|

تجاوزات جنسی

مردی که به جرم تجاوز به دانش آموزان دستگیر شد

معلم مدرسه 51 ساله، به جرم آزار جنسی دانش آموزان در ساعات مدرسه، به چهار سال حبس محکوم شد.

لینک کوتاه کپی شد

مقامات پلیس ایالت متحده، معلم یک مدرسه ابتدایی به نام کرک اشتون 51 ساله را به جرم آزار و اذیت جنسی چندین دختر و پسر در طول ساعات درسی در محوطه چندین مدرسه در نیویورک، به چهار سال حبس محکوم کرد. 

مقامات پلیس نیویورک در گزارشی در این باره در روز گذشته اظهار کردند: " ما تا کنون توانسته ایم 9 قربانی که همگی تنها بین 8 تا 12 سال سن دارند را شناسایی کنیم و متاسفانه این آمار غم انگیز همچنان ادامه دارد و ما به دنبال شناسایی قربانیان دیگر این مرد بیمار هستیم". 

استون در دادگاه تشکیل شده در ماه گذشته اظهار بی گناهی کرد و توانست یک وثیقه 500 هزار دلاری با وجه نقد را برای آزادی موقت خود به دادگاه ارائه دهد. مدرسه مرکزی هیلتون واقع در نیویورک نیز در این باره بیان کرد که در انجام این تحقیقات با مقامات پلیس همکاری می کند و هر کاری که جهت شناسایی سایر قربانیان و اثبات گناهکاری اشتون لازم باشد را انجام می دهد. 

طی گزارشات مقامات پلیس، مشخص شد که اشتون از زمان آزادی خود در مدارس حضور نداشته اما از طریق یک خط تلفن ناشناس سعی کرده تا مجددا با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و آنها را تهدید کند و همچنین مقامات در طول تحقیقات خود متوجه شدند که بسیاری از جنایات جنسی وی، به سال های گذشته بر می گردد و هیچ یک از آنها نیز، در طول این سال ها از او شکایت نکرده اند و به نظر می رسد که آنها در واقع جرات انجام این کار را نداشته اند!

doorley2-credit_ms

روزنامه دموکرات و کرونیا نیز در هفته گذشته گزارش داد که اشتون از سال 2004 در مدارس گوناگون مشغول به تدریس بوده و شروع آزارهای جنسی او به دانش آموزان نیز از همان سال ها آغاز شده اما او با تهدید توانسته تا دهان همه آنها را تا امروز بسته نگه دارد. 

اما با شکایت خانواده یکی از قربانیان وی در ماه گذشته، پرونده این مرد جنایتکار مجددا به جریان افتاد و مقامات پلیس نیز به جرم انجام این جنایات جنسی او را در حال حاضر به چهار سال حبس محکوم کرده و هنوز هم در جستجوی شناسایی دیگر قربانیان او هستند. همچنین یکی از مقامات در گزارشی در این باره گفت: " این حکم چهار ساله موقتی است و در صورت شناسایی دیگر قربانیان این مرد، قطعا مجازات بسیار سنگین تری برای وی تعیین می شود". 

kirk-ashton-arrested-new-york

Kirk-Ashton-Leaves-Court

منبع: Fox News

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها