|

صدر عظم جدید آدید اتریش کیست؟

«الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه فعلی قرار است در حضور «الکساندر فان در بلن» رئیس جمهور اتریش به عنوان صدراعظم سوگند یاد کند.

لینک کوتاه کپی شد
2

دو روز پس از استعفای «سباستین کورتز» صدر اعظم جوان و محافظه کار سابق به دلیل اتهامات فساد مالی، صدراعظم جدید این کشور امروز دوشنبه مشخص شد.

«الکساندر شالنبرگ» وزیر امور خارجه فعلی قرار است در حضور «الکساندر فان در بلن» رئیس جمهور اتریش به عنوان صدراعظم سوگند یاد کند. «مایکل لینهارت» دیپلمات اتریشی نیز وزیر خارجه جدید این کشور خواهد شد.

پیشتر اعلام شده بود سباستین کورتز شامگاه شنبه از مقام خود کناره‌گیری کرده است.

اقدام مذکور پس از آن صورت گرفت که یکی از شرکای دولت ائتلافی اتریش، کورتز را به دلیل آنکه به ظن فساد مالی تحت بازجویی قرار گرفته است، برای مقام صدراعظمی این کشور نامناسب خواند.

اکنون استعفای کورتز که خود را از هرگونه اتهام مبرا می‌داند، با موافقت حزب سبز که شریک وی در دولت ائتلافی اتریش بود، همراه شده است، هرچند که صدراعظم مستعفی اتریش قصد دارد همچنان ریاست حزب خود را برعهده داشته و به قانونگذار ارشد این حزب در پارلمان تبدیل شود؛ موقعیت‌هایی که به وی امکان می‌دهد همچنان بر سیاست دولت تأثیر گذارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    راستی کی میمیری؟ منتظرتم سلطان، قراره که عضرائیلت من باشم!! پس خوب زندگیتو کن تا لحضه ی مرگ نزدم خرخره ات رو پاره کنم و هرچی خون بریزم بیرون!!😤 💢💢

    • تت ارسالی در

      اوووف عزاعیل جووون امشب پیشه منم بیا

  • Zahra ارسالی در

    حالم از همچین آدمی بهم میخوره سگ شرف داره ب این.
    زبونش زبون ابلیسع

  • ناشناس ارسالی در

    شیطان رو این دنیا دیدم

  • بنده خدا ارسالی در

    خودشو اسهال درست کرده
    شبیه گوه سگ شده
    حالم بهم خورد
    یک حروم زاده و حروم لقمه است

  • نیلی ارسالی در

    وای فکر کرده چقدر باحاله برو گمشو کثیف
    عوضی

  • Saeed ارسالی در

    میتونیم ادعا کنیم یکی از کثیف‌ترین آدمهای دنیا ایرانیه،کسی چه میدونه،شاید ظاهر کثیف و باطن شفاف باشه که البته خودش تلاش می‌کنه بگه اینجوری نیست و من لجن ترینم.ولی هر چی باشه داره شفاف میگه و این آدم خیلی بهتر از آدم هایی که با ظاهر انسان دارای باطنی کثیفتر و عفونی تر از موش فاضلاب هستن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها