|

(عکس) شورت خانم دونده در المپیک حاشیه ساز شد!

خانم برین، ورزشکار ۲۴ ساله، می‌گوید آخر هفته در مسابقات قهرمانی یکی از مسئولان به او گفته شورتش "بیش از اندازه کوتاه و بدن‌نما" است.

لینک کوتاه کپی شد

در المپیک لباس ورزشکاران از حواشی جذابی است که همواره مورد توجه است. البته در داخل ایران هم لباس کاروان ورزشی کشورمان حاشیه های بسیاری داشت. این حواشی فقط مخصوص به ایران نبوده و نیست و باس ورزشکاران در تمامی کشورها در کانون توجه اهالی رسانه قرار دارد. 

در موردی تازه لباس ورشکار زن بریتانیایی به سوژه اول رسانه ها تبدیل شد. ماجرا از این قرار است که خانم برین، ورزشکار ۲۴ ساله، می‌گوید آخر هفته در مسابقات قهرمانی یکی از مسئولان به او گفته شورتش "بیش از اندازه کوتاه و بدن‌نما" است.

ورزشکار دوی سرعت و پرش طول به بی‌بی‌سی گفته برای این به موضوع اعتراض علنی کرده که چنین اتفاقی برای دیگران نیفتد.

"این کار من را بسیار عصبانی کرد. کاری که خیلی غلط است. می‌دانید که آنها اجازه ندارند نظر بدهند که چه چیزی می‌توانید و چه چیزی نباید بپوشیم."

اولیویا برین در سال ۲۰۱۵ برنده مدال طلای مسابقات جهانی دوی ۴۰۰ متر شده و در سال ۲۰۱۷ هم مدال طلای پرش طول را گرفته است. در تمام آن مسابقات خانم برین با همین شورت در مسابقات شرکت کرده است.

"این شورت مثل یک مایوی فاق‌بلند است. من ۹ سال است همین مدل شورت را می‌پوشم. و هیچ مساله‌ای هم نداشته‌ام. ما باید چیزی بپوشیم که با آن راحت هستیم."

skynews-olivia-breen-olympics_5452826

او به برنامه "ساعت زنان" رادیو بی‌بی‌سی گفته است "باید تا جایی که می‌شود در مسابقه لباس سبک بپوشیم که احساس سنگینی نکنیم و با آن راحت باشیم."

اولیویا برین در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن مدال برنز گرفته بود.

خانم برین در اینستاگرامش از حمایت‌کنندگانش تشکر کرده و گفته نمی‌دانسته این موضوع چقدر فراگیر است.

منبع:bbc

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها