|

بیوگرافی و قبل و بعد میلاد کی مرام / جابر نابرده رنج با استایل‌هایی گرون و کلاسیک

میلاد کی مرام بازیگر مشهور ایرانیست که این روزها چهره ای به شدت پر طرفدار شده و حالا با تصاویر قبلش مقایسه می شود..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اصلا بی برو برگرد یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی میلاد کی مرام هستش. این بازیگر آقا که بعد از سریال "نابرده رنج" در تلویزیون دیده و مشهور شد، خیلی زود تونستن خودش رو بالا بکشه و در فیلم و سریال های نمایش خانگی نقش آفرینی کنه. میلاد کی مرام تبدیل شد به بازیگری که وقتی میخوان یک کاراکتر به شدت غیرتی و یا عصبی رو نشون بدن از ایشون استفاده می کنند و در ژانر اجتماعی و جدی، حضوری پررنگی پیدا کرد. میلاد کی مرام تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری بازی داشته و حالا تبدیل به چهره ای شده که اگر در پروژه ای دیده بشه و حضور پیدا کنه، بی شک اون کار تبدیل به یکی از پر مخاطب ترین ها خواهد شد. میلاد کی مرام در طول مدت بسیار کوتاه به شهرتی رسید که شاید آرزوی خیلی از افراد باشه و دلشون بخواد جای ایشون باشند. میلاد کی مرام به شدت طرفدار داره و با چهره و اندام فوق العاده‌اش مورد توجه خیلی از مخاطبین قرار میگیره. 

مبلاد کی مرام

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام یک دهه شصتی محسوب میشه که اوایل سال ه به دنیا اومده. او که در 4 اردیبهشت ماه 1365 چشم به جهان گشود، زاده بندر انزلی است. میلاد کی مرام فوق دیپلم الکترونیک دارد و از شاگردان مسعود کیمیایی می باشد که به گفته خودش از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی بوده. این آقای بازیگر خوشتیپ سینما و تلویزیون عضو باشگاه والیبال هنرمندان نیز هستش و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی می باشد. میلاد کی مرام سومین و آخرین فرزند خانواده محسوب میشه و یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد.

مبلاد کی مرام

مبلاد کی مرام

ازدواج و همسر میلاد کی مرام

میلاد کی مرام به مانند بسیاری از همکارانش ازدواج نکرده و همسری هم ندارد.

تبریک اساسی میلاد کی مرام به مادرش

میلاد کی مرام این بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون روز زن رو به مادرش به گونه ای بسیار جالب اریک گفت و نوشت: دلم تنگ برای گریه کردن، کجاست مادر؟کجاست، گهواره ی من.آشوبم آرامشم تویی مادرم.عاشقانه ی زندگیم همه ی عمرم فدای تو. روزت مبارک.روز مادر مبارک همه ی مادرهای دنیا خصوصا همسران شهدای بزرگ ایران. که بار پدر بودن رو هم به دوش کشیدن.( رفقا قدر این عاشقانه ی اللهی رو بدونید)

مبلاد کی مرام

بازی نکردن میلاد کی مرام در یک سکانس

ماجرای بازی نکردن میلاد کی مرام برمیگرده به این داستان که میلاد خان در فیلم نقش کوتاهی به عهده داشت و طبق قرار باید در دو سکانس بازی می کرد. سکانس اول به خوبی و بدون مشکل فیلمبرداری شد، اما خب دومین سکانسی که در اون میلاد کی مرام باید با یه بازیگر نه چندان شناخته شده درگیر می شد مشکلاتی برای عوامل فیلم به وجود آورد. بازیگر مرد مشهور یعنی آقای کی مرام هم قبل از فیلمبرداری این سکانس اعلام میکنه حاضر نیست از یه بازیگر ناشناخته فحش و کتک بخوره و این سکانس رو در نهایت بازی نمیکنه. بعد هم تلاش ها و گفتمان کارگردان و دیگر عوامل نتیجه نمیده و این سکانس فیلمبرداری نمی کند.

مبلاد کی مرام

در این شرایط کارگردان یا باید این سکانس رو بازیگر دیگه ای می گرفت اما در نهایت تصمیم جالب تری گرفت و اعلام میکنه همون یک سکانسی که گرفته رو میذاره تو فیلم و مسئولیت ناقص موندن فیلم به عهده خود حرام است. پیش از این و قبل از انقلاب نیز بازیگران مطرح و قهرمانان فیلم های اون زمان حاضر به کتک خوردن از بازیگران ناشناخته و سیاهی لشکرها نبودند.

مبلاد کی مرام

از سرایداری تا رسیدن به بازیگری

از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می کردم اسمش رو هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یه شعبه داره، شروع کردم به کار کردن. یه روز اونجا خانم گلاب آدینه رو دیدم، ایشون اومدن خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشون سفارش دادند و من گفتم من اینم و... و دوست دارم بازی کنم.

گفتند من میخوام یه سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو میتونی بیایی تست بدی و اگر دوست داشتی یه نقش اونجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش 20 نقش متفاوت در اون فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برام کنار خانوم آدینه کار کردن. مدیونشون هستم هر کجا که هستم، همونطور که مدیون استادم کیمیایی هستم.

مبلاد کی مرام

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها