|

قتل فجیع در رضوانشهر؛ پسر 21 ساله نامزدش را کُشت و به آتش کشیدش!

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر اعلام کرد: طی شب گذشته یک دختر ۱۷ ساله در این شهرستان بدست پسری به قتل رسید

لینک کوتاه کپی شد

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان از قتل دختر جوان توسط نامزدش در رضوانشهر خبر داد و گفت: قاتل ۲۱ ساله کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر، سرهنگ مجید رسول زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر مشاهده جسد سوخته در مدرسه‌ای متروکه در شهرک چوکای رضوانشهر، مأموران پلیس با بررسی سرنخ‌های موجود ازجمله گوشی تلفن همراه مقتول و یک عدد چاقو و نیز تحقیقات پلیسی توانستند قاتل را که مرد ۲۱ ساله رضوانشهری است، در کمتر از ۲ ساعت، شناسایی و دستگیر کنند.

وی برخی اختلافات بین این دختر و پسر جوان در زمینه تشکیل زندگی مشترک را انگیزه این قتل دانست و گفت: قاتل با ترفندی نامزدش را به مدرسه متروکه کشاند و پس از کشتن وی جسدش را سوزاند.

گفته می‌شود (امیر) دوست مقتول با ارسال فیلمی از جسد سوزانده شده بیتا به مادر این نوجوان رضوانشهری، پرده از این جنایت برداشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان با تاکید بر برقراری ارتباط صمیمی والدین با فرزندانشان و نظارت بر رفتار و ارتباط آن‌ها در فضای مجازی و حقیقی افزود: والدین باید در فضایی صمیمی، مشکلات فرزندانشان را حل و از ریختن طرح دوستی افراد سودجو با فرزندانشان و سو استفاده‌های بعدی جلوگیری کنند.

قاتل دستگیر شد؟

سرهنگ صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری قاتل خبر داد و گفت: طی عملیاتی پلیسی پس از گذشت یک ساعت از کشف جسد در مهمانسرای شهرک چوکا، قاتل به‌ نام "ا.ش" توسط عوامل انتظامی شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر و تلفن همراه مقتوله از قاتل کشف شد. قاتل و مقتول هر دو اصالتا اهل پره ‌سر می‌باشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها