|

بیوگرافی شبنم قلی خانی عکس های استرالیایی‌اش / دوران دبیرستان از ابرو نخی ها بودن

شبنم قلی خانی بازیگر مشهور ایرانیست که به شدت بی حاشیه در این عرصه فعالیت دارد و اینبار با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی از بازیگران در این عرصه پر هیاهو هستند که شهرتی اسم و رسم دار دارند، اما با این تفاوت که شاید اونقدرها که باید، معروف نشده اند! البته که این موضوع بستگیه کامل داره به ظاهر و میزان حاشیه سازی و سبک زندگی که دارند که خب همین چند وقت پیش دیدم مثلا آقای نصرالله رادش چطور راجب این موضوع شکایت داشتند و ناراحت بودند. و یا مثلا خانوم شبنم قلی خانی که به مانند جناب رادش از استعداد بسیار قابل توجهی در بازیگری برخورداند، اما خب شاید به میزان که کار کردن و سابقه کاری دارند، شهرت یافته نیستند. شبنم قلی خانی از دست هنرمندان به شدت کم حاشیه‌ای می باشد که سالهاست در این عرصه حضور دارد  تا به حال فیلم و سریال های بسیار هم بازی کرده. وی که دو دهه ای میشه به شک مداوم فعالی داره، اولین بار با ایفای نقش در سریال "مریم مقدس" بود که دیده شد و شهرت یافت. وی در سال 1380 این سریال رو نقش آفرینی کرد، زمانی که تنها 24 سال سن داشت و حالا در دهه پنجم عمر خود به سر میبرد.

شبنم قلی خانی

بیوگرافی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی تنها یک بازیگر نیست، بلکه سابقه کارگردانی و البته فیلمنامه‌ نویسی رو هم داره. این بانوی بازیگر کشورمون در تاریخ 19 آبان ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد و و ت یه خانواده پنج نفره بزرگ شده. وی اصالتا اهل تهران است و یک خواهر به نام شیدا و یک برادر به نام شهرام نیز دارد. این بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون سومین فرزند خانواده محسوب میشه که متاسفانه پدرش رو هم در سال 1382 از دست داده.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

تحصیلات پر و پیمون شبنم قلی خانی در داخل و خارج

شبنم قلی خانی در رشته ریاضی فیزیک دیپلم گرفت و در دانشگاه تغییر مسیر داد و رشته تئاتر قبول شد که خب گرایش طراحی صحنه رو انتخاب کرد. وی سپس در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرد و گرایش کارگردانی تئاتر رو ادامه داد و فارغ التحصیل شد. شبنم قلی خانی استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است که لیسانس طراحی صحنه رو هم از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت نمود.

شبنم بانو آموزش بازیگری هم میگذارد و در تئاتر نیز مشغول است. از طرف هم نباید فراموش کرد شبنم قلی خانی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد علمی ایرانی نیز بوده و برای چندین سال هم در یک موسسه فرهنگی به تدریس بازیگری برای کودکان پرداخته است. شبنم قلی خانی یک بازیگر تحصیلکرده است که دارای مدرک فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا می باشد و در دانشگاه هم تدریس دارد.

شبنم قلی خانی

نحوه آشنایی و ازدواج شبنم قلی خانی با همسرش و البته نقشه ازدواج

شبنم قلی خانی در سال 1386 بود که ازدواج کرد. جالبه که مراسم خواستگاری ای بازیگر خوش چهره به شکل کاملا سنتی و رسمی بوده که البته اون موقع ها اغلب به این شکل بودن دیگه. همسر خانم بازیگر رضا نام دارد که خب شبنم قلی خانی به دلیل شغلی که همسرش دارد به مدت 4 سال در استرالیا زندگی کرد و همین شد که کمی تا قسمتی از بازیگری و تدریس فاصله بگیرد. شبنم قلی خانی بر این اعتقاده که سیستم آموزشی استرالیا با ایران خیلی فرق داره و صمیمیت جالبی بین اونها وجود داره. 

نحوه آشنایی شبنم بانو با همسرشو به این شکل بود که خواهر هر دو فرد که از اونها بزرگتر هستند، با هم دوستان صمیمی بودن و وقتی شبنم در دانشگاه قبول شد باید برای درس ماکت سازی از فردی کمک می گرفت. همین شد که خانم بازیگر با همسرشون سر ساخت ماکت آشنا شدن و در نهایت خواهر ها نقشه ازدواجشون و ریختند.

این زوج در حال حاضر دختری به نام شانا دارند.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

نحوه ورود شبنم قلی خانی به عرصه بازیگری و درخشش قابل توجه

تجربه اولین بازیگری شبنم قلی خانی برمیگرده به 20 سالگی خانوم بازیگر که در سال 1376 با تئاتر "آنتیگونه" بر روی صحنه رفت و مورد توجه کارگردانی به نام شهریار بحرانی قرار گرفت. وی بعدتر با سریال "مریم مقدس" در نقش اصلی ظاهر شد و با پخش آن در سال 1379 شهرت قابل توجه پیدا کرد. 

سریال "اولین شب آرامش" که در سال 1384 از تلویزیون پخش میشد، اولین تجربه حرفه ای و سرشناسانه شبنم قلی خانی بود که بازیگرانی همچون امیر آقایی، مهدی پاکدل و یکتا ناصر همبازی بود. چیزی نگذشته بود که شبنم قلی خانی با علیرضا افخمی آشناییت پیدا کرد و در 2 سریال تلویزیونی به نام های "پنجمین خورشید" و "پنج کیلومتر تا بهشت" به کارگردانی به شدت درخشید.

شبنم قلی خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها