|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آشپزخانه،تعبیرآشپزخانه تمیز وکثیف

تعبیرخواب آشپزخانه

تعبیر آشپزخانه در خواب چیست؟ شما می توانید تعبیر دیدن آشپزخانه را در وجه های مختلف در شایانیوز بیابید.

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آشپزخانه

شایانیوز-بطورکلی،دیدن آشپزخانه در خواب ب بیانگر درآمدزایی و کسب درآمد است. و شخص ممکن است ایمنی خود را از دست دهد و در این زمینه با مشکل روبرو می شود.که به زودی رفع میشود.

 

پیشخوان آشپزخانه 

دیدن پیشخوان آشپزخانه در خواب از افراد جدیدی که وارد زندگی کاری صاحب خواب می شوند خبرمیدهد، با این حال ، این خواب نشان می دهد که اختلافاتی بین همکاران بوجود می آید و رابطه ی آنها بدتر می شود. 

 

نظافت آشپزخانه

هر کسی که در خواب نظافت آشپزخانه را می بیند از شر افراد بدخواه و انتقام جوی خلاص خواهد شد ، بیننده خواب از شر و مشکلات دوری می کند و در زندگی شغلی خود بر سختی ها غلبه می کند.

 

کابینت آشپزخانه 

دیدن کابینت آشپزخانه در خواب بیانگر وجود برخی از اسرار است که صاحب خواب می خواهد آنها را پنهان نگه دارد.

 

ظروف آشپزخانه 

کسی که در خواب هر وسیله آشپزخانه ای را ببیند به سعادت می رسد ، به فردی با استعداد تبدیل می شود و مصیبت هایش به پایان میرسد.

 

آشپزخانه کثیف 

نشانه آن است که بیننده خواب با عزیزان خود گفتگو خواهد کرد ، به قول خود وفا می کند و نیز به خواسته هایش می رسد و صاحب مال می شود.

 

لوله آشپزخانه

دیدن لوله ای که در آشپزخانه شکسته و آب از آن فوران می کند.  به شخصی اشاره دارد که دائماً در تلاش است و همیشه خشم خود را سرکوب می کند. 

 

پیش بند درآشپزخانه

بیانگر این است که صاحب خواب تمایل به خرید کردن دارد،و بیننده خواب در اسرع وقت به خرید خواهد رفت باید مراقب باشد و افراط نکند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها