|

مارک کوبان کیست و درباره دوج کوین چه گفت؟

مارک کوبان، گفته است که قیمت دوج کوین به 1 دلار خواهد رسید

لینک کوتاه کپی شد

دوج کوین (Dogecoin) در سال 2013 کاملاً به عنوان یک شوخی برای ارجاع به طنز سگ محبوب شیبا اینو (Shiba Inu) در فضای اینترنت ایجاد و به محبوبیت رسید. اما افزایش قیمت اخیر آن یعنی افزایش 23،000 درصدی در یک سال گذشته به بالاترین رقم در هفته جاری 69 سنت آن را به سکه شماره 4 بازار در نظر حجم بازار تبدیل کرده است. این حجم و سرعت رشد تنها در یک سال خنده دار نیست.

مارک کوبان ، مالک و سرمایه گذار میلیاردر تیم بسکتبال دالاس ماوریکس گفته است که قیمت دوج کوین به 1 دلار خواهد رسید و بعد از آن به استیبل کوین تبدیل خواهد شد. البته او حرف های خود را فقط حدس هایی میداند که ممکن است به وقوع بپیوندد.

مارک کوبان

مارک کوبان پیش بینی خود را بر این اساس قرار می دهد که فکر می کند معاملات و تراکنش های دوج کوین (Dogecoin) راحت تر انجام می شود ، بنابراین می تواند مانند یک ارز بیشتر از بیت کوین رفتار کند و این واقعیت است که اگرچه عرضه نهایی دویج کوین مانند بیت کوین محدود نیست ، اما مقدار ایجاد شده در هر سال در 5.2 میلیارد سکه ثابت است.

کوبان همچنین میگوید :

"من وقتی برای اولین بار در مورد آن صحبت کردم ، متوجه این موضوع نبودم، که هر ساله 5.2 میلیارد دوج کوین ایجاد می شود." "و با توجه به تعداد میلیاردی که در حال حاضر از این سکه وجود دارد ، در واقع نرخ تورم آن در حال کاهش است برای Dogecoin از نظر تورم محدودیت وجود دارد و این یک نکته مثبت است. چه بخواهید و چه نخواهید باید بدانید که دوج کوین یک معادل دیجیتال برای فیات است . از آنجا که شما می توانید آن را داشته باشید ، شما می دانید که نرخ تورم دقیقاً رو به کاهش است و فقط 5.2 میلیارد واحد در سال است. "

20095938

کوبان افزود ، تا زمانی که دوج کوین استفاده ای واقعی داشته باشد، فقط یک ابزار سوداگری نخواهد بود. وی گفت: "دوج کوین در حال تبدیل شدن به یک ابزار مفید از نظر ارزی است." "شما می توانید به فروشگاه دالاس ماوریکس بروید و می توانید آن را خرج کنید و ما در دوج کوین خیلی بیشتر از اتریوم یا بیت کوین فروش خواهیم داشت.

"اکنون درباره چالش روبه روی دوج کوین : و مردم به دلیل این گفته ها از من عصبی خواهند شد ، اما اگر خیلی گران شود ، سپس شروع به سقوط در قلمرو بیت کوین می کنند که در آن می‌گویند ، "وای ، من پول زیادی در دوج کوین سرمایه گذاری کردم ، واقعا میخواهم گران تر شود."

جدا از ماوریکس و برخی دیگر از بازاریابی های مرتبط با ورزش برای دوج کوین، لیست سازمان ها یا شرکت های برجسته ای که دوج را قبول می کنند کوتاه است. اما کوبان ادعا می کند که پلتفرم پرداختی BitPay ، شریکی که ماوریکس برای پذیرش ارز رمزنگاری استفاده می کند ، به سرعت در حال پذیرش فروشندگان جدید است.

72338451

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها