|

بیوگرافی ناهید کیانی تکواندو کار المپیک / 26 سالشه ولی تیپ میزنه قد سه تا مدل جذاب

ناهید کیانی تکواندو کار مدال آور المپیک است که حالا طرفداران زیادی دارد و با بیوگرافی جالبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا همه ما تو جو و حال و هوای المپیک هستیم. خب خیلیامون مسابقاتشون رو دنبال می کنیم و خیلیامون هم تنها اخبارشون رو میشنویم و کم و بیش میشناسیم و متوجه میشیم کدوم ورزشکار چیکار کرد و چه مدالی گرفت و چه حواشی داشت. همه اینها به لطف اینستاگرامه که شما درجا عکس و ویدیوهای اون موضوع رو می بینید و حتی اگه ندونید چه خبره هم کافیه تا به کامنتاش سر بزنید، اونوقته که همه چی دستگیرتون میشه. مثلا به تازگی شاهد بازی ناهید کیانی بودیم و تکواندوکار دختری که در المپیک پیشین هم حضور داشت و مدال آور بود. اما به ماند امسال بود و محبوب نشد، اما جالبه که امسال این دختر جوان دهه هفتادی تونست جذابیت بیشتری پیدا کنه و مورد توجه قرار گرفت. با چهره ناهید کیانی در صفحات اینستاگرام به خوبی آشنا شدیم اما اینکه چه بیوگرافی و زندگینامه ای داره رو نمیدونیم. اگر شما هم علاقمند به شناخت بیشتر ناهید کیانی هستید با ادامه مطلب همراه باشید.

پیج شخصی اینستاگرام ناهید کیانی nahid.kiyani.official می باشد.

ناهید کیانی

ناهید کیانی

ناهید کیانی این روزها 26 سال سن دارد و از متولدین 10 مرداد 1377 است. این ورزشکار قدر ایرانی در مسابقات قهرمانی تکواندو جهان در سال ۲۰۲۳، اولین نشان طلای مسابقات جهانی در تاریخ تکواندوی زنان ایران رو کسب کرد و به گردن آویخت. ناهید کیانی در این مسابقات در وزن 53 کیلوگرم به فینال رفت و پس از پیروزی در مقابل جی ژو از چین، بر روی سکوی اول ایستاد. این دختر ورزشکار همچنین در رقابت های گرند پری رم که درجا بعد از مسابقات جهانی برگزار شد، مدال نقره در وزن 57 کیلو رو دریافت کرد و محبوب گردید.

ناهید کیانی

علاقه ناهید کیانی به پزشکی

ناهید کیانی در رشته تربیت بدنی تحصیلات دارد و از دبیرستان بود که به این رشته تغییر مسیر داد و سرنوشت خود را ساخت. وی به گفته خود از بچگی به فیزیوتراپی و دندانپزشکی علاقمند بود و دلش میخواست اگر میخواد ادامه بده در یکی از این دو رشته ورود کنه. این دختر ورزشکار حتی هنوز هم بر این امید است که روزی در آینده پزشک شود. 

ناهید کیانی

آغازی عجیب برای تکواندو ناهید کیانی و خواهرش

این داستان جالبیست در رابطه با ورود ناهید کیانی به تکواندو. او و خواهرش زمانی که هشت ساله بودند توسط مادرشون به کلاس ورزش فرستاده شدند تا مثل خیلی از بچها در تابستون مشغول باشند. این دو خواهر قصد داشتند تا در کلاس های کاراته اسم نویسی کرده و حضور پیدا کند، اما خب مادرشون به اشتباه لباس تکواندو برای اونها تهیه میکنه، ولی با این حال اونها به کلاس کاراته میرن اما به دلیل لباسی که داشتند راه داده نمیشن و مجبورا میرن به کلاس های تکواندو و این میشه مسیر زندگی شون.

ناهید کیانی

ناهید کیانی

وضعیت مالی

ناهید کیانی این دختر قهرمان ایرانی در رابطه با وضعیت مالی رشته تکواندو میگه" منفعت مالی این رشته نمیتونه جوابگوی مخارج ما باشه و واسمون درامد زایی کنه. در واقع ما بیشتر از روی علاقمون این کار رو می کنیم. ما برای هر یک مسابقه چهار ماه تلاش داریم ولی خب پاداشمون اندازه حقوق یک کارمند هم نیست و من خودم شخصا دلی این کار رو انجام میدم." 

ناهید کیانی

افتخارات ناهید کیانی در ده سال اخیر

مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان در چین تایپه در سال ۱۳۹۳

مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان در چین تایپه در سال ۱۳۹۴

مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان در فیلیپین در سال ۱۳۹۵

مدال طلا مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی بزرگسالان در آذربایجان در سال ۱۳۹۶

مدال برنز المپیاد دانشجویی جهان بزرگسالان در چین تایپه در سال ۱۳۹۶

مدال برنز بازی‌های آسیایی در اندونزی در سال ۱۳۹۷

مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی در ایران در سال ۱۳۹۷

مدال نقره قهرمانی آسیا بزرگسالان در ویتنام در سال ۱۳۹۷

مدال طلا تورنومنت بین‌المللی فجر بزرگسالان در ایران در سال ۱۳۹۸

مدال طلا و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مسابقات کسب سهمیه المپیک در اردن در سال ۱۴۰۰

ناهید کیانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها