|

راهنمای ثبت نام و شرکت در مسابقه استعدادیابی پدیده شو در جزیره کیش+ لینک ثبت نام

 استعدادیابی پدیده شو

مسابقه استعدادیابی پدیده شو قرار است به صورت متمرکز در جزیره کیش برگزار شود

لینک کوتاه کپی شد
1

در این مسابقه شرکت کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می توانند در رشته های مختلف هنری ، علمی؛ورزشی ، سرگرمی از جمله خوانندگی،شعبده بازی ، اکروباتیک، کمدی ، ذهن خوانی ، ریاضی،بیت باکسینگ، ژیمناستیک،دوبله و ورزش های رزمی و گروه ، پاکور، حرکات موزون شرکت کنند.این برنامه از سراسر ایران شرکت کننده می پذیرد. این برنامه در جزیره زیبای کیش هتل داریوش برگزار می شود.

مراحل برنامه پدیده شو

1- شناسایی افراد

برای شرکت در برنامهٔ پدیده شو ابتدا شخص ویدیویی حداکثر ۵ دقیقه از استعداد خود را فیلمبرداری می‌کند و به شماره واتساپ برنامه ارسال می‌کند که توسط تیم داوری ۵نفره بررسی می‌شود و پس از بررسی، ویدیوهای مستعد برگزیده و به افراد مستعد اعلام می‌شود

2- مرحله راستی آزمایی

این افراد بعد از پذیرش باید به صورت حضوری استعداد خود را به این تیم ۵ نفره داوران نمایش دهند. در مرحلهٔ نمایش حضوری یا راستی آزمایی فرد مستعد باید در مرحلهٔ مقدماتی که به صورت زنده بر روی صحنه انجام می‌گیرد، اجرا کند.

3- مرحلهٔ مقدماتی

در این مرحله افراد یا گروه‌های مستعد به صورت زنده استعداد خود را در مقابل داوران اصلی برنامه و تماشاگران حاضر در معرض نمایش قرار می‌دهند. البته بینندگان تلویزیونی بعدها تصاویر ضبط شده را از تلویزیون می‌بینند.

4- مرحله دوم

در مرحله دوم ۱۸۰ شرکت‌کننده حضور دارند که طی ۱۵ شب و در هر شب ۱۲ اجرا به روی صحنه می آیند و داوران ۲ نفر آن‌ها را برای رأی‌گیری مردمی نامزد می‌کند که رأی دهند تا یکی از آن ۶ نفر به مرحلهٔ بعد، یعنی نیمه‌نهایی صعود کند.

در مرحله دوم شریط کمی سخت میشود و تعداد داوران به ۵ نفر میرسد که هر کدام تخصص خاصی دارن و ۵ داور دیگر در بیرون از صحنه با همراهی داوران داخل سالن رای دهی میکنن برای شرکت کننده مسابقه که اگه ۷ رای تایید بشه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کنند.

5- مرحلهٔ نیمه‌نهایی

مرحلهٔ نیمه‌نهایی پدیده شو در ۵ قسمت برگزار گردید که در هر قسمت ۳ شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند و یک نفر از هر قسمت با آرای مردمی به مرحله نهایی صعود کرد، یعنی در مجموع پنج نفر به مرحله نهایی رفتند.

6- مرحله نهایی

مرحلهٔ نیمه‌نهایی پدیده شو در ۵ قسمت برگزار می گردد که در هر قسمت ۳ شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت می پردازند و یک نفر از هر قسمت با آرای داوران به مرحله نهایی صعود م کند یعنی در مجموع پنج نفر یا پنچ تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.

جوایز برندگان پدیده شو چقدر است؟

در مرحله نهایی پدیده شوجایزهٔ فینالیست‌ها، نفر اول ۵۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۲۰۰ میلیون تومان، نفر سوم ۱۰۰ میلیون تومان، نفر چهارم ۷۵ میلیون تومان و نفر پنجم ۵۰ میلیون تومان بود.

 

محل برگزاری مسابقه پدیده شو کجاست؟

همه کسانی که در مسابقه ثبت نام می کنند بعد ار مراحل اول برای آنها دعوت نامه ارسال می شود و تمام هزینه برگزاری مسابقه به عهده برنامه پدیده شو می باشد و محل برگزاری مسابقه جزیره زیبای کیش و هتل داریوش است

hotel.daryosh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابراهیم ارسالی در

    من میخوام ثبت نام کنم و به همه نشون بدم ورزش یه چیز بزرگی و نعمت بزرگی هس من میخوام بگم که اونایی که تازه افتادن به اعتیاد بفهمونمشون که ورزش کنن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی