|

درخواست عجیب خواننده زن جنجالی برای حضور در ایران

"قبلاً نمی‌دانستم که در ایران طرفداران زیادی دارم. خیلی در موردش خوشحالم و واقعاً دوست دارم در ایران کنسرت بگذارم!"

لینک کوتاه کپی شد

هالزی خواننده مشهور آمریکایی گفته از اینکه متوجه شده در ایران طرفداران زیادی دارد ذوق زده شده و خیلی دوست دارد به ایران بیایید و کنسرت برگزار کند

این خواننده جوان که در لایو اینستاگرام با طرفدارانش سخن می‌گفت، در بخشی از صحبت‌هایش به طرفداران ایرانی خود اشاره کرد و گفت: راستش را بخواهید قبلاً نمی‌دانستم که در ایران طرفداران زیادی دارم. خیلی در موردش خوشحالم و واقعاً دوست دارم در ایران کنسرت بگذارم!

هالزی که ماه آینده آلبوم جدیدش را عرضه می‌کند و تور کنسرت‌های این آلبوم را از فوریه ۲۰۲۰ استارت خواهد زد، در ادامه صحبت‌هایش گفت: تا به حال در ایران نبوده‌ام، ولی این‌که طرفداران زیادی در آنجا دارم واقعاً جالب است.

585879_779

هالزی کیست؟

خواننده ۲۵ ساله اهل نیوجرسی یکی از پرحاشیه‌ترین خوانندگان جوان است. او کارش را سال ۲۰۱۴ آغاز کرد، ولی دوره اوجش از یکی دو سال قبل شروع شده و در سال ۲۰۱۹ بیشترین جایزه و نامزدی را به دست آورده است.

هالزی دارای اختلال دوقطبی است و در سن هفده سالگی تلاش کرد تا خودکشی کند که که این امر به تشخیص خود و پذیرش رفتن هفده روزه او در یک بیمارستان روانپزشکی منجر شد. نام اصلی او اشلی نیکولت فرانجیپانی و نام هنری‌اش برگرفته از ایستگاه خیابان هالزی مترو نیویورک سیتی در بروکلین است.

هالزی یکی از ۱۰ ستاره آینده‌دار دنیای موسیقی است که انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک جوایز و افتخارات متعددی را کسب کند. آلبوم جدید او شامل ۱۶ قطعه است و روز ۱۷ ژانویه منتشر خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها