|

مابه‌التفاوت فوق‌العاده ویژه معلمان کی پرداخت می‌شود؟

 فوق‌العاده ویژه معلمان

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش درباره برخی اخبار مبنی بر ابهام در پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در ارتباط با پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان اظهار کرد: اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های غیررسمی گمانه‌زنی‌هایی بیش نبوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین، وی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع‌رسانی مورد تأیید اخبار وزارت آموزش و پرورش و پورتال رسمی آن به نشانی اینترنتی medu.ir است. سلیمان‌زاده در خصوص خبر ایجاد محدودیت دیوان محاسبات کشور برای اجرای احکام فوق‌العاده ویژه تصریح کرد: پیام‌های ارسالی تحت عناوین مختلف مورد تأیید نبوده و هیچ محدودیت و ممانعتی از سوی مراجع نظارتی و دیوان محاسبات کشور درباره اعمال فوق‌العاده ویژه معلمان وجود نداشته است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه، در اسرع وقت از طریق مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی و پس از رفع ابهامات، مابه‌التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آنها واریز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها