|

بیوگرافی نگار جواهریان عکس های جوانی جذاب‌اش / داستان بزن بکوب دخترشون در کانادا

نگار جواهریان بازیگر جذاب ایرانیست که چند سالی میشه با رامبد جوان ازدواج کرده و حالا با تصاویر قبل و بعدشون مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ازدواج و طلاق در میون بازیگران چه ایرانی و چه خارجی فراوونه. البته که این موضوع در بین همه اقشار جامعه وجود داره اما خب اونی که بازیگره بیشتر به چشم میاد دیگه! ولی نکته جالب اینه که چرا این میزان جدایی ها مثلا در جمع خوانندگان و یا فوتبالیست ها نیست و این بازیگران هستند که به چندین سرنوشت های دچار میشن؟ احتمالا شما هم به ذهنتون اومد به این دلیل که بازیگران به واسطه شغلی که دارند با خانوم و آقایان زیادی در ارتباط کاری هستن و خب فرد ممکنه از زندگیش لفت بده و بعد تر با بازیگری دیگر ازدواج کنه. مثلا یکی از نمونه های بارزش آقای رامبد جوان که خب همسر سابق و حال حاضرشون بازیگر بوده و هستند. رامبد جوان که قبلتر شوهر سحر دولتشاهی بود، حالا شوهر نگار جواهریان است که البته باید بگیم اتفاقا زندگی خوبی هم دارند. نگار جواهریان هنرمندی به شدت محبوب و توانمند است که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و یکی از بارزترین سریال هایی که خیلی مورد توجه قرار گرفت و نگار بانو نقش اصلی رو داشت، سریال نمایش خانگی "خاتون" بود که نگار جواهریان کاراکتر خود خاتون رو نقش آفرینی کرد.

نگار جواهریان

بیوگرافی نگار جواهریان و نقش آفرینی معلولانه

نگار جواهریان از دست هنرمندان دهه شصتی است که این روزها در سن 42 سالگی به سر میبرد. وی از همسرش رامبد جوان 11 سال کوچیکتر می باشد که البته این اختلاف سنی چنان در چهره و ظاهر دو بازیگر مشخص نیست. نگار جواهریان رو میشه من جمله هنرمندان به شدت آرتیست و کاربلدی دونست که سالهاست در این عرصه حضور دارد و نقش های بسیار متفاوتی رو هم تجربه کرده و مثلا فیلم "حوض نقاشی" رو بیاد دارید؟ نگار جواهریان و شهاب حسینی کاراکتر یک زن و شوهر معلول رو نقش آفرینی میکردن که خب باید بگیم واقعا ایول! چرا که خیلی از بازیگران حتی کاراکتر های معمولی رو هم نمیتونن به این طبیعی به نمایش بگذارند، دیگه چه برسه به نشون دادن دو فرد معلول.

نگار جواهریان
نگار جواهریان در حوض نقاشی

نگار جواهریان این بازیگر بی حاشیه و بی نظیر سینما و تلویزیون کشورمان در 22 دی ماه 1361 متولد شد و یک تهرانی است. این بانوی خوش چهره و نچرال در زمینه طراحی صحنه و لباس تحصیلاتش رو ادامه داد و در حال حاضر دارای مدرک کارشناسی این رشته می باشد.

نگار جواهریان

پدر سهامدار نگار جواهریان

حسن جواهریان یکی از سهان داران سینما تئاتر است که خب پدر نگار جواهریان هستند و مهندس ساختمان نیز می باشند. وی به دلیل علاقه فراوونی که به دنیای نمایش داشت مداوم به همراه خانواده به تئاتر می رفت و نقش بسزایی در سهام داری داشت. ایشان در سال 1396 بود که بعد از تحمل مدتی رنج بیماری از دنیا رفتند.

نگار جواهریان

خانواده ای که ساکن مونترال کانادا هستن و زایمان نگار در کانادا

نگار جواهریا تک فرزند نیست و او دو خواهر به نامهای نازنین و نگین و همچنین یک برادر دارد. جالبه که نگار جواهریان نیز به ماندن خیلی از همکارانش خانواده ای در خارج از ایران دارد که خب خودش به دلیل وابستگی به بازیگری در ایران باقی مونده. مادر و خواهر و بسیاری از بستگان نگار جواهریان نیز در مونترال کانادا به سر میبرند که البه خود خانوم بازیگر هم برای زایمان به این کشور رفته بودند و اون زمان مورد توجه جنجالت قرار گرفتد.

نگار جواهریان

سفر پرحاشیه نگار جواهریان برای تولد فرزندش

بعد از پایان فصل ششم خندوانه بود که رامبد جوان در فروردین 98 اعلام کرد تصمیم دارد تا چند ماهی رو در کنار دخترش و همسرش بگذراند. طولی نکشید که ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان مطرح و حاشیه دار شد.

خیلی از مردم در ابتدا بر این حدس و گمان بودند که این زوج برای اکران فیلم "مورفی" راهی کانادا شده اند تا اینکه از این زوج در کانادا تصویری منتشر شد و به شدت حاشیه ساز گشت. اینجا بود که رامبد جوان اعلام کرد هدف اونها از حضور در کانادا فقط برای قانون مورفی نیست و بعد مشخص شد که فرزند این زوج در کانادا به دنیا آمد.

حواشی تولد دختر نگار جواهریان و رامبد تا جایی جلو رفت که پرویز پرستویی بازیگر مشهور سینما نیز به این موضوع واکنش نشون داد و گفت که مادر و خواهر و اقوام نگار جواهریان از ساکنین کانادا هستن و این خیلی موضوع طبیعیه که یه دختر در زمان زایمان دلش بخواد در کنار خانواده خودش باشه و از قضاوت های عجیب مردم گله داشت.

نگار جواهریان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها