|

رابطه خانم معلم با شاگردانش دردسر ساز شد!

یک معلم مدرسه به جرم تجاوز جنسی به دانش آموز خود دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

یک معلم 35 ساله اهل فلوریدا به نام هیلی کلوز هالمارک که مبحث "مطالعات اجتماعی" را در مدارس تدریس می کرد، به علت داشتن روابط نا مناسب جنسی با دانش آموزان خود متهم شد و در سال جاری به جرم تجاوز به دانش آموز خود، دستگیر شد. 

طبق گزارش مقامات پلیس، این زن با یکی از دانش آموزان 9 ساله خود شروع به برقراری روابطی خارج از عرف کرد که این روابط ابتدا با ارسال پیام های مختلف و رفتار های محبت آمیز او به آن پسر 9 ساله آغاز شد و سرانجام به برقراری رابطه جنسی منجر شد و این رابطه تا 17 سالگی آن پسر به طور مخفیانه و بدون اینکه کسی متوجه شود، ادامه داشت. 

به نظر می رسید که در این رابطه هیچ گونه زور و اجباری در کار نبوده و آن پسر نوجوان نیز از آسیب ها و صدماتی که به علت داشتن چنین روابطی ممکن است به او وارد شود، کاملا نا آگاه بوده اما سرانجام در ماه مارس، خانواده وی از این موضوع مطلع شدند و در نهایت از هالمارک به جرم ترغیب پسرشان در برقراری این روابط نا مناسب شکایت کردند. 

در پی این شکایت، او از ادامه تدریس خود تعلیق شد اما از آنجایی که هیچ گونه مدرکی دال بر زور و اجبار در این رابطه وجود نداشت، مقامات پلیس نتوانستد او را دستگیر کنند و تنها اتفاقی که برای وی رخ داد، از دست دادن شغل و جایگاه معلمی اش بود. 

2_US_TEACHER_SEXUAL_RELATIONS

اما در ماه ژانویه سال جاری، وی شروع به برقراری ارتباط با یکی از دانش آموزان قدیمی و پانزده ساله خود کرد و سعی کرد تا به تدریج به او نزدیک شده و اعتماد آن پسر نوجوان و معصوم را به خود جلب کند. 

در طی برقراری این رابطه، هالمارک به بهانه کمک درسی به آن پسر 15 ساله، او را به خانه خود می کشاند و در آنجا او را وادار به برقراری رابطه جنسی کرده و سپس او را تهدید می کند که در صورت در میان گذاشتن این موضوع با اشخاص دیگر، این اتفاق دوباره تکرار می شود. 

سرانجام، در سیزدهم آوریل او تصمیم می گیرد تا بر ترس خود از این زن غلبه کرده و موضوع را با خانواده اش در میان بگذارد و در نهایت پس از تنظیم یک شکایت نامه رسمی علیه او، مقامات پلیس در روز گذشته وی را دستگیر کردند و دادستان پرونده نیز درگزارشی در این باره گفت: " به زودی دادگاهی برای محاکمه این زن تشکیل می شود و  قطعا مجازات سنگینی برای وی در نظر گرفته خواهد شد. همچنین، باید بگویم که همه ما از وقوع چنین وقایعی بسیار متاسفیم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری بیشتر از این گونه حوادث انجام می دهیم". 

منبع: Daily Star

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر این حیوانات انسان نما

  • ناشناس ارسالی در

    کاش معلم من بود!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها