|

استایل ویشکا آسایش رو بشناسیم

ویشکا آسایش با قد رعناش تیپ میزنه دهن پُررر کن؛ مثل خانوم حرفه ای و اصولی تیپ بزن

Vishka Asayesh's style

اگه قد بلند و قامت رشیدی داری بیا ببین بانو آسایش چطور تیپ میزنه و با استایل هاش کن فیکون میکونه بعد از رو تیپ هاش الگو برداری کن.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ویشکا آسایش یکی از سلبریتی های بسیار خوش چهره و جذاب سینما و تلویزیون است که تا به حال بار ها و بارها با نقش آفرینی های بی نظیرش هنر و جسارت خود رو نشون داده و خاطره آفرینی کرده مثل سینمایی محشر ساحره یا سریال اما علی و سینمایی کمدی ورود آقایان ممنوع که حقیقتا بمب خنده ای بود؛ اما علاوه بر تمام این ها خانوم ویشکا آسایش به عنوان یکی از بلند قامت ترین بازیگر های زن سینما استایل خوب و بی حاشیه ای داره. با توجه به این که سلبریتی ها می تونند الگوی خوبی در استایل کردن برای ما باشند تصمیم داریم تا در ادامه نگاهی بیاندازیم به استایل خانوم قد بلند سینمای ایران تا ببینیم ایشون چه سبکی رو می پسندند و ما چه نکته هایی رو از روی استایل ایشون می تونیم الگو برداری کنیم.

استایل های ویشکا آسایش

1.ویشکا آسایش قد بلندی که اصولی می پوشه

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم خانوم ویشکا آسایش قد بلندی دارند که خوب در خیلی از موارد این موضوع میتونه یک مزیت به حساب بیاد اما با این همه اون دست از خانوم هایی که دارای قامت بلند هستند بهتره از یک سری اصول استفاده کنند تا زیبایی و قد رشیدشون بیشتر به چشم بیاد مثل پوشیدن لباس های بلند که خانوم ویشکا آسایش رسما استاده تو این موضوع و غالبا لباس هخای بلند رو انتخاب می کنه، یک مثال شلوار بوت کات است که باعث میشه کشیدگی پای شما جذاب تر دیده بشه و اگر به اوت فیت های مختلف ویشکا آسایش نگاه کنید می بینید که ایشون به مراتب از این سبک شلوار استفاده می کنند.

ویشکا آسایش قد بلندی که اصولی می پوشه

2.ویشکا آسایش خوش پوشی که خنثی ست می کنه

در ارتباط با پالت رنگی مورد پسند خانوم ویشکا آسایش باید بگیم که ایشون غالبا رنگ های خنثی رو ترجیح میده، رنگ هایی که خیلی توی چشم و پر زرق و برق نیستند یا ست کردن اون ها خیلی دردسر ساز باشه معمولا انتخاب ویشکا آسایش نیستند اما نکته جالب توجه در رابطه با اوت فیت های مختلف خانوم آسایش اینه که بر خلاف اکثر افراد وقتی می خواد به سراغ رنگ های خنثی بره بیشتر از تناژ های تیره، تناژ های روشن و درخشان مثل سفید و طوسی رو انتخاب می کنه که البته با ایجاد یک هارمونی زیبا و استفاده از رنگ های ملایم دیگه جذابیت بصری استایلش رو افزایش میده.

ویشکا آسایش خوش پوشی که خنثی ست می کنه

3.ویشکا آسایش کژوال پوشی که ته سادگیه

بی برو برگرد نگاه کردن به اوت فیت های مختلف خانوم ویشکا آسایش در وهله اول عبارت سادگی رو برای شما تداعی می کنه، که خب همین طور هم هست، خانوم آسایش فوق العاده ساده پوش و کژوال پسنده حتا کمی تا قسمتی مینیمال پوش از این جهت که چندان علاقه ای به پترن یا لباس هایی با طرح ها و برش های خاص نشون نمیده اما نهایتا ایشون رو در دسته مینیمالیست ها قرار نمیدیم چون مشخصه که یکی نه تنها به آیتم های چرمی مخصوصا پالتو چرم علاقه دارند بلکه لایه لایه پوشیدن هم سبک غالبی است که انتخاب می کنند، به همین خاطر هم بهتره بگیم که ویشکا آسایش کژوال پوشی است که سادگی رو ترجیح میده.

ویشکا آسایش کژوال پوشی که ته سادگیه

4.ویشکا آسایش خوش سلیقه ای که عاشق کلاچه

به گزارش شایانیوز، غالب افراد از یک آیتم خاص به وفور در استایل هاشون استفاده می کنند و این آیتم خاص معمولا به امضای شخصی اون ها تبدیل میشه در رابطه با بانو ویشکا آسایش نازنین این آیتم ویژه کیف کلاچ است که البته در کنار استایل های ساده و قد بلند و اندام استخوانی ای که ایشون دارند زیبایی و جذابیت خاصی داره.

ویشکا آسایش خوش سلیقه ای که عاشق کلاچه

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ویشکا آسایش قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها