|

صورتمو چجوری چاق کنم؟ / لاغر میشی زود آب میشه چاقم میشی دیر پر میشه راه حل دارم برات

در این مقاله در پاسخ به سوال اون دسته از افرادی که میپرسن صورتمو چجوری چاق کنم یه سری راهکارهای مفید ارائه دادیم که میتونه کارساز باشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رسیدن به زیبایی این روزا خیلی راحت تر از گذشته هست چرا که در گذشته افراد یه مقدار سختی میکشیدن برای خوشگلاسیون خودشون و باید یه سری چیزها رو هی تست و آزمایش میکردن تا بالاخره به تاثیر اون ها در بیشتر شدن زیباییشون پی میبردن که خب انصافا هم کارشون خوب بوده مثل کشف کرن سفید آب و دونستن خواص سفید آب برای پوست که هنوز هم که هنوزه استفاده داره ولی خب این روزا سازنده ها و کمپانی های تولید کننده ی لوازم آرایشی و بهداشتی کار رو ربرای ما راحت تر کردن و شما خیلی ساده محصولی رو که برای زیبایی میخواهی رو تهیه میکنی حالا میخواد بهترین ژل شستشو باشه یا کرم پودر و...

ولی خب در این بین یه موضوعی که وجود داره یه سری از فاکتورها برای زیبایی هستن که ژنتیکی اند و شما با آرایش و کارای اینجوری میتونید موقتا اون ها رو داشته باشید مثلا بین ما ایرانی ها صورت توپر و گونه های برجسته بسیار زیبا به چشم میاد و در صورتی که نداشته باشیدشون میتونید با آرایش برای برجسته شدن گونه به طور موقت گونه هاتون رو پر نشون بدید ولی باید به دنبال یه راه اساسی برای اون ها باشید که خب این کار تا حدودی میتونه از طریق استفاده از یه سری خوراکی ها و مواد انجام بشه که در ادامه میخواهیم چندتا از اونا رو بهتون معرفی کنیم تا به این سوال اون دسته از افرادی که میپرسن صورتمو چجوری چاق کنم جواب داده باشیم، پس با ما همراه باشید.

شدن464

چاق شدن صورت با استفاده از انواع روغن ها

ماساژ دادن پوست و گونه ها با استفاده از برخی از روغن ها میتونه سبب سالم و مرطوب موندن گونه ها شده و اون ها رو پرتر نشون بده که در این بین روغن های متفاوتی رو برای این کار میتونید پیدا کنید که هر کدوم خواص خودشون رو دارن که چندتا از اون ها عبارتند از:

روغن نارگیل: پوستتون رو از اشعه های مضر خورشید در امان نگه میداره.

روغن آووکادو: برای پوست هایی که خشک هستن بسیار کارسازه.

روغن بادام:از خاصیت نرم کنندگی بالایی برخوردار هست و میتونه رنگ پوست شما رو هم شفاف تر و درخشان تر نشون بده.

روغن درخت قلم: این روغن از خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی فوق العاده ای برخورداره که این موضوع به علت درصد بالای استرول ها و فنل اون هست. برای استفاده از اون هم کافیه که دو فنجون از این روغن رو با نصف فنجون شکر دونه ریز قاطی کنید و بعد از حمام به مدت پنج دقیقه اون رو روی گونه هاتون ماساژ بدید و بعد ده دقیقه هم اجازه بدید که بمونه و در انتها با آب گرم بشوریدش.

شدن

آجیل بخورید

آجیل ها و دانه های مغذی رو میشه یکی از خوراکی های موثر در جوان سازی پوست بشمار آوورد که این موضوع به علت چربی هایی مفیدی هست که در این خوراکی ها پیدا میشه.

در اصل استفاده از آجیل رو میشه یکی از راه های بی خطر در چاق شدن صورت در کمترین زمان ممکن بشمار آوورد بنابراین حتما چهار مغز رو در برنامه ی غذایی خودتون بگنجونید.

در این بین میتونید مغزها رو به دوتا خرما هم مخلوط کنید و اونا رو شکل خمیر دربیارید و بعد میل کنید ولی دقت کنید برای این که نگران چاق شدنتون هم نباشید از هر کدوم از مغزها مثل فندق، گردو، پسته و بادوم نهایتا یه دونه مصرف کنید.

در صورتی هم که مشکلی برای چاق شدن ندارید و اصلا دوست دارید که چاق بشید میتونید از شیره ی خرما هم در این ترکیب استفاده کنید و بعد خمیر رو به قطعات کوچک تری تقسیم کرده و و در طول روز پنج الی دو تا از این خمیرهای کوچک رو میل کنید تا به اون نتیجه ای که میخواهید برسید.

شدن4648

اگر فقط میخواهید صورتتون چاق بشه جوانه گندم بخورید

خیلی ها این سوال رو دارن که چی بخورم فقط صورتم چاق بشه اون هم خیلی زود که در جواب به اون ها باید بگیم چاره ی کار شما استفاده از جوانه گندم هست اون هم در بین وعده های غذاییتون به خصوص شام یعنی شما با گنجوندن سالاد کاهو و جوانه ی گندم در برنامه ی غذایی خودتون میتونید در یه مدت زمان کم شاهد چاق شدن صورتتون و افزایش شادابی پوست اون باشید چرا که این ماده شامل ویتامین E و B هست که در آبرسانی به پوست فوق العاده عمل میکنن. در صورتی هم که خیلی سالاد خور نیستید میتونید پودر جوانه گندم رو با ماست ترکیب کرده و میل کنید.

شدن46465

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی