلیل حسابی برای شما مهیج و سرگرم کننده خواهد بود. از جاذبه های دیدنی این روستا میشه به آتشگاه کرج، پل تاریخی برغان، زیارتگاه چهل دختر، قلعه ایلخانی و... اشاره کرد. در خصوص زیبایی طبیعت این روستا هم باید بگیم که هر چهار فصل زیباست ولی خوراکش بهار و پاییز هست پس دست دست نکنید و امسال پاییز حتما بهش سر بزنید.

زیباترین روستاهای اطراف تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها