|

معمای پلیسی رو حل کن!

تست هوش پلیسی؛ اگه شم کارگاهی داری این گوی و این میدان؛ قاتل رو پیدا کن!

who is the killer

در تصویر زیر پنج مرد دیده می شوند که یکی از آنها قاتل و دیگری قربانی است اگه فکر می کنی استعداد کاراگاهی داری بیا و قاتل رو معرفی کن

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از افراد به داستان های کارگاهی علاقه دارند و یه جورایی دوست دارند خودش رو در جایگاه کاراگاه قرار بدن و از سرنخ های موجود قاتل رو پیدا کنند.

برای شناسایی قاتل و مقتول ما یک سری سرنخ در اختیار شما قرار می دهیم: یکی از این مردان، به یکی از پنج نفر دیگر شلیک کرد و او را کشته است. دَن دیروز به همراه یکی از مردان بی گناه این جمع در یک مسابقه ماراتن در شهر نیویورک شرکت کرد. مایک هم قبل از نقل مکان به شهر، کشاورز بود.

جِف یک مشاور درجه یک در امور کامپیوتری است و قصد دارد هفته آینده کامپیوتر جدید بِن را برایش نصب کند. قاتل ماه پیش یک پایش را از دست داد. بِن اولین بار شش ماه قبل با جک آشنا شد. جک از زمان وقوع این جنایت، گوشه نشین شده است. دَن قبلاً الکل زیاد مصرف می کرد. بِن و جِف آخرین کامپیوترهایشان را خودشان نصب کردند. قاتل، برادر جک است. آنها در شهر سیاتل بزرگ شدند. حالا قاتل و مقتول را با این سرنخ ها از میان مردان موجود در تصویر شناسایی کنید. 

حالا نوبت شماست به این سرنخ ها فکر کنید و قاتل را پیدا کنید.

415083ee-97f2-496e-abe2-1d5781c5b7d9

.

.

.

.

.

 

پاسخ معمای تصویری؛

جِف قاتل مایک است. اما چطور به این نتیجه رسیدیم؟ جک قاتل نیست، چون برادر قاتل است. دَن قاتل نیست چون در ماراتن شرکت کرده، در حالی‌که قاتل به تازگی یک پایش قطع شده. بِن قاتل نیست چون تازه با جک آشنا شده، در حالی‌که جک و قاتل با هم بزرگ شدند.

40bd6a97-5b27-433c-8e61-2b7aee33f752

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها